فروشگاه الوان مارکت
بهترین سلفون غذا + قیمت خرید عالی

بهترین سلفون غذا + قیمت خرید عالی

34
۳ روز پیش
0

بهترین سلفون غذایی + قیمت خرید عالی

نایلون بسته بندی مواد غذایی یکی از فرآورده های پلاستیکی است که به صورت الیاف غیر طبیعی تولید و با ویژگی های متنوع ظاهر می شود که برای مصارف مختلف کاربرد دارد.

سلفون غذایی

در گذشته؛ برای حفاظت مواد غذایی آن را خشک می کردند  اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه های مخصوص سردخانه دیگر نیازی به خشک کردن مواد غذایی نیست و می  توانید تا شش ماه مواد غذایی خارج از فصل را در فریزر حفظ کنید.

امروزه نایلون های خاصی تولید می شود که انواع مواد غذایی خام یا پخته را می توان در آن نگهداری کرد.این نایلون ها از نظر طراحی و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند و گزینه ی مناسبی جهت حفاظت از مواد غذایی د برابر نشست گردو خاک بر روی آن دارند.

نایلون مورد استفاده برای نگهداری مواد غذایی دارای استانداردهای مناسبی برای حفظ سلامت و ایمنی مواد غذایی می باشد.کاربرد های مختلفی از این محصول بر اساس ویژگی های آن ها وجود دارد از جمله این ویژگی ها می توان به مقاومت حرارتی بالای آن اشاره کرد.این نایلون از ازبین رفتن بوی غذا جلوگیری می کند و برای مدت طولانی می توان از آن استفاده نمود.

لازم به ذکر می باشد که مخترع این پلیمر والاس کارترز بوده  که این ماده را نتیجه تحقیقات خود برای ایجاد جایگزینی مناسب برای الیاف غیر مصنوعی  مانند ابریشم دانست.در ادامه این پلیمر به ماده اولیه تولید انواع پوشاک، کالا و ... تبدیل شد و امروزه در صنعت  محبوبیت زیادی پیدا کرده و جایگزین پوشش های مقوایی و کاغذی شده است.البته تغییرات زیادی در فرمول اولیه این پلیمر ایجاد شد که باعث ایجاد ماده ای سازگار با طبیعت و اصطلاح زیست تخریب پذیر شد.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\1631625850_O6p6v34eARgKktksIqhAAFv2cbCHnL7VMYCTZb6t.jpg

انوع سلفون غذایی

نایلون های مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی کرد که این دسته بندی ها بر اساس ضخامت، عرض، رنگ و ... می باشد که در ادامه این مطلب در مورد انواع بسته بندی مواد غذایی نایلونی صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.سلفون یکی از پرمصرف ترین نایلون های پوشش دهی مواد غذایی برای مصارف خانگی و صنعتی است، احتمالاً با موارد مصرف این محصول آشنا هستید.

می توانید این نوار نایلونی را روی تمام محصولات خود قرار دهید و در یخچال یا فریزر نگهداری کنید البته گزینه بهتری برای بسته بندی مواد غذایی در فریزر وجود دارد که به آن کیسه فریزر می گویند.سلفون در انواع مختلفی موجود است و در کنار بسته بندی مواد غذایی کاربردهای دیگری نیز مورد توجه قرار می گیرد به عنوان مثال از این سلفون برای ایجاد روکش برای محافظت از بدنه وسایل مختلف مانند یخچال، مبل و ... نیز استفاده می شود.

نوع دیگری از این محصول وجود دارد که جذب بدنه محصول می شود و تمام بدن را می پوشاند که نمونه آن نایلونی است که در پرکردن نوشابه استفاده می شود و در این راستا این نایلون را روی قوطی نوشابه مخصوص قرار می دهند و سپس از یک تونل با دمای بالا عبور می کند.نایلون تاب می خورد و به قوطی نوشابه می چسبد، نوع دیگری از این محصولات سلفون نام دارد که با جذب بار منفی به سطح غذا می چسبد و از عبور هوا به داخل غذا جلوگیری می کند.

سلفون شفاف است و به دلیل چسبیدن به غذا فضای اضافی ایجاد نمی کند، در صورت وجود لایه UV بر روی این سلفون، خیالتان راحت باشد که اشعه مضر خورشید به داخل غذا نفوذ نمی کند.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\159633.jpg

مشخصات نایلون بسته بندی مواد غذایی

یکی از ویژگی های قابل توجه نایلون استحکام بالای آن است، نایلون تا دو برابر اندازه خود کش می آید و پاره نمی شود، البته کیفیت مواد اولیه که برای تهیه این پلیمرها در نظر گرفته می شود، باعث می شود که این خواص کم یا زیاد شود.

