فروشگاه الوان مارکت
نایلون حبابدار رولی+ قیمت خرید، موارد استفاده و ویژگی ها

نایلون حبابدار رولی+ قیمت خرید، موارد استفاده و ویژگی ها

31
۱ هفته پیش
0

نایلون حبابدار رولی+ قیمت خرید، موارد استفاده و ویژگی ها

یکی از ملزومات بسته بندی و تجهیزات حفاظتی در صنایع استفاده از روکش حباب هوا می باشد همچنین  از محصولات تولیدی نازک طبع محافظت می کند.

انواع نایلون حبابدار

البته باید بدانید که نایلون حباب دار ابتدا به عنوان کاغذ دیواری سه بعدی وارد بازار شد، اما به دلیل عدم استقبال، تغییر کاربری داده شد و به عنوان نگهدارنده و محافظ اشیا به خصوص در هنگام حمل و نقل استفاده می شود.حباب این نایلون ها دارای ویژگی هایی برای محافظت از اجسام مختلفی هستند که به دلیل افزودن مقداری مواد اولیه به آن ایجاد می شوند، به عنوان مثال از حباب های نایلونی ضد الکتریسیته برای محافظت بیشتر از وسایل برقی استفاده می گردد.

برخی از دستگاه ها مانند ماشین آلات صنعتی که هزینه های هنگفتی را روی دست مشتری می گذارند در صورت عدم حفاظت می توانند خسارت های جبران ناپذیری را به خریداران وارد کنند بنابراین باید حفاظت جدی از آنها صورت گیرد حباب های در نظر گرفته شده برای این نایلون دارای قطرهای مختلفی هستند.همانطور که از نام این نایلون ها پیداست پر از حباب های مملوء از هوا هستند که از صدمه ی برخورد مستقیم جلوگیری و به عنوان عایق حرارت عمل می کنند.در ادامه این مطلب در مورد انواع این نایلون ها با شما صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

روکش حباب دار استاندارد

نایلون حباب دار ساخته شده توسط گروه تولیدی ما برای پاسخگویی به اکثر نیازها دارای ابعاد استاندارد است.این نایلون ها بر اساس تعداد لایه ها تک لایه یا چند لایه و اندازه حباب آنها نیز با یکدیگر متفاوت هستند و به دو دسته طبقه بندی می شوند: حباب های بزرگ و حباب های کوچک.کیفیت مواد اولیه در نظر گرفته شده برای این محصولات نیز متفاوت است و بر اساس رتبه و نیاز افراد به درجه های 1، 2 و 3 تقسیم می شود.

این نایلون ها رنگارنگ و شفاف هستند، رنگ در نظر گرفته شده برای این نایلون ها مستربچ درجه یک است، انواع آبی و سبز این نایلون ها برای عایق کاری استخرها استفاده می شود، این نایلون ها دارای خاصیت چاپی بوده و به دو نوع تقسیم می شوند: ساده و چاپ شده.برای لوازم برقی، صندوق و سایر مصارف نیز روکش حباب دار وجود دارد که می توانید با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید.

   از جمله کاربردهای در نظر گرفته شده برای این نایلون ها به بسته بندی انواع محصولات اینترنتی، لوازم خانگی در ترانزیت، اشیاء تزئینی و چوبی، وسایل الکترونیکی، بسته بندی محصولات صنعتی، بسته بندی قطعات خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی و کاربرد در صنعت شیشه اشاره کرد. پوشش روی استخر برای عایق کاری و زیباسازی و ... نیز از دیگر کاربرد ها می باشد.

نایلون حبابدار درجه دو

نایلون حباب دار درجه دو پدید آمده در تولیدی ما علاوه بر داشتن قیمت مناسب تری به حفظ طبیعت و صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کنند.به جرات می توان گفت سفتی و مقاومت این نایلون شبیه نایلون حباب دار با مواد درجه یک است و به صورت رنگی و چاپ پذیر قابل تولید است.البته نایلون تولید شده با گرانول های بازیافتی درجه دو دارای حباب هایی به قطر تنها ده میلی متر است و بیشتر کاربرد نایلون حباب دار درجه دو در صنعت خودروسازی است.

نایلون حبابدار ضد الکتریسیته ساکن

برای محافظت از وسایل برقی از نایلون حباب دار با روکش ضد الکتریسیته ساکن استفاده می شود که در سطوح کیفی مختلف موجود است و برای بسته بندی وسایل الکترونیکی مانند موبایل، کامپیوتر، تلویزیون و ... استفاده می شود. عدم وجود این پوشش ها ممکن است تاثیر قابل توجهی روی سخت افزار نداشته باشد، اما ممکن است در دستگاه های الکترونیکی غیرممکن باشد.

