فروشگاه الوان مارکت
 کیسه فریزر زیپ دار | خرید با قیمت ارزان

کیسه فریزر زیپ دار | خرید با قیمت ارزان

51
۵ يوم قبل
0

 کیسه فریزر زیپ دار | خرید با قیمت ارزان

کیسه فریزر زیپ دار یکی از تجهیزات مخصوص بسته بندی می باشد که از نایلون تشکیل شده و از رد و بدل شدن هوا جلوگیری می کند.

کیسه فریزر زیپ دار

یکی از مدل های کیسه های فریزری که بسیار در بین مردم محبوبیت و کاربرد دارد نوع زیپ دار بوده و بسیار اسان مصرف می باشند و به راحتی می تون آن را باز یا بست کرد.

یکی از روش های حفظ مواد غذایی نظیر میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی هستند و می توان تا حدود شش ماه این نگهداری  به طول بینجامد.

اگر قرار باشد ماهی، گوشت یا مرغ تهیه کنید نیاز به مکانی دارید که شرایط مناسبی را از نظر دمای محیطی داشته باشد که بتوان این مواد غذایی را برای طولانی مدت در آن نگهداری کنیم.

کیسه های فریزری می توانند ازنظر بهداشتی پکیج بندی های مناسبی را برای شما ارائه بدهند که مواد غذای خود را در آن نگهداری کنید.

کاربرد کیسه فریزر زیپ دار

زیپ کیپ ها به دلیل اینکه از خاصیت انعطاف پذیری بالایی برخودار هستند می توان مواد غذایی مختلفی را در آن قرار داد، البته تنها به این یک مورد اکتفا نمی کنیم زیرا از زیپ کیپ ها می توان استفاده های مختلفی نمود.

برای مثال فروشنده ها برای فروش محصولات خود این زیپ کیپ ها را به عنوان تجهیزات پکیج بندی استفاده می کنند زیرا دارای ابعاد مختلفی هستند که هر کدام حجم مختلفی را در خود گنجایش داده و به عنوان وسیله ای برای اندازه گیری به شمار می آید.

برای مثال اگر قصد فروش حبوبات یا سبزی دارید با استفاده از کیسه های نیم کیلویی می توانید آن ها را در اختیار مشتری قرار دهید و شما این گونه راحت می توانید محصولات را اندازه گیری نمایید.

تاریخچه ی کیسه فریزر زیپ دار

استفاده از کیسه های  فریزری به سالیان بسیار قبل باز می گردد حتی زمانیکه هنوز فریزر اختراع  و راهی بازار نشده بود!

مخترع این محصول یک سوئیسی بود که در نظر داشت پارچه ای را اختراع نماید که تا میزان قابل توجهی آب و دیگر مایعات را به خود جذب کند.

این فرد موفق به ساخت چیزی شد که در ذهن می پروراند ولی این شیئی نبود که بتواند نیاز های مردم را رفع کند و باید تغییرات اساسی روی آن ایجاد می شد.

در این راستا افراد بسیار دیگری بر روی فرمولاسیون محصول کار کردند و موفق شدند که نایلون هایی را اختراع کنند که کیسه های فریزری از آن ساخته شده است، البته برخی از کیسه های فریزری از جنس نایلکس می باشند.

پس از اختراع کیسه های فریزری طراحی مختلفی روی ظاهر آن ایجاد شد که یک نمونه ازاین طراحی ها کیسه های فریزری زیپ دار هستند که در اصطلاح عامیانه به آن زیپ کیپ نیز گفته می شود. Description: C:\Users\a\Downloads\f54b317c2f00c30dfcebd1834c9290db40abfdc6_1642587478.jpg

مشخصات کیسه فریزر زیپ دار

از مشخصات ظاهری این کیسه ها می توان گفت که دارای یک نوار زیپ مانند در بالای لبه های کیسه هستند که به بسته شدن این کیسه ها کمک می کنند و  در دو نوع  رنگی و شفاف وجود دارند.

