فروشگاه الوان مارکت
بهترین نایلون حباب دار چیست؟ مقایسه کامل | قیمت عالی

بهترین نایلون حباب دار چیست؟ مقایسه کامل | قیمت عالی

48
۴ روز پیش
0

بهترین نایلون حباب دار چیست؟ مقایسه کامل | قیمت عالی

کاربرد اصلی نایلون حباب هوا به جهت محافظ اشیاء برای جلوگیری از آسیب است، البته کاربردهای دیگری نیز برای آن وجود دارد که می توان از آن برای عایق صدا، گرما و انرژی استفاده کرد.

نایلون حباب هوا

استفاده از نایلون مزایای زیادی دارد که مهمترین آن جلوگیری از برخورد با اجسام در حین حمل و نقل است، اما این مزایا تنها به این مورد ختم نمی شود و در زیر قصد داریم به کاربردهای ناشناخته بیشتری از این فرآورده اشاره کنیم.

• یکی از بهترین عایق های حرارتی و صوتی

اگر چند لایه از این نایلون را روی پنجره های اتاق قرار دهید از آلودگی صوتی که ممکن است از بیرون خانه بشنوید کاسته می شود همچنین این محصول از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و برای افرادی که به صرفه جویی در منابع اهمیت می دهند بسیار مفید است.

این نایلون ها به دلیل پر شدن حباب ها از هوا باعث شکستن امواج می شوند، زیرا غلظت مولکول های محیط در این حباب ها بیشتر است و و امواج صوتی در این محیط هیچ آزاری ایجاد نمی کنند.

• مسدود کننده نور

شاید باور نکنید اما این محصول اولین بار توسط دو مرد جوان به عنوان کاغذ دیواری سه بعدی اختراع شد به همین دلیل می تواند پوششی مناسب برای سطوح پنجره برای جلوگیری از ورود آلودگی های نوری باشد.یکی از دلایل استفاده از این محصول به عنوان عایق نوری پدیده قطع نور به دلیل وجود حباب های هوا در هنگام عبور پرتوهای نور است.

• بسته بندی و حمل و نقل

کاربرد اصلی نایلون بسته بندی محصولات در حین حمل و نقل است. همانطور که گفته شد این فرآورده با هدف دیگری و به عنوان کاغذ دیواری وارد بازار شد.پس از آن به عنوان عایق گلخانه مورد استفاده قرار گرفت، اما هیچ کدام باعث محبوبیت این محصول نشد.در نهایت این کالا  با بازاریابی به عنوان بسته بندی مخصوص محصولات و اشیاء به فروش رسید که توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

• جلوگیری از آلودگی

البته گزینه های دیگری مانند سلفون برای جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن محصولات وجود دارند، قرار دادن آن بر سطح خارجی ناخودآگاه از ورود گرد و غبار و کثیفی های دیگر جلوگیری می کند.

Description: C:\Users\a\Desktop\نایلون-حبابدار-1200x900.jpg

مشخصات نایلون حباب هوا

به گرانول هایی که در ساخت نایلون حباب دار استفاده می شود، پلی اتیلن می گویند.پلاستیک پلی اتیلن ضربه های وارده را تا حد زیادی کنترل می کند.این محصول به صورت رزین پلی اتیلن به صورت دانه های ریز می باشد که ذوب شده و سپس به لایه های نازک تبدیل می شود.این ماده به عنوان ماده پایه ساخت نایلون حباب دار شناخته می شود.

پس از عبور فیلم های نایلونی از غلتک مخصوص، سوراخ هایی بر روی آنها ایجاد می شود، پس از عبور این فیلم از رول های مخصوص، مکش در آن ایجاد شده تا هوا در داخل سوراخ ها ایجاد و حباب هایی خلق گردند.پس از آن با لایه دوم آب بندی می شود تا این هوای فشرده در داخل سوراخ ها بماند و حباب های ایجاد شده حفظ شود.از مزایای این نایلون قابلیت تخریب پذیر بودن آن توسط طبیعت است.

این نایلون ها قابل بازیافت هستند و می توان دوباره از آنها استفاده کرد.این نایلون ها را می توان به روش های مختلف بازیافت کرد و سازندگان و کاربران نهایی می توانند این مواد را بازیافت کنند.

رول نایلون حبابدار

نایلون حباب دار به اشکال مختلف به بازار عرضه می شود.نوع رولی اغلب در صنعت استفاده می شود و سطح بسیار بالایی از لایه های این محصول در اطراف یک استوانه جمع آوری می شود. برخی از این محافظ ها در عرض یک متر، سایز صد متر و در دو لایه به فروش می رسند که طول این رول ها تا 20 متر می رسد و در صورت ضخیم بودن و افزایش تعداد لایه های این نایلون به اندازه رول ممکن است افزایش یابد.

