فروشگاه الوان مارکت
نایلون بسته بندی | خرید نایلون بسته بندی با بهترین قیمت

نایلون بسته بندی | خرید نایلون بسته بندی با بهترین قیمت

40
۲ روز پیش
0

نایلون بسته بندی | خرید نایلون بسته بندی با بهترین قیمت

نایلون پلاسیکی برای بسته بندی در انواع صنایع استفاده شده و در اندازه ها، ضخامت ها و تعداد لایه های استاندارد و سفارشی توسط سازندگان تولید می گردد.

انواع بسته بندی نایلونی

نایلون یکی از پلیمرهای مورد کاربرد در صناعت می باشد.از آنجایی که این تجهیزات پلاستیکی متحرک، منعطف و سبک هستند پس به راحتی پوشش دهی  مناسبی ایجاد می کنند و از محصولات محافظت می شود.در ادامه این مقاله در مورد انواع نایلون مورد استفاده در کاور کشی جهت محافظت بحث می شود، پس با ما همراه باشید.

نایلون بسته بندی با توجه به کاربرد های مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده است در اندازه های مختلف نیز تولید و مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر کارایی های در نظر گرفته شده برای این نایلون ها در بسته بندی و پوشش مواد، مواد غذایی، محصولات صنایع مختلف و ... می باشد.

اینکه امروزه نایلون جزء لاینفک زندگی مدرن شده است و در صنایع مختلف کارایی دارد؛ غیر قابل انکار است.اغلب برای حمل و نقل اقلام مورد نظر و یا برای حفظ سلامت آنها از انواع نایلون پلاستیکی استفاده می شود.

نایلون محافظتی اغلب به صورت رول یا پاکت یافت می شود و از نظر ظاهری به دو دسته شفاف و مات تقسیم می شود و از لحاظ شیمیایی جنس این نایلون OPP، bopp یا PS می باشد.

بسته بندی نایلونی به گونه ای طراحی شده است که هم مغازه داران و هم مشتریان را راضی می کند، هرچند برای ما مهمترین چیز این است که در طبیعت باقی نماند.

اگر مواد خام قابل کمپوست به فرمولاسیون خود تبدیل شوند، در مدت زمان بسیار کوتاهی در طبیعت تجزیه می گردد و برای موجودات زنده مضر نیستند.

امروزه کیسه های سبز وارد بازار شده اند که علاوه بر نگهداری طولانی مدت از مواد غذایی، جلوگیری از فساد آن در طبیعت به راحتی تجزیه می گردد، استفاده از نایلون اغلب برای بسته بندی مواد غذایی آماده و نیمه آماده، میوه های خشک، محصولات غذایی و ... استفاده می شود.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\نگهداری-گوشت-و-مرغ.jpg

بسته بندی مواد غذایی نایلونی

انواع متفاوتی از نایلون در بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود، اغلب همه کارخانه های صانع مواد طعامی برای بسته بندی و تبلیغات محصولات خود به نایلون قابل چاپ نیاز دارند .لمینت نایلونی قابل چاپ برای جلوگیری از تماس مستقیم خوراکی ها با چاپ استفاده می شود این لمینت مقاومت بیشتری در برابر نایلون ایجاد می کند و هوای آلوده و باکتری وارد نمی شود.

این رول ها به دو صورت رول و پاکت هستند که رول ها می توانند کاملا شفاف و یا رنگی باشند و جنس آن ها به گونه ای باشد که تا حد امکان روی محصول تاثیرمضری نداشته باشد.

با ورود به فروشگاه و سوپرمارکت بسته هایی از انواع خشکبار را مشاهده می کنید که در نایلون مخصوص نگهداری می شوند این بسته بندی ها در تولید ما با نازلترین قیمت تولید و به انبار تجار عزیز ارسال می شود.

در صورت نیاز به خرید این محصول به تعداد بالا با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید تا برای سفارش در تعداد زیاد راهکارهای مناسب را در اختیار شما قرار دهیم.

لازم است بدانید که تمامی پلاستیک هایی که تولید می کنیم دارای بالاترین کیفیت هستند و می توانید برای دیدن نمونه های محصولات درخواست سمپل نمایید و یا به صورت حضوری به کارخانه و تولیدی مراجعه کنید. با آغوش باز پذیرای شما تاجران عزیز هستیم. مهم است بدانید که برای نمونه های چاپی از پلاستیک های قوی تری استفاده می کنیم.

نایلون بسته بندی حرارتی

نمونه دیگری از بسته بندی های نوع ترموپلاستیک این است که به دلیل قرار گرفتن در معرض دمای بسیار بالا جمع می شود و محصول اطراف خود را محصور می کند، نایلون حرارتی اغلب از تونل های مخصوص عبور می کند تا در معرض دمای بالا قرار گیرد.