کیسه های شفاف که فاقد هیچ گونه رنگ هستند بیشتر برای فریز کردن محصولات غذایی مورد کاربرد قرار می گیرند تا محتویات درون آن ها مشخص شوند.

البته نوعی از این زیپ کیپ ها وجود دارند که برای رفاه حال شما مکان برچسب مانندی دارد که شما می توانید نام محصول را روی آن قید کرده و سپس در کیسه های فریزری قرار دهید.

این کیسه ها می توانند نظم و ترتیب مناسبی را در کشو های فریزرشما ایجاد کنند و به دلیل ضخامت بالایی که دارند از پارگی مصون هستند و به همین دلیل باعث شده فضای داخل فریزر و پخچال آلوده نشود.

انواع کیسه فریزر های زیپ دار

زیپ کیپ ها را از نظر سایز بندی، ضخامتی که دارند، تعداد لایه های دوختی که روی آن ها ایجاد شده است به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، جنس این کیسه ها با یکدیگر متفاوت بوده و متالایز، کرافت، ایستاده و رنگی  هستند.

برخی از این کیسه ها قابلیت چاپ پذیری دارند و شما قادر هستید برند محصولات یا نام فروشگاه خود را روی آن ها چاپ نمایید.

این فرآورده های پلیمری دارای ضخامت های متفاوتی هستند و در صورتی که مواد اولیه ی این محصول از مواد بازیافتی درجه دو نباشد می توان کفیت ممتازی را برای آن در نظر گرفت.

 تولید کیسه فریزر زیپ دار

این کیسه ها با توجه به اینکه از چه مواد تشکیل شده باشند فرایند تولید مختلفی را پشت سر می گذارند این متریال پس از ذوب شدن  وارد ماشینی به نام اکسترودر می شوند.

وقتی وارد خط تولید این محصولات می شوید شاهد ماشین آلات بسیار پیشرفته ای هستید که مواد اولیه ی کیسه های زیپ دار را از فرایند های طولانی و پیچیده ای می گذرانند تامحصول نهایی به دست مشتری برسد.

برای تولید این کیسه ها مواد اولیه ی مورد نیاز با یکدیگر ترکیب شده و سپس در ظرف های قیف مانندی هدایت می گردند که در حرارت بسیار زیادی قرار داده می شوند.

در این ماشین تحولات بسیاری روی مواد ذوب شده ایجاد می شود و سپس به سمت سیلندر ها و پس از آن به المنت ها منتقل می گردند. Description: C:\Users\a\Downloads\Zip-freezer-bag(1).jpg

خرید کیسه فریزر زیپ دار

در صورتی که تمایل به خرید کیسه فریزر های زیپ دار دارید به شما توصیه می کنیم به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، به ضخامت کیسه ها قبل ازخرید توجه کنید تا مناسب بوده و به راحتی نتوان در آن سوراخ ایجاد کرد.

به زیپ این کیسه ها قبل از خرید توجه داشته باشید که آیا به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد یا خیر، به میزان گنجایشی که این کیسه ها دارند توجه داشته باشید تا مطابق با نیاز شما باشد.

در صورت وجود هر گونه بوی نامطبوعی در این محصول از خرید آن صرف نظر کنید.

Description: C:\Users\a\Downloads\f96e6973cf95a9b086d3d701df983981.jpg

قیمت کیسه فریزر زیپ دار

قیمت کیسه فریزر زیپ دار در بازه های قیمتی مختلف وجود داردکه بر حسب تومان هستند البته نوسانات قیمتی موجود در بازار از عواملی هستند که باعث شده نرخ ثابتی ازاین محصول در دست نباشد.

از عوامل مهمی که بر قیمت این محصولات تاثیر می گذارد کیفیت مواد اولیه ی این کیسه ها  است، در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راجع به قیمت این محصول شما را راهنمایی کنند.

شما می توانید هر گونه پرسش و ابهامی که دارید را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا مشاوره های لازم را در زمینه  مورد نظرتان در اختیار شما قرار دهند.

تسميات :
  • کیسه فریزر
اكتب تعليقك ...