فروشگاه الوان مارکت
خرید و قیمت کیسه فریزر آسان مصرف

خرید و قیمت کیسه فریزر آسان مصرف

36
۷ روز پیش
0

خرید و قیمت کیسه فریزر آسان مصرف

کیسه های فریزری اسان مصرف از پر کاربرد ترین محصولات در حیطه ی بسته بندی مواد خوراکی در فریزر می باشند.

کیسه فریزر

یکی از روش هایی که امروزه برای نگهداری بیشتر مواد غذایی در نظر گرفته شده است فریز کردن آن ها می باشد، یکی از رایج ترین راه ها بسته بندی مواد خوراکی استفاده از کیسه های فریزری می باشد.

البته در گذشته که یخچال و فریزر ها هنوز اختراع نشده بودند از روش خشک کردن مواد غذایی برای حفظ طولانی مدت مواد غذایی استفاده می شد.

فریزر محیط مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی در خود اجاد کرده است ولی مشکل اساسی این است که برای نگهداری مواد غذایدر فریزر از چه نوع پکیج بندی ای استفاده نمایم.

این کیسه ها به دلیل داشتن خاصیت انعطاف پذیری و بدنه ی شفافی که دارند به راحتی قادرند هر گونه مواد غذایی را در خود نگهداری کند.

این کیسه ها به دلیل داشتن ضخامت مناسب  در مواجه مواد غذایی تیز مانند استخوان و غیره دچار پارگی نشده و محیط درون  فریزر را تمیز نگه می دارند. Description: C:\Users\a\Downloads\meat-freezer-min(2).jpg

کاربر کیسه فریزر

البته غیر از حفظ طعام در فریزر، کاربرد دیگری نیز برای این محصول وجود دارد که در ادامه به معرفی آنان می پردازیم.

از کیسه های فریزری می توان برای نگه داری اشیاء مختلف، حمل و جابه جایی آن ها استفاده نمود، یکی ازروش های بسته بندی فروشگاه و سوپر مارکت ها برای بسته  بندی حبوبات و فروش آن ها به مشتریان استفاده از این محصول است.

تاریخچه ی کیسه فریزر

البته نمی توان اختراع این محصول را به نام این فرد تخصیص داد به دلیل اینکه این محصول حاصل تلاش های فرد دیگری به نام گوستاف تولین است.

گوستاف تولین با اختراع پارچه های سلولزی که خاصیت ضد رطوبت دارند توانست به اختراع این محصول دست پیدا کند ولی پارکس با تغییر فرمولاسیون آن و افزودن ویژگی مخصوص به این پارچه های سلولز توانست کیسه های فریزری را که امروزه در بازا هستند را تولید نماید.

این کیسه ها به گونه ای تولید می شوند که کمترین ضربه را به محیط زیست ، نباتات و جانوران بزنند و از طریق سلولز های آلی به وجود می آیند که در طبیعت کمپوست پذیر هستند. Description: C:\Users\a\Downloads\146454_858.jpg

مشخصات کیسه فریزر

همانگونه که از نام این محصول پیداست ظاهری کیسه مانندی دارند که از یک طرف دارای یک یا چند لایه دوخت بوده و از سمت دیگر کاملا باز می باشد تا محصول از طریق آن به داخل کیسه ورود یا خروج یابد.

این کیسه ها به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارند به راحت گره خورده و کیپ می  شوند هرچند که این محصولات در انواع مختلف دسته دار، زیپ و کش دار موجود می باشند.

کیسه فریزر های زیپ دار از طریق داشتن یک زیپ مخصوص که لبه های آن از طریف فشار دست به یک دیگر پلمپ می شوند از عبور هوا به داخل کیسه جلوگیری می کنند.

نوع بند دار این کیسه ها از طریق داشتن یک کش در قسمت باز کیسه به راحتی به باز و بسته کردن کیسه می پردازد.

