فروشگاه الوان مارکت
خرید انواع کیسه فریزر + فروش انواع کیسه فریزر با قیمت مناسب

خرید انواع کیسه فریزر + فروش انواع کیسه فریزر با قیمت مناسب

183
۲ روز پیش
0

خرید انواع کیسه فریزر + فروش انواع کیسه فریزر با قیمت مناسب

کیسه فریزر برای مصارفی چون نگهداری مواد خوراکی در فریزر هستند و در ابعاد و ضخامت متنوعی یافت می شوند.

کیسه فریزر کیلویی

یکی از بهترین راهکار ها برای محارست خوراکی ها  به جهت مدت های طولانی، قرار دادن آن در فریزر می باشد  زیرا فریزر محیط و جو مناسبی را از نظر دما و مکان برای حفظ خوراکی ها ایجاد می کند.

حفظ طعام بدون بسته بندی منجر به ایجاد آلودگی در محیط فریزر می گردد مخصوصا اگر قصد انجمادغذا های پخته شده را دارید حتما باید لحاف مخصوصی را برای نگهداری آن در نظر بگیرید تا سالم بماند.

در این راستا به شما توصیه داریم تا از کیسه های فریزری کمک بگیرید، کیسه های فریزری نوعی پلیمر nylon هستند که می توانند از رشته های مصنوعی مثل نایلون یا نایلکس ایجاد شده باشند.

Description: C:\Users\a\Downloads\فریزر.jpg

انواع کیسه فریزر

قادریم تا کیسه های فریزری را در دسته های متنوع قرار دهیم که بر اساس ابعاد و طراحی آن گروه بندی می شوند و در ادامه ی این مقاله نیت داریم در باب انواع کیسه های فریزری بحث کنیم.

در صورتی که به این موضوع علاقه دارید در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

کیسه فریزر آسان مصرف

اغلب افراد به دنبال استفاده از کیسه های فریزری ای هستند که به سهولت استفاده شود طراحی آن ها از روی بسته ی دستمال کاغذی ایده برداری شده است.

در این راستا طراحی های متفاوتی برای بسته بندی این محصول در نظر گفته شده است که سبب شده نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کنند.

یکی از این طراحی ها که به استفاده ی راحت تر این محصول منجر شده به صورت جعبه ای می باشد و از طریق یک شکاف بر روی بدنه ی ان می توانید ورقه های کیسه فریزری را جدا و استفاده کنید.

کیسه فریزر ارزان

اغلب افراد به دنبال این هستند که محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت تهیه کنند، یکی از راهکار هایی که برای حفظ طبیعت انجام می شود بازیافت مواد پلاستیکی و تبدیل آن ها به محصولات قابل استفاده است.

در این راستا کیسه های  فریزری تولید می شوند که از این متریال بازیافتی و درجه دو تولید می شوند ولی از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند.

این کیسه های فریزری دارای نرخ ارزان تری نسبت به گونه های دیگر می باشند و اکثر برای مصارف بسته بندی و در فروشگاه ها کاربرد دارند، این محصولات بازیافتی را اغلب با نام کیسه فریزر درجه دو نیز می شناسند.

کیسه فریزر برچسب دار

بانوان ایرانی اغلب عادت دارند که سبزی پلویی، آشی و خورشتی را برای مصارف تابستان نگهداری کنند و شاید برای آن ها  پیش امده باشد که پس از انجماد سبزیجات و دیگر مواد غذایی نتوانستند آن ها را تشخصی بدهند.

سبزی  های خرد شده وقتی منجمد می شوند غیر قابل تشخیص هستند و نیاز است که قبل از فریزر شدن نام آن ها را روی کیسه یادداشت شود.

برای سهولت کار شما کیسه فریزر های برچسب داری طراحی شده اند که می توانید نام محصول را در موضع مورد نظر یادداشت نمایید.

