فروشگاه الوان مارکت
کیسه زباله |خرید کیسه زباله با بهترین قیمت

کیسه زباله |خرید کیسه زباله با بهترین قیمت

36
۵ روز پیش
0

کیسه زباله |خرید کیسه زباله با بهترین قیمت

کیسه زباله یکی از پرمصرف ترین محصولات نایلونی و بهداشتی است که در سایزهای مختلف، غیر قابل نفوذ و نشتی تولید می شود

پلاستیک زباله

کیسه های زباله از PE تولید شده اند که اولین بار در سال 1950 پدید آمد، پدید آورنده ی این کیسه ها یک کانادایی بود و به دلیل خدمات بزرگ خود به بشریت و حفاظت از محیط زیست جوایز زیادی دریافت کرده است. این محصول از PE با چگالی کم ساخته شده است که به کیسه های زباله انعطاف پذیری می دهد، همچنین در برابر آب و هوا مقاوم است و از نشت مایعات از کیسه زباله جلوگیری می کند.

البته کاربرد این کیسه ها برای مصارف خانگی نبود و در ابتدا برای مصارف صنعتی و بیمارستانی استفاده می شد سپس در اواخر دهه 1960 شخصی به نام یونیون کاربید کیسه های زباله را برای مصارف خانگی اختراع کرد روش ها و فرمول های زیادی برای تولید آن وجود داشته و از مواد اولیه مخصوص به شکل گلوله های رزین استفاده شده و طی فرآیندی به نام اکستروژن به این محصول تبدیل می شود.در روش تولید کیسه زباله پلی اتیلن تا دمای 200 درجه سانتیگراد گرم شده و ذوب می شود.

این مواد تحت فشار زیادی قرار می گیرند و ذوب می شوند و افزودنی های زیادی وجود دارد که برای ایجاد برخی ویژگی ها به کیسه زباله از جمله افزایش استحکام و رنگ آمیزی کیسه زباله استفاده می شود.البته خطر این فرآورده ی پلی اتیلنی کمتر از رها شدن و پراکندگی آنها در طبیعت نیست و در این راستا دکتر جیمز ژیلت پلاستیکی را اختراع کرد که در برابر نور خورشید تجزیه می شود و نیز می توان در فرآیند بازیافت زباله قرار گیرد.

   کاربردهای کیسه زباله

در ادامه این مقاله در مورد دلایل استفاده از کیسه های زباله و انواع کاربردهای مورد انتظار از این محصول صحبت خواهیم کرد.کاربرد اصلی در نظر گرفته شده برای آن  مدیریت انواع پسماندهای خانگی، صنعتی و پزشکی، جلوگیری از پخش آنها و رهاسازی در محیط زیست می باشد.کیسه های زباله نیز رنگ های مختلفی دارند که هر کدام به معنای وجود زباله های خاص خود است و از این نظر فرآیند جداسازی زباله برای بازیافت آسان است.

برخی از انواع این کیسه ها دارای نمادهای خاصی هستند که نشان دهنده خطرناک بودن زباله های موجود در کیسه ها هستند، برخی پسماند های صنعتی، گازدار یا عفونی بیمارستان ها از جمله این موارد هستند که بیننده باید از خطر آنها مطلع شود.البته از این کیسه ها اغلب برای حمل و نقل و حمل اشیا استفاده می شود و جهت نگهداری اشیا نیز گزینه مناسبی است.

Description: C:\Users\a\Downloads\616y+odHbvL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

ویژگی های کیسه های زباله

در مقاله زیر انواع کیسه زباله و توضیحات آنها را به شما می گوییم، کیسه های زباله را از نظر ابعاد و ضخامت در سه دسته اصلی قرار می دهیم که با برچسب کیسه زباله صنعتی، بیمارستانی و خانگی می باشد.

کیسه زباله صنعتی

قبل از توضیح کاربرد و توضیحات کیسه های زباله می خواهیم شما را با انواع پسماندهای صنعتی آشنا کنیم که این زباله ها معمولاً شامل فلزات، پلاستیک ها و برخی مواد شیمیایی هستند، ممکن است رادیواکتیو باشند و در صورت رها شدن در طبیعت وارد چرخه تغذیه حیوانات و انسان  مشکلاتی ایجاد کنند.

همچنین اثرات شیمیایی موجود در این زباله ها ممکن است از طریق واکنش های شیمیایی مختلف اثرات جبران ناپذیری بر محیط اطراف ایجاد کند.علاوه بر این، امروزه جمعیت کره زمین بسیار زیاد است و صنایع روز به روز در حال افزایش هستند و به همین دلیل زباله های صنعتی به وفور تولید می شود.

