فروشگاه الوان مارکت
قیمت کیسه زباله + خرید و فروش کیسه زباله عمده

قیمت کیسه زباله + خرید و فروش کیسه زباله عمده

35
۵ روز پیش
0

قیمت کیسه زباله + خرید و فروش کیسه زباله عمده

کیسه زباله یکی از محصولات بهداشتی بوده که انقلاب بزرگی را در جمع آوری زباله و جلوگیری از پراکنده شدن آن ایجاد نمود.

کیسه زباله

امروزه همه ی ما از کاربرد های کیسه ی زباله آگاهی داریم ولی سوالی که برای ما پیش آمده این است که افراد تا چه اندازه این اختراع را بزرگ می شمارند.

تقریبا اکثر افراد دیدگاه معمولی نسبت به این کیسه ها دارند اما این اختراع توانست از نظر بهداتشی بسیار به محیط زیست کمک برساند.

امروزه شاهد استفاده ی گسترده از این کیسه ها هستیم و برای تمام سطل زباله هایی که در سطح شهر، بیمارستان ها و منازل وجود دارد یک پوششی در نظر گرفته شده است که سطل را کاملا می پوشاند.

سطل زباله اگر بدون پوشش داخلی خاصی باشند الوده خواهد شد و شما مجبور هستید بعد از پر شدن سطل، زباله ها را دور بیندازید و سپس سطل را بشورید. Description: C:\Users\a\Downloads\media.media.c3fd01c2-790f-4e59-8c80-1cd8bc141478.original1920.jpg

کاربرد کیسه زباله

از کاربرد هایی که برای کیسه زباله در نظر گرفته شده است پوشاندن سطح داخلی سطل زباله می باشد و پس از هر بار پر شدن کیسه شما می توانید آن کیسه را دور بیندازید.

کیسه زباله مزیت های زیادی را به دنبال دارد، یکی از این برتری ها از پراکندگی زباله ها در طبیعت و محیط زندگی شما جلوگیری می کند، دومین امتیاز این است که لازم نیست مدام خود را به زحمت بیندازید و سطل را بشویید.

سوم اینکه شما با کیپ کردن کیسه ی زباله از پخش شدن بوی نامطبوع زباله در محیط جلوگیری خواهید کرد.

تاریخچه ی کیسه زباله

کیسه زباله برای اولین بار توسط دو جوان اروپایی اختراع گردید، جالب است بدانید که کیسه های زباله برای اولین بار در بیمارستان ها استفاده شد و اغلب استفاده ی صنعتی داشتند.

البته از آن روز تا به حال تغییرات بسیار زیادی روی این کیسه ها ایجاد شده و این تغییرات در دو جنبه ی ظاهری و ساختاری محصول دیده می شود.

در زمانی که بیماری فلج اطفال بسیار شیوع پیدا کرد استفاده از این کیسه ها در بیمارستان ها ضروری شد تا پسماند های بیمارستانی در این کیسه ها جمع اوری شود.پس از آن در سال 1971 اولین کیسه های زباله کمپوست پذیر توسط یک شیمیدان کانادایی اختراع شد.

مشخصات کیسه زباله

این محصول از جنس نایلون یا نایلکس بوده که فاقد هیچ گونه دسته ای هستند، کیسه ی زباله با توجه به اینکه قرار است در یک سطل مخصوص ثابت بماند بدون دسته طراحی گشتند.

این کیسه ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و به راحتی می توانند شکل سطل زباله را به خود بگیرند، این محصول مخصوص جمع آوری زباله به صورت فله و تقویمی می باشند.

این محصول در دسته بندی های مختلفی تولید می شوند و یک نمونه از آن کیسه زباله های استوانه ای می باشند که تمام کیسه ها با یکدیگر پیوند خورده اند.

انواع کیسه زباله

کیسه های زباله را می توان از نظر اندازه در دسته های متنوعی قرار داد، نوع خانگی در سایز های کوچک تری می باشند و از ضخامت کمتری نیز تشکیل شده است.