از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به ساختار شیمیایی آنها اشاره کرد، نایلون از پلی اتیلن سبک تشکیل شده است، این پلیمرها را می توان از نظر ترکیب شیمیایی به دو دسته تقسیم کرد، نایلون 6 و 66 از نظر ترکیب شیمیایی دسته های متنوعی از نایلون ها هستند.

نایلون 66 را می توان Poly amid دانست که از طریق فرآیندی به نام Polymerization تولید می شود، فرآیند تولید نایلون 66 از طریق تراکم یک دی آمین و یک اسید دی کربوکسیلیک صورت می گیرد، مونومرهای این نایلون هگزامتیلن دی آمین و اسید آدیپیک نامیده می شوند.

علت استفاده از عدد شش برای نامگذاری این محصولات به دلیل وجود 6 مولکول کربن است که دسته دیگری از این پلیمرها نایلون 6 نام دارد که اغلب در صنعت کمتر رایج است و برای ساخت نایلون استفاده می شود.

انواع دیگری از نایلون مانند 46، 510 و 16 نیز وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و در کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\file.png

خرید سلفون غذایی

قبل از خرید باید ویژگی هایی را در نظر داشته باشید تا بهترین خرید را تجربه کنید که در ادامه این مقاله به این نکات بیشتر می پردازیم، اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید حساسیت این ویژگی ها بیشتر نمایان می شود.

اما ما اینجا هستیم تا خیال شما را از این بابت راحت کنیم و اطلاعات شما را در مورد خرید نایلون برای بسته بندی مواد غذایی افزایش دهیم.

• اولین نکته ای که در خرید این محصولات باید بدانید میزان بهداشتی است که برای حفظ آن ها در نظر گرفته می شود، پوشش های نایلونی مواد غذایی باید در انبارهایی حفاظت  شوند که هیچ خطری برای محصولات نداشته باشند، بسته به نوع افزودنی که دارند. این غطا های نایلونی ممکن است در صورت وجود مواد شیمیایی خاصی دچار واکنش های شیمیایی شوند، بنابراین قبل از خرید، بهتر است به صورت حضوری از محل حراست این محصولات دیدن کنید یا از فروشنده بخواهید نمونه ای از این محصولات را برای شما ارسال کند.

• مهم ترین قدم بعدی که برای خرید نایلون باید بردارید تعیین کیفیت محصول است در این راستا باید مهارت هایی را کسب کنید تا بتوانید مواد اصلی را از مواد بی کیفیت تشخیص دهید.اگر از مواد درجه دو ساخته شده باشد در هنگام کشش به زودی پاره می گرددو مقاومت مناسبی از خود نشان نمی دهد.

البته خرید این نایلون ها به تجار محترم نیز پیشنهاد می شود زیرا ترکیبات مختلفی در بازار وجود دارد که ممکن است کیفیت را فدای قیمت کند اما خرید نایلون درجه یک برای بسته بندی مواد غذایی توسط ما و انجمن های بهداشت توصیه می شود.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\frozen-meat-in-freezer-drawer.jpg

قیمت سلفون غذایی

در بقیه این در مقاله با قیمت این محصولات بیشتر آشنا می شویم، اگر مقاله را تا اینجا مطالعه کرده باشید به این معنی است که می خواهید در مورد قیمت این محصولات بیشتر بدانید.

نرخ  نایلون متغیر است. البته ارزش قابل پرداخت نایلون تا حد زیادی به کیفیت آن بستگی دارد و البته هر چه کیفیت مواد آن بیشتر باشد بهای این محصول نیز افزایش میابد.

نوسانات قیمت در بازارهای بین المللی باعث می شود تا در بازه های زمانی کوتاه شاهد قیمت های متفاوتی برای این محصول باشیم، بنابراین اگر قیمت هایی را مغایر با آنچه گفته شد مشاهده کردید تعجب نکنید.

البته ما یک پیشنهاد برای شما داریم و آن این است که با مشاورین گروه ما تماس بگیرید، کارشناسان گروه ما با در نظر گرفتن تمامی جوانب موثر بر قیمت های بازار، قیمت نهایی و به روز این محصول را در اختیار شما قرار می دهند.

علاوه بر این می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا ابهامات خود را در مورد این محصولات و نحوه خرید آن ها برطرف کنند، یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت این محصولات، اندازه و نوع خرید است.

برچسب ها :
  • سلفون غذایی
  • قیمت سلفون
  • خرید سلفون
نظر خود را بنویسید...