فروشگاه الوان مارکت
قیمت نایلون حباب دار+ خرید و فروش نایلون حباب دار باکیفیت عمده

قیمت نایلون حباب دار+ خرید و فروش نایلون حباب دار باکیفیت عمده

40
۳ روز پیش
0

قیمت نایلون حباب دار+ خرید و فروش نایلون حباب دار باکیفیت عمده

نایلون حباب دار در صنعت بسته بندی کاربرد های فراوانی دارند و  تا حدود زیادی قادر هستند از وسایل حمل شده مراقبت کنند.

معرفی نایلون حباب دار

نایلون حباب دار یکی از پلیمر های با چگالی متوسط هستند که پلی اتیلن نامگذاری شده است، کاربردی که از نایلون های حباب دار انتظار می رود جلوگیری از رسیدن ضربه به محصول بسته بندی شده است.

اسن محافظ ها می توانند از خش خوردگی یا شکستگی محصول مورد نظر شما محافظت کنند، البته کاربرد هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است فقط به بسته بندی و محافظت در برابر اشیاء خلاصه نمی شود.

برای مثال در ساختمان سازی وجود این نایلون ها به چشم می خورد، از این نایلون ها در ساختمان سازی به عنوان بازدارنده ی  صوت و نور استفاده می شود و سبب کاهش مصرف نرژی می گردند. Description: C:\Users\a\Downloads\662_big.jpg

انواع نایلون حباب دار

استفاده ی گسترده ای از این محصول در دنیا وجود دارد که کمی پیش به آن ها اشاره نمودیم، نایلون های حباب دار متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام با داشتن یک ویژگی، کاربرد های مخصوصی را برای خود رقم زده اند.

نام دیگری نیز برای این محصول وجود دارد و به دلیل کاربردی که از این محصول انتظار می رود نام حباب بسته بندی بر روی این محصول در نظر گرفته شده است.

این نایلون ها از نظر میزان ضربه گیری و درجه ضربه ای که می توانند تحمل کند در دسته های مختلفی قرار داده می شود.

نایلون حباب دار عرض 2 متر

این نایلون ها می توانند در طول و عرض های مختلفی تولید شوند، نایلون های حباب دار عرض 2 متر کاربردی ترن ابعاد را دارا هستند و اغلب مشتریان نایلون های حباب دار به دنبال این ابعاد از محصول نام برده شده می باشند.

عرض مناسبی که این نایلون ها دارند پوشش مناسبی را به شئ مورد نظر شما می دهند و در این راستا ضربات واره شده به هر ناحیه از بدنه ی شئ شما را خنثی می کند.

این نوع از نایلون ها اغلب برای بسته بندی مبلمان استفاده می شود البته هر نوع وسایل با ابعاد بزرگ مانند وسایل صنعتی نیز با استفاده از این نایلون ها محافظت می شوند.

نایلون حباب دار بسته بندی

این نایلون ها کاربرد های مختلفی دارند ، برخی از آن ها به صورت کیسه های حباب دار می باشند و شما می توانید برای محافظت از محصول، آن را درون کیسه قرار دهید.

نایلون های حباب دار metallized یکی از انواع این محصولات می باشند که کاربردهای آن برای ساختمان سازی بوده و در زمینه ی بسته بندی محصولات هیچ کاربردی ندارند.

به همین دلیل نمی توان همه ی این نایلون ها را به عنوان محصولی برای بسته بندی در نظر گرفت، نایلون های مخصوص بسته بندی دارا طراحی های مختلفی هستند.

نایلون های حباب دار رولی نیز یک نمونه از این محصول می باشد که می توانید هنگام جابه جایی محصول از آن به عنوان حفاظت کننده استفاده کنید.

نایلون حباب دار عمده

نایلون حباب دار عمده در مقادیر متنوعی به فروش می رسد، یکی از نایلون ها حباب دار در بسته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.

برای مثال این محصول می توانند به صورت رول های تشکیل شده از چندین متر نایلون حباب دار تشکیل شده باشد، فیلم نایلون حباب دار نیز یکی از انواع بسته بندی ها می باشند که به عنوان پکیج بندی اولیه ی کارخانه به حساب می آید.

نایلون های حباب دار فیلمی تغییر شکل می دهند و به ابعاد مختلفی تبدیل می شوند سپس محصول نهایی که از کارخانه خارج می شود نیز به می تواند به صورت عمده به فروش برسد.

نایلون حباب دار ارزان

این فرآورده ی حباب دار دارای کیفیت های مختلف هستند، در صورتی که مواد اولیه ی تولید شده ازاین محصول از کیفیت پایینی برخوردار باشد نرخ نهایی آن کمتر از نایلون با کیفیت می باشد.

البته در صورتی که از مواد بازیافتی نیز تشکیل شده باشند ارزش نهایی آن ها کمتر خواهد بود، در صورتی که نایلون های حباب دار فاقد مستربچ یا پوشش متالایز باشد نیز دچار کاهش قیمت می شود.

نایلون هایی که از چندین لایه تشکیل شده اند از استقامت بالایی برخوردار هستند ولی نمی توان انتظار ارزان بودن از آنها داشت، تنها با بررسی مواد اولیه ای که برای این نایلون در نظر گرفته شده است می تواند نرخ این محصول را تخمین زد. Description: C:\Users\a\Downloads\386_original.jpg

خرید نایلون حباب دار

احتمالا سوالی که در ذهن بسیاری از شما قبل از خرید خرید این محصول به ذهن برسد این می باشد که از کجا نایلون را خریداری کنیم؟

به شما توصیه می شود این محصول را از مکانی خریداری کنید که معتبر باشد، شما باید با توجه به مصرفی که برای این محل در نظر گرفته اید نوع مخصوص را خریداری نمایید.

برای مثال جهت بسته بندی کالا های حساس باید نایلون هایی را خریداری کنید که از لایه های بیشتری تشکیل شده باشد و در صورتی که تمایل دارید شئ بسته بندی شده را از دید عموم خارج نمایید نوع رنگی این محصول را خریداری نمایید.

نایلون هایی که از تراکم بالایی برخوردار هستند را در فهرست خرید خود قرار دهید زیرا به نحو احسن از محصولات شما مراقبت می کنند. Description: C:\Users\a\Downloads\puzirkovaya_plenka.jpg

قیمت نایلون حباب دار

قیمت نایلون حباب دار در بازه  قیمتی  مختلف وجود دارد ، البته نوسانات قیمت موجود در بازار سبب شده که بازه ی قید شده در اینده دچار تغییرات شود.

از فاکتور هایی که می تواند بر روی قیمت این محصولات تاثیر بگذارد تغییر ناگهانی قیمت ارز در بازار می باشد، مواد اولیه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت نهای محصول ایجاد می کند.

در صورتی که تمال دارید این فرآورده  را خریداری کنید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را جهت خرید این کالا در اختیار شما قرار دهند.

کارشناسان مجموعه ی ما می توانند با در نظر گرفتن تمام عوامل قیمت به روزاین محصول را در اختیار شما قرار بدهند،همچنین شما می توانید راجع به نحوه ی خرید این محصول از کارشناسان ما راهنمایی بطلبید.

نظر خود را بنویسید...