نوع صنعتی این محصول در سایز های بسیار بزرگی هستند که می تواند گنجایش بسیار بالایی را تحمل کنند و از ضخامت بالایی تشکیل شده می باشند.

نوع خانگی در سایز های کوچک تری می باشند و از ضخامت کمتری نیز تشکیل شده است،  برای بیمارستان ها نیز زباله های مخصوصی در نظر گرفته شده است که عمولا از پلاستیک های بازیافتی تولید می شوند.

تلاش های بسیار زیادی صورت گرفت تا کیسه های زباله یی که توسط طبیعت تجزیه می شوند، تولید شود و امروزه یکی از انواع این محصول  نگه دارنده ی زباله کمپوست پذیر هستند.

تولید کیسه زباله

برای تولید کیسه های زباله فرایند پیچیده ای طی می شوند و ماشین آلات مختلفی برای تولید آن استفاده می شود و مواد اولیه ای که برای تولید این محصول در نظر گرفته شده است از مواد آلی یا غیر آلی می باشد.

یکی از این ماشین ها اکسترودر نام دارد که مواد ترکیب شده ی ذوب شده در دمای بسیار بالا را در قیف های مخصوص هدایت می کند.

مواد ترکیب شده ی به صورت لوله های خمیری شکل تبدیل می شوند که برش داده می شوند و هر قطعه ی برش داده شده وارد یک قالب می شود تا ازنظر ظاهری تبدیل به کیسه های زباله ی مصرفی شوند.

ویژگی های کیسه زباله

پیش تر درباره ی مشخصات ظاهری کیسه های زباله صحبت کردیم و انواع بسته بندی که برای این محصول وجود دارد را برای شما تشریح کردیم.

کیسه های زباله از پلیمر های دراز ملکول تشکیل شده اند که به دلیل ساختاری که برای ملکول های آن وجود دارد می تواند بسیار کش بیایید و خاصیت کشسانی آن بسیار بالا می باشد.

معمولا ضخامتی که برای این کالا در نظر گرفته می شود بیشتر از بقیه ی این محصول مثل کیسه زباله، دسته دار و غیره می باشد، دلیل عمده ی وجود این ویژگی به خاطر برخورد بدنه ی این کیسه با اجسام متفاوتی است که ممکن است تیز باشند. Description: C:\Users\a\Downloads\1(1).jpg

خرید کیسه زباله

در هنگام خرید کیسه زباله باید نکاتی را در نظر بگیرید تا از محصول با کیفیتی برخوردار شوید شما باید تصمیم بگیرید که برای چه مکانی می خواهید این محصول را خریداری نمایید.

برای مثال برای مصارف خانگی، بیمارستانی و صنعتی باید گونه ی مخصوص را خریداری کنید، به ضخامت این کیسه ها توجه داشته باشید و متناسب با ابعاد دلو زباله تان باید این محصول را انتخاب نمایید.

نوع آسان مصرف این کیسه ها را انتخاب نمایید تا تجربه ی استفاده ی سهل را داشته باشید و تعداد دوخت های این کیسه ها از عوامل دیگری است که باید قبل از خرید به آن توجه نمایید. Description: C:\Users\a\Downloads\getty-hand-holding-black-trash-bag.jpg

قیمت کیسه زباله

قیمت کیسه زباله به عواملی نظیر کیفیت آن بستگی دارد و در صورتی که از مواد درجه ی پایین بازیافتی تولید شده باشد، قیمت کمتری نیز دارد.

نوسانات قیمت موجود در بازار مواد اولیه ی این محصول سبب شده تا قیمت واحدی از این کیسه های بهداشتی در دست ما نباشد.ولی می توان به صورت تخمینی حدس زد که این محصول در بازه ی قیمتی مختلفی باشد.

در صورتی که تمایل دارید این محصول را خریداری نمایید ولی اطلاعات کافی از قیمت و نحوه ی خرید آن را در دست ندارید با کارشناسان ما ارتباط تلفنی برقرار کنید.

برچسب ها :
  • کیسه زباله
نظر خود را بنویسید...