فروشگاه الوان مارکت
خرید و قیمت انواع نایلون دسته دار

خرید و قیمت انواع نایلون دسته دار

52
۴ روز پیش
0

خرید و قیمت انواع نایلون دسته دار

نایلون دسته دار از کیسه های مخصوص حفظ و حمل کالا های  خریداری شده از فروشگاه و سوپر مارکت ها می باشد.

معرفی نایلون دسته دار

این محصول در دما های بسیار بالا از خود استواری کثیری عرضه می کنند و از طریق افزودن الیاف شیمیایی به این مواد می توان نایلون های تحکیم شده را تولید کرد که از شفافیت بالایی برخوردار هستند.

ذرات تقویت کننده ی سبب شده که به متریال خام نایلون ها ویژگی های مثبتی اضافه گردد و استحکام کششی که برای این نایلون ها در نظر گرفته شده ،مرغوب است که در صورت تحمل وزن بالا دچار پارگی نمی شود.

کاربرد پلاستیک دسته دار

وقتی که این پلاستیک ها را بکشید می توانید شاهد افزایش طول سه برابر این نایلون ها شوید، از کاربرد هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است می توان به حمل اجسام اشاره نمود.

نایلون از پلاستیک پلی آمید ساخته شده است ولی ما در این مقاله قصد داریم تا بیشتر درباره ی فیلم نایلون و کیسه های دسته داری که از آن ساخته می شود بحث کنیم.

تاریخچه نایلون

نفت خام پس از اینکه از یک فرایند پیچیده  مکانیکی بگذرد تبدیل به الیافی می گردد که پس از قالب گیری تبدبل به کیسه های دسته دار می شوند که شما هر روزه آن ها را در فروشگاه و سوپر مارکت مشاهده می کنید.

مخترع نایلون برای اولین بار در سال 1927 تحقیقات خود را راجع به تولید پاچه های پلاستیکی که شبیه به الیاف ابریشم طبیعی باشند را شروع کرد.

اولین نایلون که 66 نام دارد در بیست و هشتم فوریه و در سال 1935 میلادی توسط فردی به نام کاروترز سنتز شد و این سنتز در یک ازمایشگاه تحقیقاتی و در مرکز DuPont انجام شد که منجر به موفقیت این کاروترز گردید. Description: C:\Users\a\Downloads\انواع-نایلکس-دسته-دار.jpg

مشخصات نایلون دسته دار

این محصول در سال 1938 به صورت عمومی در اختیار مردم قرار داده شد و مخترع این محصول ادعا کرد که این بافت های پلیمری به هیچ وجه  قابل قیاس با هیچ محصول دیگری نیستند.

در آن زمان به این پلیمرابریشم مصنوعی گفته می شود.این عبارت از نظر تبلیغات بسیار به صرفه بود زیرا در آن زمان تنها الیاف شناخته شده ابریشم بود که بسیار کمیاب گشت.

نایلون رامی توان به عنوان اولین پلیمر مصنوعی در نظر گرفت که توانست در ابتدای کار صنعت مد را دگرگون سازد و از نظر میزان کشسانی و وزن نظر مشتری را به خود جلب می کنند.

انواع نایلون دسته دار

نوع دسته را می توان از نظر شکل ظاهری به چهار دسته ی اصلی طبقه  بندی کرد، نوعی از این پلاستیک ها موجود هستند که به آن ها دسته تقویت گفته می شود.

دسته های این نایلون دارای یک لایه ی اضافی هستند تا استحکام دسته ها را افزایش دهد، نایلون دسته موزی نوع دیگری ازاین محصول می باشد که دسته های آن به صورت توکار شده می باشند.

البته نوعی از این محصول با نام دسته بند دار موجود می باشد که به آن زنبیلی نیز گفته می شود و دسته های آن از بدنه ی مجزا هستند و به بدنه پانچ شده اند، نایلون تی شرتی نیز نوع دیگری ازاین محصولات می باشند.

تولید نایلون دسته دار

مواد اولیه ای که از طریق آن می توان نایلون را تولید کرد گاز طبیعی، نفت خام یا نبانات هستند و سپس به  Ethan و propane تبدیل می شوند.

اتان و پروپان تولید شده در یک پروسه ای  با نام ترک؛ به پلیمر هایی با نام اتیلن و پروپیلن تبدیل می شوند و بعد از این که در دما های بالا قرار گرفته شدند با هم ترکیب شده و پلیمر های متفاوتی ایجاد می شوند.

از دیگر مواد تشکیل دهنده ی نایلون می توان به سلولز، زغال سنگ و نمک اشاره کرد که از روش Polymerization پدید می آیند.

ساختار شیمیایی نایلون دسته دار

نایلون را می توان نوعی پلی امید در نظر گرفت که در صنعت نساجی و پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد و دو نوع مونومر وجود دارد که در ساخت نایلون استفاده می شود.

این مونومر ها حاوی شش اتم کربن ، Hexamethylenediamineو Adipic acidهستندو  ساختار نایلونی را تولید می کند که به آن 66 گفته می شود.

ترکیب شیمیایی این نایلون به صورت حلقه می باشد ولی زمانی که پلیمریز می شود این حلقه ها باز شده و در یک زنجیره قرار می گیرند.

ویژگی نایلون های دسته دار

از ویژگی های بارزی که برای این نایلون ها وجود دارد می توان به شفاف  بودن آن ها اشاره کرد ، البته باتوجه به نوع کاربرد این پلاستیک ها می توان آن ها را به دسته های ساطع ،  نیمه ساطع و کدر تقسیم بندی کرد.

یکی از ویژگی های دیگر این خاصیت الاستیکی بودن آن استقوی و کثیر بودن استحکام نایلون، دوام بسیار بالایی به آن داده که برای افزایش استحکام کششی این محصول ده الی چهل درصد به آن الیاف های شیشه اضافه می شود. Description: C:\Users\a\Downloads\61863351.jpg

خرید نایلون دسته دار

انعطاف پذیری این نایلون ها و ضد رطوبت بودن آن ها سبب شده که استفاده ی زیادی داشته باشند پس در هنگام خرید نایلون دسته دار باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا از خرید مطمئنی برخوردار شوید.

به ضخامت این نایلون ها توجه داشته باشید و در صورتی که خواهان خرید محصول با کیفیتی هستید باید نایلون خریداری شده ازضخامت مناسبی برخوردار بوده و از متریال تشکیل دهنده ی درجه یک باشد.

توجه داشته باشید که دسته های این پلاستیک ها متنوع هستند و شما باید با توجه به کاربردی که ازاین محصول نیاز دارید خرید خود را انجام دهید.

در صورتی که به سالم ماندن محیط زیست اهمیت می دهید نوع کمپوست پذیر این محصول را خریداری کنید. Description: C:\Users\a\Downloads\43.jpg

قیمت نایلون دسته دار

قیمت نایلون دسته دار در بازه های قیمتی متنوع  و به صورت کیلویی می باشد نوسانات موجود در بازار از دیگر عوامل تغیرات نرخ این محصولات است.

مواد اولیه ای که برای ساخت این پلاستیک ها مورد استفاد قرار می گیرند می توانند به  تولید نایلون ها به درجه ممتاز و یا پایین تر منجر شود که قیمت هر کدام متفاوت ازدیگری است.

در صورت تمایل با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا درباره ی قیمت این محصولات شما را راهنمایی کنند زیرا آن ها هر نوع راهنمایی و مشاورهای که سبب ابهام زدایی شما شوند را به کار می گیرند.

برچسب ها :
  • نایلون دسته دار پلاستیک دسته دار
نظر خود را بنویسید...