عرض این نایلون ها تا دو متر افزایش می یابد و همین امر باعث شده تا نوع خاصی از نایلون برای کاربردهای مختلف به فروش برسد که این نایلون ها می توانند دو لایه، سه لایه و پنج لایه باشند.به طور کلی می توان گفت که عرض این نایلون ها از ده تا دویست و بیست متر متغیر است و می توان عرض و نیاز خود را از سازنده درخواست کرد تا برای شما برش دهد.ضخامت و تولید این محصولات نیز به صورت سفارشی پذیرفته می شود، این رول ها در رنگ های مختلف نیز موجود بوده و می توان یک تا دوازده رنگ را با وضوح فول اچ دی بر روی آن چاپ کرد.

Description: C:\Users\a\Desktop\نایلون+حبابدار+++نایلون+حبابی.jpg

مکان هایی که نایلون حبابدار را می فروشند:

ما اینجا هستیم تا شما را به بهترین مکان ها برای سفارش رول حبابی تناژ بالا راهنمایی کنیم.نزدیک بودن به محل سکونت شما یکی از اصلی ترین عواملی است که هنگام انتخاب مکانی برای خرید نایلون حباب دار با تناژ بالا باید به آن توجه کنید. کشورهای زیادی هستند که قطب هایی برای تولید انواع نایلون از جمله نایلون حباب دار می باشند.

نایلون حباب دار در اردن و مصر بسیار پرطرفدار است و بیشتر سفارشات این محصول از این دو کشور انجام می شود اما اگر این دو کشور از شما دور باشند باید هزینه حمل و نقل زیادی را بپردازید و از این نظر، ممکن است در خرید موفق نباشید.در این راستا ما به شما کمک می کنیم و نزدیک ترین مکانی را که می توانید محصول خود را از آنجا خریداری نمایید به شما پیشنهاد می کنیم پس کافی است با ما تماس بگیرید.

خرید حباب های هوا

در ادامه این مطلب قصد داریم مهارت های لازم برای خرید نایلون حباب دار را در اختیار شما قرار دهیم تا در هنگام خرید بتوانید از آن ها استفاده کنید، توصیه ما این است که این نکات را با دقت مطالعه نمایید  تا پس از خرید پشیمان نشوید.در مرحله اول باید به کیفیت مواد اولیه توجه کرده و در این راستا از فروشنده عزیز بخواهید که نمونه ای از محصول را برای شما ارسال کند تا بتوانید کیفیت آن را با چشم و لمس خود بسنجید.

در این راستا پیشنهاد می شود خرید خود را از فروشندگان معتبر و برندهای باکیفیت انجام دهید، در مرحله بعد باید محصولی را خریداری کنید که پاسخگوی نیاز بازار باشد و در این راستا می توانید از طریق نظرسنجی میدانی از مشتریان و فروشندگان بازار به این مهم دست یابید. برای خرید این محصول برای مصارف صنعتی باید نوع رول را انتخاب کنید البته این نایلون ها را می توان به صورت کیلویی نیز خریداری کرد، در صورتی که قصد خرید این نایلون ها برای محافظت از وسایل الکترونیکی را دارید، با توجه به حساسیت محصول، نوع ضد جرقه (آنتی استاتیک) با حباب های بزرگ را انتخاب نمایید.

اگر این نایلون ها را برای اهدافی مانند پوشاندن ظرف ها می خواهید، نوع نازک و تک لایه آن را با حباب های کوچک انتخاب کنید.

Description: C:\Users\a\Desktop\قیمت-دستگاه-تولید-نایلون-حبابدار-1.jpg

قیمت یک تن حباب هوا

یکی از مهم ترین نکاتی که هر تاجری به دنبال درک آن است قیمت کالای مورد نظر است، قیمت نایلون حباب دار در بازه های مختلف قرار دارد که با توجه به نوسانات قیمت در بازار ممکن است این قیمت ها تغییر کند و وارد قیمت دیگری شود. به همین دلیل نمی توانیم نرخ ثابت و مطمئنی برای این محصول ارائه کنیم.اما برای اطمینان بیشتر می توانیم شما را به کارشناسان گروه خود ارجاع دهیم، آن ها در مورد قیمت ها تحقیق کرده و قیمت نهایی و به روز این محصول را با در نظر گرفتن تمامی عوامل موثر در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت یک تن حباب هوا در اردن

اردن  یکی از مقاصد تجارت نایلون و به خصوص خرید نایلون حباب دار است، اگر می خواهید این مکان را برای خرید نایلون حباب دار خود انتخاب کنید، باید از قیمت محصولات تولید شده در آنجا مطلع باشید.در این راستا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در مورد بازه قیمتی این محصول در کشورهای مختلف راهنمایی کنند.

برچسب ها :
  • نایلون حباب دار
نظر خود را بنویسید...