فروشگاه الوان مارکت
کیسه فریزر | خرید انواع کیسه فریزر بادوام مناسب همه کاربرد ها

کیسه فریزر | خرید انواع کیسه فریزر بادوام مناسب همه کاربرد ها

41
۵ روز پیش
0

کیسه فریزر | خرید انواع کیسه فریزر بادوام مناسب همه کاربرد ها

کیسه فریزر از پر مصرف ترین منسوجات پلاستیک می باشد که برای بسته بندی، نگهداری و حمل طعام و اشیاء مختلف استفاده می گردد.

کیسه فریزر

قبل از اینکه کیسه های فریزی پابه جهان بگذارند از کیسه های کاغذ استفاده می شد و این سبب شده بود که درختان زیادی از بین بروند، در سال 1856 پلاستیک اختراع شد و مخترع آن الکساندر پارکس نام دارد.

الکساندر پارکس زمینه ی تولید تمام تجهیزات پلاستیکی را ایجاد کرد و تقریبا صد سال بعد از اختراع پلاستیک کیسه های فریزری توسط فردی به نام گوستاف تولین اختراع شد.

در این راستا کیسه های فریزری پلاستیکی جایگزین شدند ولی سال ها بعد ضرر هایی که این پلاستیک ها به طبیعت وارد کردند خیلی بیشتر بود زیرا تجزیه ناپذیر بودند.

برای بهبود وضعیت طبیعت کیسه های فریزری تجزیه پذیر پا به ظهور گذاشتن که کمتر از پنج سال در طبیعت تجزیه می شدند. Description: C:\Users\a\Downloads\1631625850_O6p6v34eARgKktksIqhAAFv2cbCHnL7VMYCTZb6t.jpg

انواع کیسه فریزر

در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع کیسه های فریزری و خصلت هایی که دارند آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

کیسه فریزر خیلی ضخیم

کیسه های فریزی دارای ضخامت های متفاوتی هستند که نوع ضخیم آن ها دارای ابعاد بالای 25*35 می باشند و وزن هر کیسه فریزر قطور حدودا دو گرم می باشد و معمولا در بسته بندی های پانصد عددی هستند.

کیسه های فریزری نازک دارای ابعاد 25*35 یا کمتر از آن هستند که در هر کیلوی آن شامل هزار عدد پلاستیک می باشد و نوع ضخیم این محصولات به ازای هر کیلو، سیصد و پنجاه عدد را شامل می شود.

اطمینان بیشتری نسبت به نوع ضخیم این کیسه ها وجود دارد زیرا درصورت تماس با اشیاء نوک تیز مانند استخوان و غیره پاره نمی شود.

کیسه فریزر عمده

اغلب افراد خواهان این هستند که این محصولات را به صورت عمده و در تناژ های بالا تهیه کنند پس در صورتی که این محصول را بدون واسطه و از خود تولید کننده خریداری نمایید خیال شما از بابت قیمت عمده ی آن راحت خواهد بود.

شما می توانید انواع کیسه های  فریزری را که تا کنون با شما آشنا کردیم را با نرخ عمده تهیه نمایید البته لازم است در این راستا به طور مستقیم با خود تولید کنندگان این محصول ارتباط بگیرید.

شما می توانید از طریق تماس با ما جهت تهیه ی کیسه فریزر عمده  اقدام نمایید.

کیسه فریزر چسبی چیست

یکی از انواع این محصولات که دارای توان گزینی جالبی هستند کیسه فریزر چسبی نامیده می شوند از نام های دیگر که برای این محصول در نظر گرفته شده است کیسه فریزر تقویمی می باشند.

طراحی  که برای این محصول در نظر گرفته شده است سبب می گردد که به سهولت ورقه های فریزری را از یکدیگر جدا کرده و سپس خریداری نمایید.

یک طرف این کیسه های فریزراز طریق یک چسب به هم متصل هستند و سبب نظم بخشیدن به آن می شود.

زیپ کیپ

از جدید و پر طرفدار ترین کیسه های فریزری زیپ کیپ نام دارند که از طریق دو زیپ چفتی و در طرفین لبه های این کیسه به یکدیگر می چسبند و این کیسه هاغلب از مواد اولیه  با کفیت تشکیل می شوند که بسیار ضخم می باشند.

البته ممکن است انعطاف پذیری کمتر نسبت به کیسه فریزری معمولی داشته باشند، ابعاد مختلفی برای زیپ یپ در نظر گرفته شده است و غیر از نگهداری مواد غذای در یخچال و فریزر کاربرد های فراتری دارند.

این کیسه ها از ورود هوا به داخل جلوگیر کرده و از مواد خوراکی را از فساد در امان نگه می دارد.

کیسه فریزر رولی

زنجیره ای از کیسه های فریزری که در متراژ بالایی به دور یکدیگر پیچیده اند رول های با حجم مختلفی از این محصول را به وجود می آورند.

این کیسه های فریزری از طریق نقطه چین های مشخص شده ای از یکدیگر جدا می شوند.

تولید کیسه فریزر

تولید کیسه فریزر در شهر های مختلفی از ایران صورت می گیرد، برای مثال: اغلب افراد به دنبال تولید یا تولید کنندگان کیسه فریزر در شهر های مانند:تهران، تبریز، اصفهان و غیره هستند.

در صوتی که به دنبال این هستید تا محصول را از تولید کننده و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان سایت ما بهترین مشاوره را جهت سفارش این محصول و در مقادیر مورد نیاز در اختیار شما قرار می دهند. Description: C:\Users\a\Downloads\نگهداری-گوشت-و-مرغ.jpg

خرید کیسه فریزر

قبل از اینکه اقدام به خرید کیسه فریزر نمایید باید آن را از چند جنبه مورد بررسی قرار دهید تا بعد ازخرید دچار پشیمانی نشوید، در مرحله ی اول شما باید نیاز سنجی های لازم را انجام داده و برای کاربرد های مختلف نوع متناسب را خریداری نماید.

کیسه های فریزری از نظر رنگ، ابعاد، ضخامت و غیره در دسته های مختلفی وجود دارند و شما باید قبل از خرید با توجه به مصارف و کاربرد های مورد انتظار انتخاب خود را انجام دهید.

نوع بسته بندی که برای این کیسه ها در نظر گرفته شده است با یکدیگرمتفاوت می باشند و تنوع های بسیاری برای خرید یک کیسه فریزری خوب پیش روی شما قرار دارد.

قبل از خرید توجه داشته باشید که مواد اولیه ای که برای این کیسه ها در نظر گرفته شده است دارای چه مقدار کیفیت می باشند. Description: C:\Users\a\Downloads\keep-bread-www.ehowtodo.ir-1.jpg

قیمت کیسه فریزر

قیمتی که امروز برای این کیسه ها وجود دارد در بازه های قیمتی متفاوت و بر حسب تومان می باشد، البته نوسانات قیمت موجود در بازار سبب شده که این قیمت ها ثابت نباشد.

به همین دلیل در صورت مشاهده ی هر گونه اختلاف قیمت با بازه ی ذکر شده زیاد شگفت زده نشوید،برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت های جدید این محصول با کارشناسان مجموعه ی ما تماس بگیرید.

از دیگر عواملی که بر قیمت کیسه های فریزری تاثیر می گذارد میزان کیفیت مواد اولیه ی آن می باشد.در صورتی که از مواد درجه دو و بازیافت تولید شده باشد علاوه بر قیمت کم، کیفیت کمتری نیز دارند.

کارشناسان ما بهترین مشاوره را جهت خرید این محصولات در اختیار شما قرار می دهند.

نظر خود را بنویسید...