انواع کیسه فریزری

یک نمونه از این کیسه های فریزری به صورت تقویمی هستند که از یک سمت به یکدیگر چسبیده بوده و از طرف دیگر آزاد می باشند و به صورت ورقه ورقه می توان آن ها را از یکدیگر جدا نموده و استفاده کرد.

نوع بسته بندی دیگری که برای این محصول در نظر گرفته شده است رولی می باشد که با قرار دادن این استوانه  در جعبه ای مخصوص امکان آسان مصرف بودن به این پکیج بندی را می دهد.

بسته بندی معمولی ای نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که ممکن است از نظر مصرف مشکلاتی نظیر به هم خوردن نظم و ترتیب کیسه ها برای شما ایجاد کنند.

تولید کیسه فریزر

برای تولید کیسه های فریزری فرایند پیچیده ای طی می شود و از طریق ماشین آلات پیشرفته امکان تولید این کیسه ها وجود دارد.

نایلون های درجه دو نیز وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها کیسه های فریزری با گرید کیفیتی پایین تر تولید کرد که شاید از نظر مقاومت ضعیف باشند ولی به هر حال دارای قیمت های به صرفه تری نیز هستند.

مواد اولیه ای که برای تولید این کیسه ها در نظر گفته شده است در قیف های مخصوصی ریخته می شود و سپس به سمت سیلندر و المنت ها راهی می شوند.

این مواد در دمای بسیار بالایی قرار می گیرند و ذوب می شود و سپس در قالب های مخصوص قرار گرفته و به کیسه های فریزری تبدیل می گردند.

ساختار شیمیایی کیسه فریزر

اگر کیسه های فریزری از نایلون تشکیل شده باشند دارای ساختار شیمیایی متفاوت تری نسبت به کیسه های فریزری نایلکسی هستند و ساختار شیمیایی این کیسه ها به روشی بستگی دارد که در طی آن این محصولات تشکیل شده اند.

کیسه های فریزری نایلونی از پلی آمید های خطی تشکیل شده اند که یکنوع پلیمر با الیاف های مصنوعی  بر پایه ی نفت یا گاز طبیعی می باشد.

در روش اول این محصول از ملکول های اسیدی تولید می شود که با ملکول های آمینه ترکیب شده و واکنش می دهد، به واسطه ی اسید های آدیپیک و هگزامتیلن دی آمین این کیسه ها پدد می آیند و مورد استفاده قرار می گیرند. Description: C:\Users\a\Downloads\frozen-meat-in-freezer-drawer.jpg

خرید کیسه فریزر آسان مصرف

در هنگام خرید کیسه فریزر های اسان مصرف باید نکاتی را مد نظر خود قرار دهید تا خرید خوبی را پشت سر بگذارید یکی از این نکات توجه به برند است.

طبیعتا هرچه برند این محصول بهتر باشد از مواد اولیه  با کیفیت تری برای تولید آن استفاده شده، پس به این نکته در هنگام خرید دقت داشته باشید.

به تعداد دوخت هایی که روی این محصول وجود دارد توجه داشته بشید  سعی نمایید کیسه هایی را خریداری کنید که بیشتر ازیک لایه دوخت داشته باشند، میزان ضخامت این کیسه ها را ارزیابی کنید و سپس انتخاب خود را انجام دهید. Description: C:\Users\a\Downloads\1579354677_1207884.jpg

قیمت کیسه فریزر اسان مصرف

قیمت کیسه فریزر اسان مصرف به عوامل بسیاری بستگی دارد، در صورت که مواد اولیه ی این محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد دارای قیمت بیشتری است.

اگر که این کیسه های فریزری از نایلون های بازیافتی و درجه دو تشکیل شده باشند دارای قیمت کمتری هستند، البته نوسانات قیمت موجود در بازار از عوامل مهمی بوده که بر روی  قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

این کیسه ها در بازه ی قیمتی مختلف و بر حسب تومان و به صورت رولی به فروش می رسند، در صورت تمایل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راجع به قیمت این محصول به شما مشاوره های لازم را ارائه دهند.

نظر خود را بنویسید...