فروشگاه الوان مارکت
خرید بهترین انواع کیسه زباله با قیمت ارزان

خرید بهترین انواع کیسه زباله با قیمت ارزان

30
۱۱ سال پیش
0

خرید بهترین انواع کیسه زباله با قیمت ارزان

کیسه زباله یکی از ابزار نظافت بهداشتی برای جلوگیری از پراکنده شدن زباله در نقاط پرتردد شهر، منازل، بیمارستان ها و ... می باشد.

کیسه زباله

شاید در نگاه اول با دیدی جزئی و به عنوان وسیله ای بی ارزش به کیسه زباله نگاه کنید، اما اگر به جزئیات این محصول بپردازید، متوجه خدمات بزرگی می شوید که این کیسه های قدرتمند به سلامت انسان و محیط زیست ارائه کرده اند. کیسه های زباله با فناوری هایی وارد دنیا شدند که می توانند خدمات بزرگ و ارزشمندی را برای بشریت ارائه دهند.

قبل از اختراع کیسه زباله، انسان ها مشکلات بسیار بزرگی در زمینه مدیریت و نگهداری روزانه زباله داشتند وعجیب تر از آن این است که بیشتر بیماری ها به دلیل رهاسازی زباله ها در طبیعت بود. زباله ها در رودخانه ریخته می شود و مردم در همان آب حمام می کنند و اکثرا به بیماری های پوستی مبتلا می شوند.

آزاردهنده ترین چیز انتشار بوی بد بود و هیچ راهی برای فرار از چهره نامطبوع آنها وجود نداشت. کیسه های زباله از انتشار عمومی زباله جلوگیری می کند و جان بسیاری از افراد به ویژه گروه های سنی حساس مانند نوزادان، کودکان و افراد مسن را نجات می دهند.

ناگفته نماند که کیسه های زباله خود می توانند برای محیط اطراف مضر باشند زیرا اگر در طبیعت رها شوند، تحلیل نمی روند و وارد چرخه تغذیه حیوانات و در نهایت انسان می گردند و  باعث بروز بیماری های مختلفی مانند سرطان می شوند.

امروزه اغلب از کیسه های زباله به عنوان کیسه های زباله زیست تخریب پذیر به عنوان یک قهرمان در زندگی ما استفاده می شود که به سرعت در طبیعت تجزیه و کمپوست می شوند و به همین دلیل نمی توان آنها را تهدیدی برای محیط زیست دانست.

جالب است بدانید که قبل از اختراع این محصول پلاستیکی، آمریکایی ها زباله های خود را می سوزاندند و درصدی از آنها نیز زباله های خود را در خیابان ها دفن می کردند و به تدریج انباشت زباله در شهر افزایش یافت

روش دیگر دفع زباله نیز رایج بود که به موجب آن در آب جاری ته نشین می شد و طی آن آب آشامیدنی عمومی کثیف می گردید.یکی از اقداماتی که برای از بین بردن زباله ها به کار می رفت ممنوعیت شکار کرکس بود! چون کرکس ها تمام زباله های شهر را می خوردند.جالب است بدانید اولین کیسه های زباله تولید شده مشکی رنگ بود و بیشتر در مصارف تجاری و خانگی استفاده می شد.

کیسه های زباله در ابتدا مشتریان زیادی را از سوی بیمارستان ها و کارکنان آن جذب می کردند زیرا در آن زمان فلج اطفال بسیار رایج شده بود، بنابراین زباله های بیمارستانی باید جدا می شدند و بعد ها کیسه هایی برای استفاده خانگی و در اواخر دهه 1960 وارد بازار شد.

Description: C:\Users\a\Pictures\copp-2.jpg

  وزن کیسه زباله

کیسه های زباله ای که در تولید ما وجود دارد در اندازه ها، ابعاد، ضخامت و وزن جوراجور می باشد و شما خریداران گرامی می توانید نیازها و کاربردهایی که از این محصول انتظار دارید را برای ارائه بهترین مشاوره به ما بسپارید. با وزن و ابعاد مناسب بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد.

شایان ذکر است کیسه های زباله تولید شده در کارخانه ما دارای ابعاد استاندارد 70*50 (کوچک و مشکی)، 80*60 (سبز، مشکی و سایز متوسط)، 90*70 (بزرگ) و در رنگ های آبی و مشکی می باشد. . البته این سایزها و رنگ ها تولید پیش فرض ما می باشد و در صورتی که مشتریان عزیز با توجه به نیاز خود رنگ ها و سایزهای خاص تری را درخواست کنند ما برای آنها تولید خواهیم کرد.

