فروشگاه الوان مارکت
خرید جدیدترین انواع نایلون گلخانه ای با قیمت مناسب

خرید جدیدترین انواع نایلون گلخانه ای با قیمت مناسب

47
۳ روز پیش
0

خرید جدیدترین انواع نایلون گلخانه ای با قیمت مناسب

نایلون گلخانه ای می توانند پوشش مناسبی را برای دیواره و طاق گلخانه ایجاد کنند که از پلاستیک و شیشه تشکیل شده است.

نایلون گلخانه ای چیست

نایلون های گلخانه ای به عنوان حفاظی برای گیاهان در نظر گرفته شده است که می تواند از نباتات محافظت های لازم را داشته باشد، درجه ی حرارت خاک با استفاده از این پلیمر ها حفظ می شود در این راستا عمل رشد سریع تر انجام می شود.

البته نایلون های گلخانه مزایایی دارد که در آخر سبب تولید محصولات سالم و مقاوم می شوند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، درجه ی حرارت خاک با استفاده از این نایلون ها حفظ می شود در این راستا رشد گیاه سریع تر انجام می شود.

از کاربرد های دیگری که برای این محصول در نظر گرفته شده است حفظ دمای داخلی گلخانه می باشد زیرا ماده ی اولیه ای که برای ساخت این کالا در نظر گرفته شده است از پلاستیک و شیشه است.

Description: C:\Users\a\Downloads\130315021614sistemas-cultivo-1.jpg

انواع نایلون گلخانه ای

نایلون های گلخانه ای را می توان در دسته بندی های مختلفی قرار داد که در ادامه انواع این نایلون ها را به شما معرفی می کنیم.

افزودنی ها مختلفی برای این نایلون ها در نظر گرفته شده است که سبب ایجاد انواع مختلفی ازاین فرآورده ی پلاستیکی شده و ممکن است لایه ای موسوم به IR برای این محصول در نظر گرفته شود که اثرات مادون قرمز را از بین می برد.

نوعی از این محصول دارای خاصیت ضد اشعه ی یو وی هستند که می توانند از گیاهان در برابر این پرتو های پر انرژی محافظت کنند.

از دیگر افزودنی های که برای این محصول در نظر گرفته شده است سبب شده که انواع نایلون های گلخانه ای ضد مه، باکتریال و اتیل ونیل استات دار اشاره نمود.

نایلون گلخانه ای پلی اتیلن

نوع دیگری از این محافظ های گلخانه ای وجود دارد که از نایلون های Polyethylene ساخته شده است این تجهیز زراعی از فیلم های سبکی تشکیل شده است که به اختصار به آن ها ال دی پی ای گفته می شود.

قطری که برای این نایلون ها در نظر گرفته شده است نود تا سیصد و بیست میکرو متر می باشد و برای گلخانه های با گل های زینتی نیز استفاده می شود.

طول عمر این نایلون با افزودن لایه یو وی به آن  افزایش می یابد، البته ممکن است این نایلون از Polyethylene سنگین نیز تشکیل شده باشدو ملکول های این فرآورده به صورت خطی می باشند.

نایلون یو وی دار

در صورتی که نایلون ها از روکش یو وی برخوردار باشند می توانید انتظار طول عمر بالایی را از آن داشته باشید و از کارکرد های آن می توان به کاهش  بازه ی کاشت بذر تا برداشت محصول اشاره کرد.

نایلون گلخانه ایUV دار می توانند اشعه های پر انرژی پرتوهای  خورشید را که به سوی نایلون تابش می شوند را از بین ببرند در صورتی که عمر نایلون های بدون یو وی کمتر می باشد و شاید کمتر از پنج سال عمر کنند.

البته نوع بدون یو وی این محصول نیز وجود دارد که نصب آن را برای گلخانه هایی که در شرایط آب و هوای بسیار گرم و خشک وجود دارند توصیه نمی شود.

