فروشگاه الوان مارکت
خرید سلفون صنعتی و خانگی + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

خرید سلفون صنعتی و خانگی + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

37
۲ روز پیش
0

خرید سلفون صنعتی و خانگی + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

سلفون های صنعتی و خانگی از فرآورده هایی هستند که می توان به واسطه ی آن بسته بندی کالا و مواد خوراکی را انجام داد.

سلفون  صنعتی و خانگی

سلفون ها را می توان از نظر طریقه ی تولید و نحوه ی مصرف در دسته بندی های مختلفی قرار داد، همچنین نوع کاربردی که از این وسایل انتظار می رود نیز سبب شده که محصول را در دو دسته ی صنعتی و خانگی تقسیم نماییم.

همان گونه که از نام این کالا پیدا است، گونه ی صنعتی آن در بسته بندی صنایع تولیدی و نوع خانگی آن برای استعمال خانگی مورد کاربرد قرار می گیرد.

سلفون یکی از تجهیزات مخصوص پکیج بندی است که از نشستن گرد و غبار و میکروب بر روی مواد غذایی پیشگیری می کند.

کاربرد سلفون  صنعتی و خانگی

از فوایدی که برای سلفون در نظر گرفته شده است مراقبت از محصولات غذایی می باشد همچنین نوعی ازاین محصول وجود دار که خاصیت چاپ پذیری دارد و از این روش می توانید به تبلیغ محصولات خود بپردازید.

اگر به مغازه ها فروش کالا های خانگی سر زده باشید متوجه می شوید که ازاین سلفون ها برای روکش این محصولات استفاده شده است که از نشستن دود و غبار روی آن ها جلوگیری می شود.

این تجهیز به دلیل داشتن فوایدی مانند ضد میکروارگانیسم ها و ضد رطوبت بودن مصارف عمده ای را در بسته بندی مواد خوراکی کارخانه ای مانند مواد پروتئینی نظیر گوشت، مرغ و ماهی دارند.

تاریخچه سلفون خانگی و صنعتی

سلفون برای اولین بار توسط یک مهندس سوئیسی اختراع شد و جرقه ی تولید این محصول زمانی به ذهن او وارد شد که در حالت تناول  غذا بود که ناگهان دست به لیوان نوشینی اش خورد و تمام محتویات درون لیوان روی سفره ریخته شد.

از آن پس به این فکر افتاد تا محصولی را اختراع کند که بتواند به عنوان عایق رطوبت عمل کند و در صنعت بسته بندی نیز بتوان از آن استفاده نمود.

بعد از اختراع سلفون توسط این فرد سوئیسی در بازار کشورهای آمریکایی و اروپایی فروش این محصول بسیار رواج پیدا کرد ولی متاسفانه بعد از مدتی فروش این سلفون بسیار ناچیز شد.

 ولی ویژگی هایی جدید تری به سلفون اضافه گردید و راهی بازار شد که پس از آن دوباره شاهد استقبال چشمگیری از این محصول به خصوص در کشور های آمریکایی شدیم.

یکی از دلایلی که سبب شد این محصول کمتر از قبل مورد استقبال قرار بگیرد ایجاد نمونه ها مشابه با این محصول می باشد. Description: C:\Users\a\Downloads\11zon_cropped(4).jpeg  

مشخصات سلفون خانگی و صنعتی

سلفون ها با نایلون اختلاف های اساسی داشته و نمی توان ماهیت آن ها را از نظر ساختارهای شیمیایی یکی دانست، این محصول از سلولز درست شده است و این محصول می تواند از مواد طبیعی یا غیر آلی تشکیل شده باشد.

اما نایلون ها از پلیمر هایی ساخته شده اند که از مواد بر پایه ی نفت ایجاد گردیده است، با استفاده از این محصول می توان یک شرایط خلا در بسته بندی ایجاد کرد و از فساد خوراکی پرهیز می کند.

اندازه ی دوخت هایی که برای  این محصول در نظر گرفته می شود دو یا چند لایه دوخت می باشد و از نظر مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند.

تولید سلفون صنعتی و خانگی

جالب است که بدانید برای تولید سلفون از حرارت بسیار بالایی استفاده می شود ولی در مرحله های پایانی آب سرد رو این محصول ریخته می شود تا شکل نهایی آن مشخص گردد.