کیسه های فریزری برچسب دار نیز می توانند در جعبه های اسان مصرف تعبیه شده و راهی بازار گردند.

کیسه فریزر بزرگ

ابعاد کیسه فریزر متنوع هستند و از این نظر دسته بندی های مختلفی برای این فراورده ی پلاستیکی در نظر گرفته شده است، کیسه فریزر بزرگ دارای ابعاد 24*34 و 22*32 هستند.

به دلیل ابعادی که برای این کیسه ها در نظر گرفته شده است می توان کاربرد های فراتر از پکیج بندی برای این کیسه ها در نظر گرفته شود.

شما می توانید از این کیسه ها به عنوان بازدارنده ی ضد نم و آب نیز استفاده کنید و به عنوان کاور پوشش مناسبی را برای وسایل الکترونیکی خود ایجاد نماید.

گنجایشی این کیسه ها  به قدری زیاد است که شما می توانید یک ماهی سالمون درشت را درسته در آن جای دهید!

کیسه فریزر پرفراژ دار

اساس نامگذاری این محصولات به این اسم نوع پکیج بندی این کیسه ها می باشد که اغلب به صورت رول هستند که تعداد مشخصی از کیسه های فریزری را به یکدیگر متصل کرده و زنجیره ای از کیسه های فریزری را تشکیل می دهند.

این کیسه ها از طریق نقطه چین هایی به هم متصل شده اند که می توان از طریق آن کیسه ها را از یکدیگرجدا نمود،  استفاده از این کیسه ها بسیار آسان است و طراحی آن را می توان در دسته ی آسان مصرف ها قرار داد.

کیسه های پرفراژ دار می توانند برچسب قید نام نیز داشته باشند.

Description: C:\Users\a\Downloads\upload_3434c522d0d67282e851d5bc8e1d552a.jpg

خرید کیسه فریزر

برای خرید کیسه فریزر مرغوب و با کیفیت بایست نکاتی را بررسی نمایید تا از خرید خود راضی بمانید برای مثال: توجه کنید که اگر برای بسته بندی طعام پخته شده از کیسه فریزر استفاده می نمایید، نوع های شفاف و استاندارد آن را خریداری کنید.

خرید کیسه های فریزری رنگی را به شما پیشنها نمی کنیم زیرا ممکن است از رنگ های شیمیایی نا مناسب و مضر برای سلامتی در آن استفاده شده باشد.

در صورتی که هویت مواد خوراکی بعد از انجماد برای شما مشخص نیست می توانید نوع برچسب دار این کیسه ها را خریداری نمایید تا نام محصول فریزر شده را روی آن قید نمایید.

قطر و تعداد لایه های دوخت این محصول از دیگر عواملی است که شما باید قبل از خرید آن را در نظر بگیرید.

Description: C:\Users\a\Downloads\فریز_مواد_غذایی.jpg

قیمت کیسه فریزر

قیمت کیسه فریزری را می توان در بازه ی 30.000 الی 57.000 تومان تهیه نمود البته به دلیل نوسانات قیمت موجود برای مواد اولیه ی این محصول باید انتظار نرخ های متفاوت تری را داشته باشید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن تمام عوامل موثر بر قیمت این محصول اطلاعات خود را راجع به نرخ کیسه های فریزی به روز نگه می دارند.

از دلایلی که بر قیمت کیسه فریزر تاثیر می گذارد میزان قطر و طریقه ی پکیج بندی این کیسه ها می باشد پس شما می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و از قیمت کیسه های فریزری اطلاع پیدا کنید.

طبیعتا هرچه که بسته بندی این محصولات فانتزی تر و ضخامت کیسه بیشتر باشد، گران تر هستند.

 

برچسب ها :
  • کیسه فریزر کیسه فریزر کیلویی کیسه فریزر بزرگ کیسه فریزر پرفراژ دار خرید کیسه فریزر قیمت کیسه فریزر
نظر خود را بنویسید...