فروشگاه الوان مارکت
قیمت خرید سلفون اسباب کشی + عکس

قیمت خرید سلفون اسباب کشی + عکس

43
۷ روز پیش
0

قیمت خرید سلفون اسباب کشی + عکس

 سلفون اسباب کشی از وسایل خانه ی شما که احتمال داد در معرض آسیب و ضربه قرار بگیرند محافظت می نماید.

سلفون اسباب کشی

امروزه اکثر افراد با سلفون و انواع آن ها آشنایی کامل دارند، دسته بندی های مختلفی برای این محصول وجود دارد که یک نمونه از آن ها مخصوص اسباب کشی است.

از کاربرد های این محصول که در مکان های مختلفی دیده می شود،در صورتی که قصد خرید کالاهای منزل را دارید بعدا متوجه خواهید شد که به صورت سلفون بندی شده به دست شما می رسند.

این سلفون ها به دلیل خاصیت چسبندگی که دارد به راحتی می توان تمام سطح محصول را پوشش دهد و از نشستن گرد و غبار و دیگر آلودگی ها بر روی آن جلوگیری می شود.

کاربرد سلفون اسباب کشی

همانگونه که از نام این محصول پیداست برای کالا هایی که قرار است یک مسیری ازسمت مبدا به مقصد طی کند و احتمال آلوده شدن آن وجو دارد استفاده می شود.

برای مثال اگر شما قصد اسباب کشی دارید می توانید وسایل حساس خانه را که شامل یخچال و فریزر، تخت خواب، تلویزیون و غیره رابا این روکش های انعطاف پذیر پوشش دهید، در این صورت شاید آسیب کمتری به محصولات در هنگام جابه جا شدن به آن ها وارد شود.

اگر این نایلون ها از ضخامت مناسبی برخوردار باشند می توانند از رنگ پریدگی وسایل در برابر ضربه و خراشیدگی جلوگیری کنند.

تاریخچه ی سلفون

از پر طرفدار ترین پلیمر هایی که امروزه تولید می شوند سلفون نام دارد، اختراع آن توسط یک مهندس سوئدی به انجام رسید، این فرد برندر برگر نام دارد و در سال 1990 به این مهم دست یافت.

برندربرگر در تولید پوشش های ضد رطوبت مصمم شد که بتواند مایعات رادفع نماید، این فرد مکانیزم های زیادی را امتحان نمود و از الیافی استفاده کرد که مانند ویسکوز بودند.

سلفون نام تجاری شرکتی است که این سلفون ها را در تناژ های بالایی تولید نمود و نام تجاری شرکت خود را روی این محصول قرار داد و پس از آن هم این محصول را با نام سلفون می شناسند. Description: C:\Users\a\Downloads\سلفون-بسته-بندی(1).jpg

مشخصات سلفون اسباب کشی

یکی از لوازمی که در هنگام نقل مکان به آن نیاز پیدا می کنید سلفون است، البته انواع گونه ای  که برای این مورد مصرف می شود با نوع نگهدارنده ی مواد غذایی متفاوت تر هستند.

ازویژگی های بارزی که این سلفون ها را دارند قطر زیاد آن ها هستنند که می توانند تا حدودی جلوی خراشیدگی محصولات را بگیرند.

از بارز ترین کاربرد های این سلفون اسباب کشی که بیشتر افراد آن را مشاهده کرده اند سلفون کشی مبلمانی می باشد که آن ها را خریداری کرده اید، با این تفصیل پارچه مبل در برابر انفصال و آلوده شدن مصون می ماند.

انواع سلفون سباب کشی

قادریم سلفون ها را از نظر کاربرد هایی که دارند در دسته بندی های مختلفی قرار بدهیم.

شما قادرید این محصول را به عنوان وسیله ای برای پوشش دهی به مکان ها یا اشیاء مختلف قرار دهید، برای این کار کافی است سلفون را چند بار دور شئ موردنظرتان بپیچانید.

نوع دیگری از این کالا وجود دارد که به عنوان فیکس کننده استفاده می شود، به این منظور سلفون را همراه با پلاستیک حباب دار اطراف اشیاء می پیچانند تا از ضربه خوردن محصول جلوگیری شود.

کاربرد دیگری نیز برای این محصول وجود دارد و در این راستا می توان چندین کارتن را در حمل و نقل به یکدیگر متصل کرد.

تولید سلفون اسباب کشی

سلفون برای اینکه تولید شود مراحل زیادی را پشت سر می گذراند، برای پدیدآوردن این محصول دو روش اساسی وجود دارد که در ادامه قصد داریم تا بیشتر آن را تشریح کنیم.

یکی  روش های پدید آوری سلفون Air coextrusion دیگری Cast coextrusion نام دارد، در این طریق مواد خام این محصول در حرارت بالایی قرار می گیرد تا ذوب شود.

در روش کواکستروژن ریخته باید شش مرحله ی اساسی طی کرد تا این محصول تولید شود و ماشین های مخصوصی برای انجام این کار در نظر گرفته شده است.

پس از این مرحله این مواد گداخته شده راهی قالب هایی می شود که شکاف هایی روی آن ها وجود دارد، و پس از آن دمای محصول را پایین می آورند تا یک شوک به سلفون وارد شود و به شفایت محصول افزوده شود.

ساختار شیمیایی سلفون اسباب کشی

سلفون از سلولزهای آلی یا غیر آلی و Carbon disulfide تشکیل شده است، سلولزی که برای پدید آوردن این محصول کاربرد دارد از چوب، پنبه، کتان و غیره تشکیل شده است.

پس از استخراج سلولز ها آن را در مواد قلیایی و Carbon disulfide حل می کنند و مایع حل شده ای که بدست می آید viscose نام دارد.

این محصول با عبور از یک حمام sulfuric acid و سولفات سدیم دوباره به سلولز تغییر می کند، سلفون از پلیمر گلوکزی برپا شده است و عناصر شیمیایی که در آن وجود دارد کربن، هیدروژن و اکسیژن نام دارد. Description: C:\Users\a\Downloads\560555(1).jpg  
 

خرید سلفون اسباب کشی

در هنگام خرید سلفون اسباب کشی باید به نکات مهی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را تجربه نمایید.

از مهم ترین ویژگی که یک سلفون مخصوص اسباب کشی باید داشته باشد ضخیم و عریض بودن آن است که شما باید قبل از خرید به آن دقت نمایید.

بهترین بسته بندی که می توان برای این محصول در نظر گرفت رول های سلفونی است که اسان مصرف می باشند.

توجه داشته باشید که  سلفون خریداری شده بوی نامناسب از خود ساطع نکند زیرا این به معنی مواد اولیه بی کیفیتی است که در تولید آن دخیل داده شده است.

Description: C:\Users\a\Downloads\IMG_20190409_125222-min-1030x579(1).jpg

قیمت سلفون اسباب کشی

عوامل زیادی هستند که بر روی قیمت سلفون  اسباب کشی اثر گذار می باشند، این محصول در متراژ و بسته بندی ها معمولی یا فانتزی به بازار عرضه می شود که هر کدام دارای نرخ متناسب به خود می باشد.

کیفیت مواد اولیه ای که برای تهیه ی این محصول در نظر گرفته شده است بر ارزش آن تاثیر گذار می باشد، سلفون های مخصوص اسباب کشی در بازه ی قیمتی متفاوت و بر حسب تومان است.

در صورت رغبت به خرید این محصول با کارشناسان مجموعه ی ما تماس بگیرد تا شما را راجع به خرید این محصول راهنمایی کنند.

نظر خود را بنویسید...