سلفون ها در یک فرایند تولید پیچیده ای قرار می گیرند،  تغییر دمایی که یکدفعه به این پلیمر وارد می شد سبب ایجاد یک تحریک شوکه کننده به محصول می گردد که سبب ایجاد مشخصات جدید برای این محصول می شود.

یکی از این ویژگی ها ایجاد ظاهری شفاف برای این محصول است و محتویات درون پکیج را برای ما نمایش می هد سپس در ماشین های مخصوصی قرار می گیرند و پس از آن قالب ریزی می شوند.

ساختار شیمیایی سلفون صنعتی و خانگی

سلفون از سلولز هایی تشکیل شد است که هیدراته می باشند که منجر شده که سلفون هایی را تولید کند که در طبیعت به سهولت تجزیه می شوند ولی Cellulose غیر آلی این ویژگی را ندارند.

حدودا نود الی نود و هشت درصد مواد شیمیایی تشکیل دهنده ی این محصول در یک فرایندی به نام مرسریزاسیون قلیایی حل می گردد و با تغییر ساختار های شیمیایی و پیوند های ملکولی این محصول تغییراتی در ویژگی های آن به وجود خواهد آمد.

ساختار شیمیایی سلفون ها به صورت حلقه است ولی می تواند  در طی واکنش هایی این حلقه را باز کرد و ملکول تشکی دهنده ی سلفون رابه یک رشته ی طولانی تبدیل کرد.

انواع سلفون های صنعتی و خانگی

سلفون های او پی پی یکی از انواع این محصول هستند که برای بسته بندی در صنایع کاربرد دارند، میزان حرارتی که تحمل می کند بسیار زیاد تر از آستانه ی تحمل دمایی بقیه ی هم نوعان خود می باشد.

نوع سی پی پی این محصول نیز از نظر کاربرد شبیه به سلفون های او پی پی می باشد، سلفون ها در انواع نازک و ضخیم وجود دارند و همین سبب شده که کاربرد ها مختلف برای این کالا در نظر گرفته شود.

برای مثال از سلفون های نازک برای مصارف خانگی و برای صنعت از نوع ضخیم این محصول استفاده می گردد. Description: C:\Users\a\Downloads\11zon_cropped(3).jpeg  

خرید سلفون صنعتی و خانگی

در هنگام خرید سلفون صنعتی و خانگی باید نکاتی را ارزیابی نمایید تا خرید مناسبی را تجربه کنید، در صورتی که می خواهید این محصول را برای مصارف خانگی تهیه کنید باید نوع رولی آسان مصرف و نازک آن را خریداری کنید.

برای مصارف صنعتی نوع ضخیم تر را  بخرید تا بتواند محافظت مورد قبولی را در برابر محصولات تولید شده داشته باشند، در صورت وجود بوی نامطبوع برای این محصول  از خرید آن صرف نظر کنید.

 نوع شفاف و بدون رنگ آن از قابلیت ها بیشتری برخوردار است که به شما توصیه می کنیم برای مصارف خانگی خود آن را خریداری کنید. Description: C:\Users\a\Downloads\11zon_cropped(1).jpeg  

 قیمت سلفون صنعتی و خانگی

قیمت سلفون صنعتی و خانگی در بازه ی قیمتی متفاوت و بر حسب تومان می باشد، عوامل بسیاری سبب شده که این محصولات نرخ پایدار نداشته باشند.

از این عوامل می توان به نوسانات قیمت های موجود در مواد خام پلاستیک اشاره کرد، فاکتور هایی که بر ارزش این کالا تاثیر گذار است ضخامت و میزان کیفیت مواد خام سلفون می باشد.

شا می توانید برای دریافت مشاوره درباره ی قیمت این محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید و از قیمت به روز این محصول اطمینان حاصل کنید.

البته ناگفته نماند که برند های مختلف با توجه به جایگاهی که در بازار دارند قیمت های مختلفی را برای ارائه ی خدمات بهتر بر روی محول درج می کنند.

برچسب ها :
  • سلفون صنعتی
نظر خود را بنویسید...