فروشگاه الوان مارکت
خرید انواع نایلون گلخانه با بهترین قیمت

خرید انواع نایلون گلخانه با بهترین قیمت

57
۷ سال پیش
0

خرید انواع نایلون گلخانه با بهترین قیمت

نایلون گلخانه ای می توانند محیط درخوری را برای نباتات خارج از فصل ایجاد کنند و برای عایق بندی استخر نیز کاربرد دارد.

نایلون گلخانه چیست

یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات زراعت نایلون های گلخانه ای می باشند که تنوع بسیار زیادی داشته و در ابعاد متفاوت پدید می آیند.

این نایلون ها قادرند سود بسیار زیادی را برای زارع به ارمغان بیاورند زیرا این محصول سبب می شود که محیط مناسبی برای رشد گیاه ایجاد شود و سریع تر به مرحله ی برداشت برسد.

برای رشد گیاهان خارج از فصل نیاز است که فضای مناسبی برای گیاه ایجاد شود که در این راستا نایلون های گلخانه ای می توانند یاری گر زارع باشند.

اگر فکر می کنید که گیاه مورد نظر در تابستان دوام نمی آورد پس باید از نایلون های گلخانه ای یو وی دار استفاده کنید در صورتی که گیاه در مواجه با نم دچار پژمردگی می شود باید از نوع ضد نم این محصول استفاده نمایید. Description: C:\Users\a\Downloads\front-view-greenhouse-trees(1).jpg

انواع نایلون گلخانه ای

در ادامه ی این مقاله قصد داریم تا راجع به انواع نایلون گلخانه ای بیشتر بحث کنیم و آن ها را نام ببریم، این محصول را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد که این سبب ایجاد دسته بندی های متنوعی برای این کالا شده است.

یکی از انواع این نایلون ها بدون یو وی و معمولی بوده که در ادامه قصد داریم تا مو شکافانه تر راجع به آن صحبت کنیم، هر کدام ازاین نایلون ها دارای ویژگی های مخصوصی می باشند که برای کاربرد های متنوعی  قابل استعمال هستند.

از دیگر انواع این محصولات می توان به نایلون های گلخانه ای یو وی دار، ضد رطوبت، polycarbonate,پلی اتیلن و غیره اشاره نمود.

نایلون گلخانه بدون یو وی

این نوع از نایلون های گلخانه ای برای محیط های با عوامل جوی متعادل مناسب هستند زیرا در این نواحی نور خورشید تابش مستقیمی ندارد و شاخ و برگ های گیاهان دچار سوختگی نمی شوند.

مکان های متعادل تابستان های داغ و شدید ندارند و به همین دلیل نیازی به فیلتر های اشعه های خورشیدی وجود ندارد، طول عمر این نایلون ها به پنج سال می کشد ولی می توان گفت که عمر نایلون های یو وی دار بیشتر است.

نایلون های بدون یوی از نظر هزینه نیز به بودجه ی کمتری نیاز دارند ولی از معایب آن می توان به طول عمر کوتاه این محصول اشاره نمود.

نایلون گلخانه ای شفاف

نایلون ها از نظر رنگی که دارند می توانند به دو دسته تقسیم بندی شوند، یکی از این دسته ها  شفاف و بی رنگ می باشن که به کمک کشاورز می آیند تا دید بهتری برای محصول داشته باشد.

اگر قرار باشد نایلون را به طور مستقیم روی گیاه پوشاند باید از نوع شفاف باشد تا در صورت آفت زدگی و دیگر مشکلات کشاورز خبر دار شود.

دسته ی دیگری از نایلون ها وجود دارند که شامل یک حجاب رنگی هستند و می توان از آن ها برای استتار سقف و جداره های گلخانه استفاده نمود.

نایلون هایی که هر دو خاصیت یو وی دار و رنگی بودن را داشته باشند بسیار مقاوم هستند و به راحتی  از ورود اشعه های مضر به داخل گلخانه جلوگیری می کنند.