از این نایلون ها برای اهداف تحقیقاتی، آزمایشگاهی و صنعتی نیز استفاده می شود.اگر روکش حباب دار مورد استفاده برای بسته بندی وسایل الکتریکی ضد الکتریسیته ساکن نباشد، ممکن است باعث آسیب به تجهیزات شود زیرا الکتریسیته غیرفعال تولید شده در نایلون باعث احتراق و در نهایت دستگاه می شود. به آن آسیب برساند.

مکان هایی که نایلون حبابدار هوا می فروشند:

در ادامه این مقاله قصد داریم به انواع تولید کنندگان این نایلون و سایر محصولات نایلونی بپردازیم که البته به دلیل تعداد زیاد این تولیدکنندگان نمی توانیم نام تمامی آنها را در اختیار شما قرار دهیم، خودمان را محدود می کنیم. به ذکر برخی از آنها.اگر تولیدکنندگان ذکر شده از نظر جغرافیایی از شما دور هستند می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برای ارائه بهترین تولیدکنندگان به شما ارائه دهند.

اگرچه گروه ما کلیه محصولات نایلونی و نایلکسی را تولید می کند و اگر بتوانیم خدمات خود را به شما ارائه دهیم بسیار خرسند خواهیم بود، اما می توانید از کارخانه و انواع خطوط تولید ما بازدید کنید و یا در صورت عدم امکان نمونه محصولات تولیدی را برای شما ارسال کنیم. به عنوان نمونه، در هر کجای دنیا که هستید می توانید از خدمات ما بهره مند شوید، بنابراین فقط با شماره تماس درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

اما اگر شما بازرگانان و مشتریان مایل به خرید از گروه ما نیستید، ما می توانیم بهترین تولید کنندگان در سراسر جهان را که از نظر جغرافیایی به شما نزدیک هستند را ارائه دهیم. در زیر شما را با جمعی از تولیدکنندگان و همکاران عزیز خود آشنا خواهیم نمود.

در مصر:

یکی از کشورهایی که در تولید نایلون و مصنوعات نایلونی پیشرو محسوب می شود، کشور مصر است که مرکز تجمع بازرگانان برای خرید نایلون و نایلون در شهرهای قاهره و اسکندریه بیش از سایر شهرها می باشد.اگر در یکی از کشورهای همسایه این کشور هستید، علاوه بر خرید از ما، گزینه مناسب دیگری نیز برای خرید دارید تا هزینه خرید و حمل و نقل سفارشات شما کمتر محاسبه شود.

همچنین در نظر داشته باشید که کشور ما ایران می تواند مانند مصر از طریق آبی، هوایی و زمینی خدماتی را به شما ارائه دهد، اگرچه اطلاعاتی در مورد قیمت محصولات تولید شده در کشورهای دیگر نداریم، اما برای اطلاع از قیمت محصولات ما تماس بگیرید.

خرید و قیمت حباب هوا

قیمت در نظر گرفته شده نایلون حباب دار در محدوده قیمتی مختلف و در ایران بر حسب تومان و برای عاملات خارجی بر حسب دلار است.هنگام خرید نایلون حبابدار باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بهترین فرآیند سمپاشی را تجربه کنید و سرمایه خود را از آسیب های جبران ناپذیر محافظت کنید.البته این نکات بیشتر برای مشتریانی که نیاز به خرید این محصولات در تناژ بالا و انجام تجارت در این زمینه دارند کاربرد دارد.

یکی از این نکات، یافتن بهترین کارخانه ای است که علاوه بر حسن نیت و استفاده از مواد مرغوب، بتواند به طور موثر عرف مشتری مداری را برآورده کند، برای اطمینان از این مواد، بهتر است به صورت حضوری از محل تولید بازدید کنید و قبل از خرید محصولات را از نزدیک ببینید و لمس کنید.

در این راستا خیال شما بابت سفارشات بعدی راحت خواهد بود زیرا یک تولید کننده عاقل برای حفظ مشتریان خود هرگز حق شما را پایمال نخواهد کرد و محصول خود را در سطح کیفی و کمیت به شما عرضه خواهد کرد.  به عنوان مثال، کیسه های پلاستیکی 80 عددی را به این صورت بفروشید که قالب بسته بندی شماره گذاری شده را در اختیار مشتری قرار می دهد، اگرچه این ممکن است خطر کاهش قیمت نهایی محصول و جیب مشتری را به همراه داشته باشد.بنابراین اگر قیمت های بسیار پایینی برای این محصولات به شما پیشنهاد می شود، کمی فکر کنید و بدانید که تخفیف بی دلیلی ندارد.

نظر خود را بنویسید...