فروشگاه الوان مارکت
خرید و قیمت انواع سفره یکبار مصرف

خرید و قیمت انواع سفره یکبار مصرف

38
۵ روز پیش
0

خرید و قیمت انواع سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف یکی از پرتقاضاترین فرآورده  صادراتی کارخانه ما می باشد که سالانه صدها تن از آن به بسیاری از کشورها صادر می شود.

کارخانه سفره یکبار مصرف

اگر در تجارت انواع محصولات سلولزی و نایلونی فعال هستید و تصمیم گرفته اید در راستای توسعه تجارت بین المللی خود تولید کننده مناسبی برای رفع نیاز خود بیابید، به شما توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید، در این مقاله شرح مختصری از تاریخچه کسب و کار خود، انواع محصولات از جمله سفره های یکبار مصرف، قیمت آنها و نحوه تحویل آنها به نمایندگی عزیز را شرح خواهیم کرد.

از آنجایی که تقاضای زیادی برای سفره های یکبار مصرف در بازارهای خارج از کشور وجود دارد، و ما هر هفته مقادیر زیادی از این محصولات را به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می کنیم.به منظور رعایت سلیقه و استفاده مشتریان خارجی، سفره یکبار مصرف کاملا سفارشی با ابعاد و طرح های مختلف می باشد.

البته با تجربه ای که در این سال ها از تولید و فروش سفره های یکبار مصرف به دست آورده ایم، به ما ثابت شده است که اکثر مشتریان خارجی تمایل به خرید رول های بدون طرح و تک رنگ دارند و در تولید ما به این سفره ها صادراتی نیز می گویند: فقط برای مشتریان خارجی تولید می شود.کارخانه ما دارای چندین خط تولید می باشد که از مواد اولیه مرغوب برای تولید محصولات به سفارش مشتری در حجم زیاد استفاده می شود.تولید سفره های یکبار مصرف بسیار ساده است و در کارخانه ما توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود.

مواد اولیه سفره یکبار مصرف

در خط تولید، سفره های یکبار مصرف معمولاً از مواد پلی اتیلن و پلیمری مخصوص ساخته می شوند که مانند فیلم های CPP ظاهر می شوند.البته برای این جداول درصد کربن متفاوتی در نظر گرفته شده است و البته سازندگان اغلب ترجیح می دهند برای تولید این محصول از کربن استفاده نکنند زیرا باعث خوردگی دستگاه می شود.اما با توجه به اینکه با افزایش درصد کربن در جدول، قیمت آن نیز کاهش می یابد، اکثر مشتریان تمایل به خرید نسخه کربنی این محصول دارند. ما نیز به خواسته و سلیقه مشتریان احترام می گذاریم و این سفره ها را با درصد کربن مختلف تولید می کنیم.

سفره ها وارد مرحله چاپ می شوند و در این راستا انواع سفره ی  طلاکاری، نقره کاری، مجلسی و طرح دار با دستگاه های مخصوص تولید می شود.البته این امر باعث گران شدن کالا می گردد و اگر قصد خرید این آن را برای کاربران خانگی دارید، سفره های ساده و تک رنگ بدون طرح و طرح ساده را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای ایجاد طرح و رنگ روی محصول از دانه های رنگی خاص استفاده می شود. در نهایت می توان گفت که با توجه به درجه کیفی در نظر گرفته شده در مواد اولیه این محصول، قیمت های مختلفی برای این محصول در کارخانه ما وجود دارد.اگر می‌خواهید از این قیمت‌ها مطلع شوید، اکیداً توصیه می‌کنیم با ما تماس بگیرید و صرفاً به قیمت درج شده در وب‌سایت اعتماد نکنید.

Description: C:\Users\a\Downloads\سفره-یکبار-مصرف-2.jpg

قیمت سفره یکبار مصرف

همانطور که در ابتدای این متن به شما قول داده بودم قیمت سفره های یکبار مصرف را خدمتتان عرض می کنم اما قبل از آن چند نکته را یادآور می شویم:

اول توجه به این نکته است که نوسانات قیمت در بازارهای جهانی مانع نایلون و محصولات نایلونی نمی شود، تقریبا هر هفته شاهد تغییرات قیمتی این محصولات خواهیم بود که دلیل اصلی آن تغییر قیمت مواد خام است. البته یکی از عوامل دیگر تغییر قیمت در بازار این محصول پرکاربرد بودن آن بوده چرا که می توانیم از نظر کیفیت مواد اولیه تولیدی، نوع بسته بندی، اندازه رول، نوع استفاده، دسته بندی های مختلفی از این محصول و غیره را داشته باشیم.