نایلون UV دار گلخانه ای

نایلون های یو وی دار از مزیت های بسیار زیادی برخوردار هستند و سبب می شود که محصول با وضعیت بهتری تحویل کشاورز بدهند.

این نایلون به عنوان سد محکمی در برابر اشعه های فرابنفش خورشید ایستادگی می کند و از ضرر رسیدن به محصول جلوگیری می نمایند.

لایه ها و افزودنی های بیشتری برای این محصول وجود دارد که می توانند ویژگی های زیادی به این محصول اضافه نماید، از دیگر مواد لازم التزاید این نایلون ها می توان به IR اشاره کرد که ضد مادون قرمز است.

AB و Anti fog از دیگر افزودنی هایی هستند که به ترتیب سبب ایجاد خواص ضد باکتری و ضد مه  می شوند.

 بهترین نایلون گلخانه در ایران

در ایران پدید آورندگان متعددی وجود دارند که می توانند این محصول را با وصف بالایی تولید کنند، هر چند که نمونه های خارجی زیادی از این محصول در بازار وجود دارد ولی همانند های داخلی کاملا با آن ها مشابه هستند.

نایلون گلخانه ترکیه یکی از باکیفیت ترین نایلون ها هستند که نمونه های داخلی با آن رقابت می کنند و توانسته اند مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

نایلون گلخانه اصفهان، نایلون گلخانه اراک، نایلون گلخانه در تهران، نایلون گلخانه ای در اهواز و غیره با کیفیت ترین نوع این محصول را پدید می آورند. Description: C:\Users\a\Downloads\young-man-apron-working-with-plants-greenery(1).jpg

خرید نایلون گلخانه

در زمان خرید نایلون گلخانه بایست نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بهترین خرید را تجربه کنید، یکی از نکات مهمی که قبل از خرید این محصول باید به آن توجه کنید مواد اولیه و افزودن هایی است که به این محصول اضافه شده است.

در صورتی که تمایل به خرید نایلون کشاورزی به صرفه را دارید به شما پیشنهاد می شود نوع پلی اتیلنی این محصول را خریداری نمایید.

نایلون های پلی وینیل کربنات دار یکی دیگر از انواع این محصولات می باشد که به دلیل کیفیت بالا خرید آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

در صورتی که طول عمر این محصول برای شما مهم است نوع پلی کربنات دار این محصول را خریداری کنید البته توجه داشته باشید که این کالا گران تر از انواع مشابه هستند.

 

Description: C:\Users\a\Downloads\closeup-shot-young-female-greenhouse(1).jpg

قیمت نایلون گلخانه ای

قیمت نایلون گلخانه ای به دلایل متعددی بستگی دارد که از این عوامل می توان به نوسانات قیمت های موجود در بازار اشاره نمود.

البته می توان تخمین زد که این فراورده ی پلاستیکی در بازه ی قیمت های 700.000 الی 930.000 تومان باشد.

به دلیل تغییرات قیمت ارز مواد اولیه ی این محصولات دچار نوسانات قیمت می شوند و نمی توان یک نرخ ثابتی از این محصولات در نظر گرفت.

ضخامت هایی که برای این نایلون ها در نظر گرفته شده سبب ایجاد قیمت های متنوعی از این کالا در بازار گردیده است.

نایلون های گلخانه ای با تعداد لایه های مختلفی تولید می شوند و این بر قیمت نهایی آن اثر گذار می باشد.

برچسب ها :
  • نایلون گلخانه نایلون های گلخانه ای نایلون گلخانه بدون یو وی انواع نایلون گلخانه ای نایلون گلخانه ای شفاف نایلون UV دار گلخانه ای نایلون گلخانه ای یو وی دار نایلون گلخانه اصفهان نایلون گلخانه اراک نایلون گلخانه در تهران نایلون گلخانه ای در اهواز قیمت نایلون گلخانه ای
نظر خود را بنویسید...