به عنوان مثال، اگر یک جین نوشابه  را مشاهده کنید، یک پوشش سلفون ضخیم تری روی آن قرار می گیرد که به آن شیرینگ می گویند.

همانطور که اشاره کردیم یک ورق از این نایلون روی محصول مورد نظر قرار داده شده و سپس در مقابل حرارت قرار می گیرد تا دور محصول پیچانده شود، این نایلون افراد را در برابر گرد و غبار و سایر عوامل آلودگی محیطی و انسانی محافظت می کند.

این سلفون ها در ابعاد مختلف نیز وجود دارند و در در انواع تک و چند ورقه  ایجاد می شوند و طبیعتا هر چه تعداد قشر ها افزون تر  باشد کیفیت آن نیز بالاتر می رود البته اگر فیلم نایلونی چند ورقه در دست ندارید پیشنهاد می شود. این چندین بار دور محصول بپیچید تا کارایی و محافظتش در برابر ضربه موثرتر باشد.

Shiring به چند دلیل استفاده می شود که در زیر به آنها اشاره می کنیم: محافظت از کالاها در برابر آسیب هایی که ممکن است در هنگام حمل و نقل کالارخ دهد، محافظت در برابر آلودگی های محیطی مانند گرد و غبار، گریس و روغن.

برای ایجاد بسته بندی ظریف و ایجاد ظاهر بهتر برای بسته بندی استفاده می شود و نکته جالب این است که بسیار سبک است و وزن محصول را افزایش نمی دهد.

نایلون ترموپلاستیک جهت بسته بندی انواع قوطی، بطری نوشیدنی، مصالح ساختمانی (آجر، سنگ، سرامیک، شیشه و ...)، انواع قطعات خودرو و لوازم خانگی استفاده می شود.

صنعت بسته بندی نایلون

کارخانه ما انواع الیاف نایلونی را تولید می کند و شما تجار عزیز می توانید خط تولید را از نزدیک تماشا کنید.در مراحل اولیه تولید نایلون در گروه ما، مواد اولیه مرغوب در مخلوط کن های بزرگ ریخته می شود.

البته به طور کلی می توان گفت که فازهای تولید نایلون به سه وهله تقسیم می شود که شامل ذوب، سرد شدن و شکل دهی می باشد.

همانطور که گفته شد، گرانول های پلی اتیلن طبق فرمول تولید ما با یکدیگر ترکیب شده و در ماشین های خاصی به نام ماشین های اکستروژن قالب گیری می شوند.

سپس این اکسترودرها در دمای بالا قرار می گیرند تا مواد ذوب شوند و به قالب های حلقه هدایت می شوند و این مواد اولیه به خمیر تبدیل می شوند.

در مرحله بعد خنک سازی صورت می گیرد و محصول نهایی برش داده می شود سپس غلتک های مخصوصی برای نورد وارد می شود و پس از آن به مرحله دوخت لایه های نایلونی نزدیک می شویم و این مرحله با دستگاه های اتوماتیک انجام می شود.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\فریز-کردن-گوشت.jpg

خرید بسته بندی نایلونی

قبل از خرید فرآورده های نایلونی برای بسته بندی پلاستیکی باید نکات مهم را مرور کنید تا پس از خرید دچار ضرر و زیان مالی جبران ناپذیری نشوید، به خصوص اگر این محصولات را با وزن بالا خریداری می کنید، توصیه می شود این نکات را مد نظر داشته باشید.

قبل از هر چیز خرید این محصولات را به شما پیشنهاد می کنیم از تولیدکنندگانی که از نظر جغرافیایی به شما نزدیک‌تر هستند کمک بگیرید تا هزینه‌های حمل و نقل آن‌ها هزینه اضافی بر شما تحمیل نشود، یا کشور هایی را که دسترسی به آب های آزاد یا راه آهن دارند را برای تجارت خود انتخاب کنید.

البته این استاندارد به تنهایی کافی نیست و نباید کیفیت محصولات را فدای نزدیکی تامین کننده کنیم، بنابراین به خط تولید سازندگان مراجعه کرده و یا از تولید کننده درخواست ارسال نمونه کنید.

با این حال، ما گزینه دوم را توصیه نمی کنیم زیرا تولید کنندگان سودجوی وجود دارند که نمونه های ارسالی آنها با محصولی که شما سفارش می دهید متفاوت است.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\فریز_مواد_غذایی.jpg

قیمت نایلون های بسته بندی

نایلون در بازه های قیمتی مختلف موجود است و نوسانات قیمت بازار تاثیر بسزایی در آن دارد.البته عامل مهم دیگری که باعث تغییر قیمت ها شده است، کیفیت های متفاوتی است که در مواد اولیه تولید این لفاف ها لحاظ می شود.

همچنین برندها و کارخانه های مختلف ممکن است قیمت های متفاوتی را برای این محصولات در نظر بگیرند.

نظر خود را بنویسید...