نایلون گلخانه ای استخر

یکی از کاربرد هایی که برای نایلون های گلخانه ای درنظر گرفته شده است استفاده از آن برای استخر می باشد زیرا برخی از استخرها هیچ عایق مناسبی را برای جلوگیری از نشست کف و جداره ها ندارند.

از مناسب ترین روش هایی که می تواند از این مشکل جلوگیری نمایید استفاده از نایلون های گلخانه ای برای ته و دیواره های استخر است.

در واقع این نایلون ها از اچ دی پی ای یا پلی اتیلن تشکیل شده اند که از انعطاف پذیری بسیار بالای برخوردار هستند و مقاومت این تجهیزات در برابر فشار جریان آب زیاد است و دچار فرسایش نمی شود.

Description: C:\Users\a\Downloads\iStock_000005888223_Medium.jpg

مشخصات نایلون گلخانه

نایلون گلخانه ای در اندازه ی متنوعی وجود دارند و از این نظر بایست این نایلون ها را متنوع دانست، میزان قطر این نایلون ها با توجه به نوع افزودنی یا لایه های که به آن اضافه شده است متفاوت می باشد.

ولی می توان تخمین زد که ضخامت این نایلون ها در بازه  پنج الی چهارده میلی متر باشد، طول نایلون که کاملا سفارشی می باشد و رول های حجیمی از این محصول وجود دارد.

عرض این محصول می تواند تا 50 متر باشد، البته این محصول می تواند به دو دسته ی نایلون گلخانه ای شفاف و رنگی تقسیم بندی کرد.

Description: C:\Users\a\Downloads\1200px-Mahallat_محلات_32.jpg

خرید نایلون گلخانه

قبل از خرید نایلون گلخانه باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بعد از خرید دچار انابت  نشوید، یکی از نکاتی که در صورت چشم پوشی می تواند شما را از خریدتان ناامید کند توجه به نوع غالب جوی است که گلخانه در آن قرار دارد.

اگر محیط زندگی گیاه بسیار گرم و در تابش مستقیم نور خورشید قرار گرفته باشد باید نایلون های یو وی دار را بخرید زیرا از ورود اشعه ها مضر خورشید به داخل گلخانه جلوگیری می کند.

به کیفیت و مواد اولیه ای که برای این نایلون ها در نظر گرفته شده است توجه کنید تا نایلون خریداری شده برای مدت های طولانی دوام بیاورد.

اگر که در مناطق جنوبی کشور زندگی می کنید و تابستان بسیار داغ را پشت سر می گذارید علاوه بر یو وی دار بودن نایلون باید نوع رنگی آن را خریداری نمایید.

در صورتی که گیاه شما از رطوبت بیزار می باشد باید نایلون های ضد مه و عایق رطوبت را خریداری نمایید.

Description: C:\Users\a\Downloads\greenhouse-2.jpg

قیمت نایلون گلخانه

قیمت نایلون گلخانه در بازه های قیمتی متنوع و بر حسب دلار در بازار های خارجی  وجود داشته و این اختلاف قیمت دلایل بسیاری دارد که یکی از آن ها تفاوت نایلون های گلخانه ای با یکدیگرمی باشد.

نایلون های گلخانه ممکن است از متریال لازم التزاید مختلفی تشکیل شده باشند و میزان کیفیتی که برای مواد اولیه ی این فرآورده در نظر گرفته شده است سبب اختلاف در قیمت های کالا می شود.

البته نوسانات قیمت که در بازار وجود دارند را نباید نادیده گرفت زیرا سبب شده که قیمت ها در بازه های زمانی نزیک به هم دچار تغییرات قیمت شوند.

پیشنهاد داریم  قبل از خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راجع به قیمت های به روز این محصولات شما را آگاه سازند.

برچسب ها :
  • نایلون گلخانه ای نایلون کشاورزی مالچ کشاورزی نایلون مالچ نایلون یو وی دار
نظر خود را بنویسید...