فروشگاه الوان مارکت
خرید انواع کیسه فریزر + قیمت

خرید انواع کیسه فریزر + قیمت

34
۳ روز پیش
0

خرید انواع کیسه فریزر + قیمت

کیسه فریزر یکی از محصولات پرطرفدار در بین عموم مردم است که همیشه در سبد خرید مردم وجود دارد و انواع گوناگونی از آن ها برای مصارف مختلف تولید می گردد.

انواع کیسه یخچال

کیسه های فریزر یکی از پلیمرهای مصنوعی پلی اتیلنی هستند که می توان آن را از پلیمرهای سبک یا سنگین تولید کرد.پلاستیک با پلیمرهای سنگین معمولا نایلکس نامیده می شود، مواد آن شبیه کاغذ است که با لمس آن آلودگی صوتی زیادی ایجاد می شود.

اما کیسه های فریزر نایلونی اغلب مورد کاربرد قرار می گیرند و طرفداران بیشتری دارند و در دو دسته رنگی و شفاف موجود می باشند.

اگر از این محصول برای بسته بندی مواد غذایی در فریزر استفاده می کنید، پیشنهاد ما استفاده از نوع شفاف و نایلونی این محصول می باشد. زیرا انعطاف پذیری بالایی دارند و پس از انجماد به راحتی می توانید محتویات کیسه و مواد غذایی را مشاهده کنید.

البته در این زمینه سازندگان کیسه فریزر با قرار دادن لیبل بر روی بدنه کیسه ابداع جالبی ایجاد کرده اند تا بتوانید نام ماده غذایی را روی آن بنویسید زیرا برخی از مواد غذایی پس از انجماد به درستی قابل شناسایی نیستند.

برای آب بندی این کیسه های فریزر و جلوگیری از ورود و خروج مواد غذایی به آنها، انواع نوار و زیپ برای این محصولات توسط تولیدکنندگان قوی ما در خط تولید ایجاد می شود.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\16710283209629.jpg

فروش کیسه فریزر

اگر شما به عنوان یک فروشنده نایلون و نایلکس به دنبال تولید کنندگان این محصولات هستید، بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید زیرا تولیدکنندگان این محصولات به شما معرفی خواهند شد.

البته در ابتدا می خواهیم به شما بگوییم که اگر وقت مطالعه این مقاله را ندارید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین تولیدکنندگان این محصول را که از نظر جغرافیایی به شما نزدیک هستند معرفی کنند.

در ادامه به شما توصیه می کنیم تولیدکنندگانی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید که از نظر جغرافیایی به شما نزدیک تر هستند و امکانات حمل و نقل هوایی، دریایی یا زمینی را در اختیار شما قرار می دهند. البته برای شرکت هایی که قصد دارند نمونه های متفاوتی از این محصولات از نظر درجه کیفی داشته باشند، مواد اولیه با کیفیت پایین تری با قیمت کمتر نیز وجود دارد.اما اساس تولید محصولات ما استفاده از مواد اولیه درجه یک با ابعاد استاندارد است اما این امکان وجود دارد که تاجران ابعاد و سطح کیفی را به دلخواه از ما سفارش بگیرند.

کیسه فریزر در تولیدی های الوان مارکت

در ادامه این مقاله روند پدید آمدن این محصول در تولیدی خود را برای شما شرح می دهیم تا هنگام خرید نایلون و نایلون از مجموعه ما خیالتان راحت باشد.پس از تهیه مواد اولیه برای تولید کیسه های فریزر، آنها را در مخلوط کن های مخصوص قرار می گیرند و همزمان دمای محیط به حدی بالا می رود که مواد اولیه که به صورت گرانول های ریز هستند، کاملا حل می شوند. .

سپس این مواد ذوب شده به پارچه های پلی اتیلن تبدیل می شوند و در قالب های مخصوص قرار می گیرند تا به کیسه های فریزر تبدیل شوند که چندین مرحله دوخت را طی می کنند و به محصول نهایی تبدیل می شوند و این محصول یا به صورت کیلویی و یا در بسته بندی مخصوص به فروش می رسند.

مشخصات کیسه فریزر در تولیدی الوان مارکت

خط تولید کیسه فریزر در کارخانه ما سایزهای مختلف کیسه فریزر را پدید آوری می کند، کیسه های فریزر با ضخامت های مختلف و تعداد لایه های دوخت تک لایه و چند لایه نیز وجود دارد.همچنین بسته بندی این محصول که در نظر گرفتیم نیز متفاوت است، اما این محصول را بدون بسته بندی و به صورت کیلویی نیز به فروش می رسانیم.