وزن هر برگ از این کیسه ها 300 گرم است بسته بندی که برای این کیسه ها در نظر گرفته ایم در لفاف های OPP نگهداری می شود، تعداد ورق های در نظر گرفته شده در هر بسته بستگی به ابعاد کیسه ها دارد؛ به عنوان مثال:برای یک کیسه 50*70 ؛ سی کیسه بسته بندی شده و در یک رول و پنجاه رول در یک کارتن کیسه ای با این ابعاد قرار می گیرد.کیسه هایی با ابعاد 80*60 و 90*70 به ترتیب 25 و 20 عددی در هر رول هستند و پنجاه رول از آنها در یک کارتن قرار می گیرد.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\getty-hand-holding-black-trash-bag.jpg

کیسه زباله سیاه

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از شما را به خود مشغول کند این است که چرا اکثر تولیدکنندگان؛ کیسه های زباله خود را به رنگ مشکی رنگ تولید می کنند. یکی از این دلایل این است که مستربچ رنگ تیره ارزان تر است، اما حفظ حریم خصوصی نیز دلیل دیگری برای محبوبیت کیسه های زباله سیاه است زیرا محتویات داخل کیسه زباله نمایش داده نمی شود.

جالب است بدانید در هند از کیسه های مشکی رنگ برای خرید گوشت و نوشیدنی برای حفظ حریم شخصی استفاده می شود که البته در تولید ما این کیسه های زباله در رنگ های متنوعی از جمله سبز، سفید، آبی و قرمز نیز تولید می شوند. البته برخی شهرداری ها به این نتیجه رسیده اند که کیسه های زباله شفاف بازیافت زباله را تسریع می کند.

در صورت تمایل به خرید کیسه زباله در رنگ های تیره با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قیمت و نحوه ی خرید این محصول را به شما اعلام کنند، پس از رضایت؛ شما می توانید سفارشات خود را به آنها تحویل دهید، مشاوران ما نکاتی را برای خرید این محصول و اطلاع از کیفیت محصولات تولید شده در کارخانه ما به شما اطلاع خواهند داد.

به عنوان مثال، اگر بودجه کمی دارید، می توانید از ما بخواهید که از مواد بازیافتی در خط تولید تولید خود استفاده کنیم. البته شایان ذکر است که سطح کیفتی آن با مواد درجه یک برابری می کند، اما به دلایل خاصی نمی توانیم از این نوع مواد کیسه فریزر صنعتی در مقیاس بزرگ تولید کنیم.

Description: C:\Users\a\Pictures\444\1.jpg

قیمت کیسه زباله

کیسه های زباله تولید شده در تولیدی ما با وجود اینکه از مواد پتروشیمی مرغوب و درجه یک ساخته شده اند اما کیفیت بسیار بالایی نیز دارند.قیمت کیسه فریزر تولیدی در کارخانه ما در بازه قیمتی مختلف است و یکی از دلایل اختلاف قیمت به دلیل تغییر قیمت مواد اولیه در بازار است که دائما در حال تغییر می باشد و امکان تعیین قیمت نهایی برای این محصول وجود ندارد.

البته این را بدانید که گونه های زیادی برای این محصول وجود دارد و از تنوع آنها می توان به کیسه های زباله رولی، کیسه زباله صنعتی و خانگی و کیسه زباله بیمارستانی اشاره کرد که هر کدام باید از موادی در برای حفظ خواص و ویژگی های آن از فونداسیون مخصوص استفاده کرد و به همین دلیل قیمت این محصول تغییر خواهد کرد.شایان ذکر است تمامی قیمت های محصولات ما به صورت عمده می باشد و چون برای مشتریان خود احترام زیادی قائل هستیم در صورت درخواست تخفیف خواسته ی شما نادیده گرفته نمی شود.

کیسه های زباله بیمارستانی قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند و این به دلیل وجود لایه آنتی باکتریال در این محصول است.کیسه های زباله صنعتی نیز به دلیل ابعاد و ضخامت موجه آن نسبت به کیسه های زباله معمولی یا خانگی قیمت بیشتری دارند.Masterbatch Hub با رنگ تیره تر قیمت ارزان تری دارد و به همین دلیل است که اکثر تولید کنندگان کیسه زباله این رنگ را برای محصول انتخاب می کنند.

برچسب ها :
  • کیسه زباله
نظر خود را بنویسید...