فروشگاه الوان مارکت
راهنمای خرید کیسه زباله رولی+ قیمت عالی

راهنمای خرید کیسه زباله رولی+ قیمت عالی

41
۴ روز پیش
0

راهنمای خرید کیسه زباله رولی+ قیمت عالی

کیسه زباله رولی یکی از محصولات بهداشتی مخصوص جمع آوری زباله ها می باشد که نقش اثر گذاری را در رعایت بهداشت محیطی دارد.

کیسه زباله رولی

یکی از انقلاب های عظیمی که در حوزه ی بهداشتی و سلامت ایجاد شد به ابداع کیسه های زباله متکی است، این محصول از مواد نایلونی تشکیل شده اند و این مجال وجود دارد که همراه با زباله ها در فرایند بازیافت شرکت کند.

در ادامه ی این مقاله قصد داریم تا بیشتر راجع به تاریخچه ی این محصول و کاربرد هایی که از آن انتظار می رسد صحبت به عمل آوریم پس با ما همراه باشید.

با استفاده از این کیسه می توانید تمام زباله و پسماند هایی را که در طول روز ایجاد می شوند را در یک مکان مخصوص مثل سطل زبااله جمع آوری کنید و نهایتا بعد از پر شدن، آن را دور بیندازید.

کاربرد کیسه زباله رولی

همانگونه که از نام این محصول پیداست جهت جمع آوری زباله ها استفاده می شود ولی می توان کاربرد های دیگری را نیز برای این محصول در نظر گرفت.

برای مثال شما می توانید با استفاده از این کیسه ها اشیاء مختلف را جابه جا نمایید یا کاور های مناسبی برای لباس های خود ایجاد کنید.

این کیسه ها دارای رنگ های مختلفی هستند ولی ترجیح افراد به تهیه ی نوع تیره ی آن می باشد تا محتویات درون کیسه نمایش داده نشود.

این کیسه ها برای پوشاندن سطل های جمع آوری پسماند خانگی، شهری و بیمارستانی استفاده می شود.

تاریخچه ی کیسه زباله

شاید شما به کیسه ی زباله به عنوان محصولی پیش پا افتاده نگاه کنید ولی اختراع این محصول به بشریت کمک بسیاری زیاد نمود و مخترع آن به جوایز متعددی دست پیدا کرد.

اختراع کیسه ی زباله برای اولین بار در سال 1950 و توسط دو جوان انگلیسی انجام شد، البته کیسه های زباله ای که این دو جوان پدید آوردند بسیار متفاوت بود و با گونه ی امروزی بسیار تفاوت داشت.

بعد ها این کیسه ها توسط افراد و شرکت های مختلفی دستخوش تغییرات شد تا علاوه بر افزایش کیفیت ویژگی هایی نظیر دوستدار طبیعت بودن نیز به این کیسه ها اضافه شد. Description: C:\Users\a\Downloads\623397c83c4c954f50795aeaf217bb5c0a46cbba_1628544569(1).jpg

مشخصات کیسه زباله ی رولی

این محصول را از نظر ظاهری می توان این گونه توصیف کرد که کیسه ای بدون دسته هستند که از یک سمت دوخته شده و از سمت دیگر کاملا باز می باشد تا زباله ها از این طریق به کیسه ها وارد شوند.

کیسه های زباله در ابعاد مختلفی تولید و روانه ی بازار شدند و شما باید به اندازه ی قالب سطل جمع آوری پسماند توجه داشته باشید سپس هم اندازه ی با کیسه ی زباله آن را انتخاب کنید.

این محصول  به یکدیگر پیوند خورده و به واسطه ی خط چینی که بین دو کیسه واقع شده است می توانید کیسه ها را از یکدیگر جدا کرده و استفاده نمایید، این کیسه های به یکدیگر پیوند خورده و به صورت رول وجود دارند.

انواع کیسه زباله رولی

کیسه های زباله از نظر رنگ دارای طیف های مختلفی هستند ولی اغلب استفاده ی عموم مردم از رنگ های تیره نظیر مشکی و آبی نفتی می باشد تا محتویات درون کیسه برای کسی نمایش داده نشود.

همچنین این کیسه ها از نظر سایز بندی نیز در دسته های و در ضخامت های مختلفی یافت می شوند و در پکیج های مختلفی وجود دارند که به مصرف آسان آن توسط مشتری منجر می شود.

نوعی از کیسه های زباله موجود هستند که دارای یک بند و کش مخصوص در لبه ی باز کیسه می باشد که به بسته و باز شدن محصول کمک می کند.

تولید کیسه زباله رولی

برای تولید کیسه های زباله مواد اولیه ی آن باید از ماشین های صنعتی مختلفی گذر کنند.مواد خام این کیسه ها با یکدیگر ترکیب می شوند و در حرارت بالا ذوب می گردند.

این مواد اولیه پس از ذوب شدن به لوله های درازی تبدیل می شوند که پس از قرار گرفتن در قالب های مخصوص به صورت کیسه های زباله ی قابل مصرف متحول می شوند.

خدماتی که برای تولید این کیسه ها مورد استفاده قرار می گیرد از پلی اتیلن های سنگینی می باشد که در قیف های مخصوص قرار داده می شوند.

ویژگی کیسه زباله رولی

از مشخصاتی که می توان به کیسه های فریزری اختصاص داد انعطاف پذیر بودن آن است.این خاصیت به اندازه ای است که محصول به راحتی به شکل سطل زباله در می اید.

همچنین خاصیت کشسانی بسیار زیادی برای این کیسه ها در نظر گرفته شده است به طوری که می توان تا یک برابر طول اصلی خود کش بیایید.

این کیسه های زباله بسیار ضخیم هستند تا در صورتی که با اشیاء تیز برخورد کند دچار پارگی نشود، این کالا فاقد هیچ گونه دسته می باشند و چند لایه دوخت روی آن ها ایجاد شده است. Description: C:\Users\a\Downloads\plastic-monument-military-environment-statue-environmental-946959-pxhere.com_-scaled.jpg__0_16x9.jpg

خرید کیسه زباله رولی

قبل از خرید کیسه زباله رولی باید به نکات مهمی دقت داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید، به سایز و ضخامت این محصول توجه داشته باشید و قبل از تهیه بایست سایز سطل زباله خود را اندازه گیری کنید.

کیسه های زباله در دو نوع نایلونی و نایلکسی هستند و در صورتی که تمایل به داشتن کیسه ها با انعطاف بیشتر دارید به شما توصیه می کنیم نوع نایلونی این کیسه ها را خریداری نمایید.

با توجه به مصارفی که برای این کیسه ها در نظر گرفته اید باید نوع مخصوص مصرف بیمارستانی یا خانگی را خریداری نماید. Description: C:\Users\a\Downloads\81lDUOcmzzL(2).jpg

 

قیمت کیسه زباله رولی

قیمت کیسه زباله رولی به عواملی نظیر ضخامت و سایز آن بستگی دارد، اگر از مواد اولیه ی گرید یک ساخته شده باشد باید انتظار نرخ  بالا تری را برای این محصول داشته باشید.

این کیسه ها در بازه ی قیمتی مختلف و به صورت تومان هستند، از دلایل دیگری که بر قیمت این محصولات تاثیر می گذارد تعداد دوخت هایی است که برای این کیسه ها در نظر گرفته شده است.

در صورتی که تمایل دارید از قیمت های به روز این محصول یقین حاصل کنید با کارشناسان  و مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برچسب ها :
  • کیسه زباله
نظر خود را بنویسید...