فروشگاه الوان مارکت
قیمت خرید کیسه فریزر  کیلویی + تست کیفیت

قیمت خرید کیسه فریزر کیلویی + تست کیفیت

54
۲ روز پیش
0

قیمت خرید کیسه فریزر  کیلویی + تست کیفیت

کیسه فریزر کیلویی یکی از پر مصرف ترین محصولات پلاستیکی جهت بسته بندی و حمل مواد خوراکی و اشیاء مختلف می باشند.

کیسه فریزر  کیلویی

یکی از محصولات نایلونی پر مصرفی که به صورت روزانه مورد استعمال قرار گرفته می شود مواد نایلونی و پلاستیکی هستند و در سایز و ابعاد مختلفی وجود دارند.

این فرآورده های پلاستیکی از نظر بسته بندی نیز متنوع هستند و برند های مختلف، پکیج بندی های متنوع را برای این محصول در نظر گرفته اند که منظور آن ها استعمال ی راحت از این کالا برای مصرف کننده است.

کیسه های فریزری در انواع رنگی و بی رنگ موجود هستند که نوع بی رنگ این محصول بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و یکی ازدلایل محبوبیت بهره گیری از نوع بی رنگ این محصول مشاهده محتویات درون  می باشد.

البته برخی از کیسه فریزر های مدرن دارای برچسب های مخصوصی هستند که شما می توانید نام کالا یا ماده ی غذایی را که درون این کیسه ها نگهداری می شوند را بنویسید.

کاربرد کیسه فریزر

تقریبا همه ی افراد از کاربرد این محصول آگاهی دارند.،ایا می توان استفاده های این محصول را تنها به نگهداری محصولات غذایی در فریزر خلاصه کرد؟

جواب سوال بالا خیر می باشد، زیرا در ادامه شما را با کاربرد های دیگر این کیسه ها آشنای می کنیم و فعلا می توان به بسته بندی حبوبات در فروشگاه ها به واسطه ی  محصول ذکر شده اشاره نمود.

وقت که به سوپر مارکت بروید شاید فروشنده محصولات فله ای خو را که فاقد هیچ گونه بسته بندی ای هستند را در این کیسه ها بریزند و در اختیار شما  قرار دهند.

شگفت  است بدانید که کیسه های فریزری قبل از اختراع فریزر اختراع شد و این بدان معناست که استفاده از این کیسه ها تنها برای نگهداری محصولات در این مکان نمی باشد.

تاریخچه کیسه فریزر

فرد سوئیسی به نام الکساندر پارکس برای اولین بار به فکر اختراع پارچه هایی شد که جذب روبت آن ها بالا باشد، پارکس برای اولین بار در سال 1856 اقدام به اختراع این محصول کرد و فرایند های بسیار پیچیده ای را امتحان کرد.

در این راستا محصولی را تولید کرد که زیاد شبیه به نایلون های امروز نبود ولی به عنوان اولین فردی که اقدام به تولید این پلیمر کرد معروف شد.

بعد از آن افراد زیادی روی تغییر فرمولاسیون این نوآوری تلاش کردند تا نایلون ها به شکل امروزی ای که از آن استفاده می نماییم تبدیل شود.

استین گوستاف در سال 1965 توانست با افزودن مواد اولیه ای خاص و تغییر روند تولید آن کیفیت نایلون را ارتقا دهد و سپس با این نایلون ها کیسه های فریزری با کفیت را تولید نمود. Description: C:\Users\a\Downloads\neda3342-copy.jpg  

مشخصات کیسه های فریزری

کیسه های فریزری در گونه های مختلفی وجود دارند و این دسته بندی ها بر قاعده ی سنخ بسته بندی، طرزاستفاده، ویژگی های ظاهری و غیره می باشد.

این محصول نوعی کیسه ای است که در انتهای آن دوخت وجود دارد و برای استحکام آن از چند لایه دوک استفاده می شود و برخی دیگراز این کیسه ها دارای دسته های توکاربوده که معمولا برای حمل اشیاء مورد نظر استفاده می شوند.