میزهای ضیافتی که برای پذیرایی از مهمانان خاص استفاده می شود، اغلب گران تر هستند و برای استفاده روزمره مقرون به صرفه نیستند.لازم به ذکر است که میزان بار سفارشی شما بر قیمت تاثیر دارد و البته هر چه این مقدار بیشتر باشد قیمت نهایی محصول کاهش می یابد.لازم به ذکر است که ثبت سفارش کمتر از پانصد کیلوگرم توسط شرکت پذیرفته نمی شود.

توصیه ما این است که برای اطلاع از قیمت سفره های یکبار مصرف و سایر محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان آنها را برای خرید انواع محصولات ما دریافت کنید.شما می توانید با تنوع محصولات ما آشنا شده و روش های خرید و ارسال را از کارشناسان مجرب ما جویا شوید و شک خود را برطرف کنید.قیمت میز یکبار مصرف در بازه Xتا Y دلار می باشد.

Description: C:\Users\a\Downloads\5e97cef69eeac3ea06896114181caf4e.jpg

خرید انواع مبل مسافرتی

قبل از ثبت سفارش سفره یکبار مصرف باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا در زمینه نایلون و نایلون کسب و کار بهتری داشته باشید.در گزینه اول باید اطلاعات خود را در مورد محصول افزایش دهید تا مشخصات محصول مورد نیاز خود را در اختیار کارشناسان پاسخگو قرار دهید. در مرحله بعد باید به سایز این محصولات توجه کنید زیرا باید به اندازه یک میز واقعی باشند در غیر این صورت از خرید آنها خودداری کنید.

البته ابعاد و اندازه میزهایی که در تولید ما ظاهر می شوند کاملا استاندارد هستند اما ابعاد مورد نظر شما برای این محصول را به صورت سفارشی ثبت می کنیم.در صورتی که ابعاد مورد نظر شما در انبار موجود باشد در اختیار شما قرار می گیرد و در غیر این صورت اگر سفارش شما حجم بالایی داشته باشد مطابق میل شما تولید خواهد شد.

یک سفره خوب نباید در اثر کشش پاره شود! توصیه ما این است که قبل از خرید عمده این محصول ابتدا نمونه ای از محصول را بررسی کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید.رومیزی مرغوب باید به راحتی از محل سوراخ شده جدا شود در غیر این صورت نشانه بی کیفیتی محصول است.چاپ یکنواخت و ضخامت مناسب از دیگر ویژگی های این محصول است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید.

Description: C:\Users\a\Downloads\119874936.jpg

نتیجه

در این مقاله هدف ما این بود که طیف و تنوع محصولات خود را تا حد امکان به شما معرفی کنیم.اگرچه موضوع مقاله در مورد کیسه های یکبار مصرف بود، اما جالب است بدانید که کارخانه ما انواع محصولات نایلونی برای کشاورزی، نایلون گلخانه ای، کیسه زباله، کیسه فریزر، نایلون حبابدار و غیره را نیز تولید می کند.

اگر در تجارت محصولات نایلکسی فعالیت می کنید، باید بدانید که ما می توانیم هر مقداری از این محصول را که بخواهید با کیفیت مواد مورد نظر شما تولید و ارسال کنیم.تولیدات ما در جنوب ایران است و محصولات خود را به کشورهای همسایه به ویژه ترکیه، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس که از طریق آب، هوا و زمین قابل دسترسی است صادر می کنیم و می توانیم مبادلات تجاری خود را انجام دهیم.

برای دعوت از محصولات خود کافیست با ما تماس بگیرید، این امکان وجود دارد که از ما درخواست ارسال نمونه را داشته باشید و پس از بررسی درخواست شما نمونه مورد نیاز را برای شما ارسال خواهیم کرد.مجموعه ما در راستای خدمت به بازرگانان عزیز و ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود سعی در استفاده از بهترین متریال و ارائه محصولات باکیفیت به شما دارد و از اینکه ما را در این مقاله همراهی کردید کمال تشکر را دارم.

نظر خود را بنویسید...