فروشگاه الوان مارکت
خرید سفره یکبار مصرف| فروش انواع سفره یکبار مصرف با قیمت مناسب

خرید سفره یکبار مصرف| فروش انواع سفره یکبار مصرف با قیمت مناسب

41
۴ روز پیش
0

خرید سفره یکبار مصرف| فروش انواع سفره یکبار مصرف با قیمت مناسب

سفره یکبار مصرف از فرآورده های پلاستیکی بوده که به علت عایق بودن چرب و رطوبت به عنوان رو میزی و زیر انداز کاربرد دارد.

سفره یکبار مصرف

بر خلاف تصور عموم مردم از سفره های یکبار مصرف می توان فایده های زیادی انتظار داشت و شاید این ذهنیت به دلیل وجود نام سفره بر روی این محصول می باشد.

سفره های یکبار مصرف تنها برای سرو غذا استفاده نمی شوند بلکه استعمال های دیگری نیز برای این محصول پلیمری در نظر گرفته شده است.

از این محصول می توانید در طول روز استفاده کنید و به عنوان نم گیر، وسیله ی بسته بندی، نظافت و غیره استفاده نمایید.

برای مثال در صورتی که تمایل دارید مکانی رارنگ آمیزی کنید می توانید از این سفره ها به عنوان پوششی برای کف برای جلوگیری از کثیف شدن آن استفاده نمایید.

کاربرد سفره یکبار مصرف

 استفاده های دیگری برای این سفره ها در نظر گرفته شده است و می توان از آن به عنوان پیش بند در هنگام انجام کار های هنری، آرایشگری و غیره استفاده نمود.

برای مثال شما قادرید بعد از رنگ کردن مو های خود این سفره را روی موهای خود بپیچانید تا تار های مو کاملا با رنگ پوشیده شود زیرا سفره یکبار مصرف از ورود و خروج هوا جلوگیری می کند.

از کاربرد های معروفی که برای این سفره ها در نظر گرفت شده است روی میز های غذا خوری می باشند، در رستوران ها، تالار های پذیرایی و مکانی که قرار است در آن جا غذا سرو شود، این محصول کاربرد دارد.

سفره های یکبار مصرف به دلیل اینکه از پلیمر های درشت ملکولی سازمان یافته شده است از ورود و خروج هوا و رطوبت جلوگیری کرده و به عنوان نم گیر می توان استفاده های زیادی از این محصول داشت.

تاریخچه سفره یکبار مصرف

از دیر باز مرسوم بوده است که برای تناول غذا پارچه ای را به عنوان زیر انداز روی میز غذا خوری پهن می کردند تا از کثیف شدن میز یا فرش جلوگیری شود.

یکی از معایبی که زیر انداز های پارچه ی داشتند اجبار به شست و شوی مداوم آن ها بود و امکان داشت لکه های رنگی از غذا بر روی آن ها باقی بماند.

با گذشت زمان و اختراع نایلون استفاده ااز سفره های یکبار مصرف رواج پیدا کرد، از مزیت هایی که برای این محصول می توان در نظر گرفت سهولت استفاده ی آن می باشد و بعد از هر بارمصرف می توان آن را دور انداخت.

با استفاده از این محصول شما از شر شست و شو های مداوم خلاص خواهید شد،ولی از معایب دیگری که برای این سفره ها می توان در نظر گرفت تخریب ناپذیر بودن آن ها در طبیعت می باشد.

هر چند که امروزه این محصول با استفاده از سلولز های طبیعی ساخته شده است و Natural celluloses سبب شده که این پلاستیک ها در طبیعت به راحتی تجزیه شوند و کمپوست پذیر باشد. Description: C:\Users\a\Downloads\photo_2017-12-30_10-22-47(2).jpg

مشخصات سفره یکبار مصرف

از نام های دیگری که برای این محصول در نظر گفته شده است می توان به رومیزی های یکبار مصرف نیز اشاره کرد، این سفره های با طرح و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارند.