برای سهولت در استفاده از این محصول بسته بندی های متفاوتی از آن در نظر گرفته شده است و علاوه بر تمیز و مرتب نگه داشتن کیف ها از پراکندگی جلوگیری کرده و به راحتی قابل مصرف هستند.از جمله این بسته بندی ها می توان به انواع کیسه فریزر تقویم دار، رولی، پاکت نامه ای و ... اشاره کرد که کیسه های فریزر تولید شده در محدوده ما در سایز استاندارد 25*35 تولید می شوند و رول ها شامل 150 تا 200 برگ می باشد.

همچنین یکی از پرطرفدارترین انواع این محصول زیپ دار می باشد که به زیپ کیپ نیز معروف است و برای انواع بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی، شوینده، مواد شیمیایی، پزشکی، کشاورزی و ... کاربرد دارد.

ابعاد استاندارد در نظر گرفته شده در تولید کیسه های فریزر، طول و عرض استاندارد 35*25 است، اما با توجه به درخواست مشتریان در سراسر جهان، ابعاد مختلف این کیسه مورد توجه قرار گرفته است.طول و عرض این کیسه ها 25*18، 20*30، 32*32، 34*24 است که معمولاً برای کیسه های فریزر متداول است، اما برای کیسه های فشاری از سایزهای 2*3 تا 70*60 وجود دارد.همچنین این نایلون ها در انواع رنگی و شفاف موجود بوده و انواع از انواع مستربچ رنگی درجه یک تولید می شود.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\1631625850_O6p6v34eARgKktksIqhAAFv2cbCHnL7VMYCTZb6t.jpg

خرید کیسه فریزر

قبل از خرید کیسه های فریزر باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بهترین خرید را تجربه کنید، اگر قصد خرید کیسه های رنگی را دارید باید به کیفیت آن ها توجه کنید زیرا اگر استانداردهای بهداشتی برای این رنگ ها وجود نداشته باشد، ممکن است سلامت افراد آسیب ببیند از آنجایی که این کیسه ها اغلب برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شوند، احتمال نفوذ این رنگ ها به داخل غذا وجود دارد، بنابراین ضروری است که این رنگ ها از مستربچ درجه یک تولید شوند.

یکی دیگر از نکاتی که قبل از خرید کیسه فریزر باید بررسی کنید ابعاد کیسه فریزر است که در پاراگراف های فوق این متن نمونه هایی از ابعاد استاندارد و ابعاد سفارشی که ممکن است مشتری از سازنده درخواست کند را ارائه کرده ایم. این ابعاد کاربردی ترین هستند.

اگر مواد اولیه تولید این کیسه ها بی کیفیت و بازیافتی باشد، می توانید انتظار کیفیت پایین، بوی تیز و متلاشی شدن پارچه را داشته باشید، بنابراین اگر استحکام برای شما مهم است، تا حد امکان کیفیت محصول را فدای قیمت نکنید هنگام خرید استحکام این کیسه ها را بسنجید و قبل از سفارش محصول در حجم بالا بهتر است از محل تولید بازدید کرده و محصولات را از نزدیک زیر نظر بگیرید.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\ظروف-فریزری-پک-5-عددی-درب-دار.jpg

قیمت یک تن کیسه فریزر

البته نوسانات بازارهای جهانی هیچ گاه قیمت ها را متوقف نمی کند به همین دلیل قیمت های درج شده در آینده نزدیک دستخوش تغییرات خواهند شد و برای اطلاع از قیمت های روز این محصولات باید تحقیقات لازم را انجام دهید.

در این راستا یکی از گزینه های پیش روی شما تماس با کارشناسان ما می باشد که می توانید با استفاده از شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را در مورد قیمت محصولات و نحوه خرید و سفارشات آنها مطرح نمایید.

البته کیفیت مواد اولیه و روند تولید این محصول از عوامل مهمی است که بر قیمت این آن  تاثیر می گذارد و معروف ترین برندها به دلیل نام و اعتباری که در بین مشتریان به دست آورده اند ممکن است قیمت های رو به بالایی داشته باشند طبیعتاً فرد ترجیح می دهد بهترین محصولات را با تناسب مناسب خریداری کنند و در این راستا گروه ما تا حد امکان سعی در پاسخگویی به این تقاضا داشته است.

برچسب ها :
  • کیسه فریزر
نظر خود را بنویسید...