خاصیت کشسان کیسه های فریزری از دیگر مشخصات این محصول می باشد که می توانند کمک شایانی را در حفاظت  مواد غذایی در دون فریزر داشته باشد.

انواع کیسه های فریزری

در صورتی که متریال تولید این محصول از مواد بازیافتی باشد کیسه های درجه دو تولید می شوند که شاید از نظر کیفیت ضعیف تر باشند.

این محصول مخصوص نگهداری طعام در صورتی که از سلولز های طبیعی تشکیل شده باشند در دسته ی کیسه های فریزری کمپوست پذیر قرار می گیرند.

کیسه های فریزری زیپی نیز نوع دیگری ازاین محصول می باشند که به دلیل کیفیت بالا و کاربردی بودن طرفداران بسیار زیادی دارند.

تولید کیسه فریزری

فرایندی که برای تولید کیسه های فریزری در نظر گرفته شده است بسیار پیچیده می باشند، این کیسه ها از مواد پتروشیمیایی خاص و به وسیله ماشین آلات صنعتی تهیه می شوند.

در این راستا مواد اولیه ی این کیسه ها در محیطی با دمای بسیار بالایی قرار می گیرند و ذوب می شوند و پس از این مرحله مواد اولیه به سمت سیلندر ها هدایت می شوند سپس در قالب های مخصوص قرار گرفته می شوند.

مواد اولیه ی مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده است و در انتهای فرایند تولید با دستگاه های دوخت مخصوصی این محصول آماده و روانه ی به بازار می شوند.

ساختار شیمایی کیسه فریزری

در صورتی که این کیسه ها از نایلون تشکیل شده باشد هشتاد درصد این محصول از پلی اتیلن ثقیل و بیست درصد آن از پلی اتیلن های سبک تشکیل می شود.

پلی اتیلن های سبک خاصیت براقی و شفافیت به این کیسه ها می دهند، ساختار شیمایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است به نوع نایلون بستگی دارد.

در ساختار کیسه فریزرهای نایلونی هشتاد در صد از پلی اتیلن های سبک استفاده شده است که این سبب شده خاصیت شفافیت بیشتری نسبت به کیسه های فریزری نایلکسی داشته باشند.

در واقع برای تولید کیسه فریزرهای نایلونی ازپلیمر های ترکیبی استفاه می شود.

Description: C:\Users\a\Downloads\mihanplast.ir_65.jpg  

خرید کیسه فریزری کیلویی

در هنگام خرید کیسه فریزر کیلویی باید به عوامل مهمی دقت داشته باشید تا از خرید خود راضی بمانید قبل ازخرید بهتر است  نوعی که برای نگهداری این محصولات به کار گرفته شده است را ارزیابی کنید.

قبل از خرید توجه کنید که کیسه های فریزری کیلویی به دلیل اینکه فاقد هیچ گونه بسته بندی مناسبی برای جلوگیری از آلودگی شدن هستند باید مکانی مناسب و بهداشتی برای نگهداری آن در نظر گرفته شده باشد

به ضخامت این محصول قبل از خرید توجه کنید و محصول باید از مواد اولیه ی باکیفیت تشکیل شده باشد.،در صورت استشمام بوی نامطبوع ازکالا آن را خریداری نفرمایید. Description: C:\Users\a\Downloads\E0206555.jpg

قیمت کیسه فریزر کیلویی

قیمت کیسه فریزر های کیلویی بسیار کمتر از کیسه های بسته بندی شده هستند که دارای روکش های فانتزی می باشند، این محصول در بازه های قیمتی مختلف و به صورت کیلویی می باشند.

کیسه های بسته بندی شده دارای رول های مخصوصی هستند که باعث اسان تر شدن مصرف آن می گردد ولی باید درنظر بگیرید که دارای قیمت های بالا تری  هستند.

در صورتی که برای مصارف بالا می خواهید این محصول را تهیه کنید نوع کیلویی از نظر قیمت مقرون به صرفه تر هستند، با کارشناسان ما جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به قیمت این محصول تماس بگیرید. 

برچسب ها :
  • کیسه فریزر
نظر خود را بنویسید...