شمامی توانید متناسب باکاربردی که از این محصول انتظار دارید انواع ضخیم، نازک، طرح دار و غیره را انتخاب نمایید.

نوعی از این سفره ها وجود دارند که طرح دار و طلا کوب شده هستند و برای پذیرایی در مراسماتی مثل جشن تولد، عروسی و رستوران های مجلل کاربرد دارند.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید کف طبقه های کابینت خود را با روکشی بپوشانید تا از کثیف و آلوده شدن آن جلوگیری نمایید، در این راستا بهترین گزینه استفاده از سفره های یکبار مصرف می باشد.

انواع سفره یکبار مصرف

در صورتی که برای تمیز نگه داشتن سطوح می خواهید از این محصول استفاده نمایید باید از نوع ضخیم آن استفاده نمایید.دسته های دیگری نیز برای این فرآورده در نظر گفته شده است که بر اساس طرح و رنگ این کالا می باشد.

برای مثال شما نمی توانید از سفره های طرح دار و رنگی در مراسمات عزاداری استفاده کنید،سفره هایی که برای مصارف خانگی استفاده می گردد از نوع معمولی می باشندو برای مصارف صنعتی ازنوع ضخیم تر این محصول استفاده می گردد.

ویژگی سفره یکبار مصرف

از خصوصیاتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر تماس با اشیاء تیز و بازدارنده ی  رطوبت بودن آن اشاره کرد.

این فرآورده ها از ورود و خروج رطوبت و آب جلوگیری می کنند به همین دلیل اغلب برای یابس کردن سبزی ، میوه و غیره از این کالای نام برده استفاده می شود.

در صورتی که این محصول از سلولز های آلی تشکیل نشده باشد شما باید آن ها را در دسته ی زباله های بازیافتی  قرار دهید تا به جای رها سازی در طبیعت دوباره تبدیل به محصول قابل استفاده شوند.

کیفیت این سفره ها با توجه به کفیت مواد اولیه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است متفاوت می باشند.

Description: C:\Users\a\Downloads\161-_MG_5553-min.jpg

خرید سفره یکبار مصرف

در هنگام خرید سفره یکبار مصرف بای به میزان ضخامت آن و کاربردی که ازآن انتظار دارید توجه نمایید، برای مثال به شما توصیه داریم تا از خرید نوع رنگی و طرح دار این محصول برای مراسمات عزادری جلوگیری کنید.

اگر که برای مصارف صنعتی این محصول را نیاز دارید نوع ضخیم آن را خریداری نماید ولی برای مصارف خانگی خرید نوع معمولی را پیشنهاد می دهیم.

در صورت استشمام بوی نامطبوع از این محصول آن را خریداری نماید زیرا این به معنی استفاده از مواد اولیه ی بی کیفیت می باشد.

شما باید طرح و رنگ مناسبی را برای این محصول خریداری شده در نظر بگیرید تا متناسب با فضایی باشد که در آن قرار دارید.

 Description: C:\Users\a\Desktop\449-dc004ea4dc5d350d3432dd27acf84dc4.jpg

قیمت سفره یکبار مصرف

نوسانات قیمت سفره ی یکبار مصرف سبب شده که اطلاعات دقیقی راجع به نرخ این محصول در دست نداشته باشیم،البته می توان تخمین زد که این محصول در بازه ی قیمتی متفاوتی وجود داشته باشد.

البته عوامل زیادی سبب ایجاد تنوع در قیمت های این محصول گردیده و از این عوامل می توان به میزان کیفیت مواد اولیه ای که برای فرآوری این سفره ها در نظر گرفته شده است اشاره کنیم.

به شما پیشنهاد می دهیم قبل از خرید این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید تا خیال شما را ازبابت قیمت مطمئن کنند.

برچسب ها :
  • سفره یکبار مصرف
نظر خود را بنویسید...