  در همین راستا کیسه های زباله صنعتی با ابعاد و اندازه قابل قبول مصرف کننده پدید می آید که قابلیت حمل و نگهداری اجسام جامد و سنگین را دارند که به آنها زباله صنعتی می گویند.نوع  با ظرفیت پنجاه گالن یا بیشتر معمولاً به عنوان کیسه های شبه کیسه زباله طبقه بندی می شوند و برای جمع آوری  ضایعات کارخانه ها و انواع خطوط تولید صنعتی استفاده می شوند.

در خط تولید ما، این کیسه ها با چندین ردیف دوخت برای افزایش استحکام تولید می گردند و ضخامت های بالایی برای آن ها در نظر گرفته می شود.پاره نشدن کیسه در حین حمل زباله های سنگین بسیار مهم است، از این نظر باید از مواد درجه یک برای تولید آن استفاده شود، استفاده از مواد درجه دو یا سه برای این محصول منطقی نمی باشد.

کیسه زباله بیمارستان

در ادامه این مقاله در مورد کیسه زباله بیمارستانی و تفاوت این محصول با اقلام مشابه صحبت می کنیم. از نام های دیگر این کالا می توان به گونه ی  autoclave اشاره کرد و در تولید ما به صورت رول و عمده به فروش می رسد.از ویژگی های این کیسه ها می توان به نفوذناپذیری و عدم نشتی آن ها اشاره کرد و همچنین در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است که هر کدام برای جمع آوری زباله های بیمارستانی استفاده می شود.

پسماند های بیمارستان ها اغلب عفونی و قارچی بوده و در صورت رهاسازی بدون بسته بندی خاص باعث شیوع بیماری می شود و به طور کلی می توان گفت که هر نوع زباله بیماری زا در این کیسه های مخصوص نگهداری می شود.سوالی که ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان پیش بیاید این است که کیسه زباله بیمارستانی چه تفاوتی با نوع معمولی دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که نوع داخلی این محصولات از مواد درجه دو و سه ساخته شده و ضخامت آنها کمتر است اما استفاده از مواد اولیه درجه دو یا سه برای تولید کیسه زباله بیمارستانی غیرمنطقی است ! زیرا در صورت گسستگی آثار منفی بر جای می گذارد.

کیسه زباله خانگی

کیسه های زباله خانگی معمولاً نازک تر هستند و برای تولید آنها از مواد بازیافتی درجه دو یا درجه 3 استفاده می شود زیرا بیشتر زباله های تولید شده در خانه نرم بوده و برنده نیستند.اما زباله های خانگی معمولاً بوی نامطبوعی تولید می کنند و برای این منظور از کیسه های زباله معطر حاوی اسانس های مختلف و کیسه های گره خورده استفاده می شود.

Description: C:\Users\a\Downloads\istock-1138607045-1170x600.jpg

قیمت کیسه زباله

قیمت کیسه زباله در بازه قیمتی X تا Y بوده و ما نمی توانیم قیمت ثابتی برای هر نوع این محصول به شما بدهیم،کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوسانات قیمت در بازار و تمامی عوامل موثر بر قیمت محصول، قیمت نهایی را در اختیار شما قرار می دهند، پس بهتر است با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از امکاناتی که در اختیار شما قرار گرفته است بهره مند شوید.البته کیسه های زباله انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی در نظر گرفته شده اند و از این نظر تنوع قیمتی نیز وجود دارد.

Description: C:\Users\a\Downloads\2f1e54ef5f859784e4bd456d7d9f968b50.jpg

خرید کیسه زباله

قبل از خرید کیسه زباله، چند نکته را به خاطر بسپارید تا از خرید خود راضی باشید. در گام اول، توصیه می شود نیازسنجی لازم را انجام دهید، به خصوص اگر می خواهید این محصول را در حجم زیاد خریداری کنید. به نام تجاری این محصول توجه کنید و در صورت عدم تایید عموم از خرید آن خودداری کنید زیرا ممکن است برای شما سودی نداشته باشد.

بنابراین یافتن کارخانه ای که از مواد اولیه مرغوب استفاده می کند یک الزام است به ابعاد و ضخامت این کیسه ها توجه کنید و اگر از سازنده فاصله دارید از او بخواهید که نمونه محصول را برای شما ارسال کند البته توصیه ما این است که شخصاً از روش تولید و انبارهای سازنده بازدید کنید.

نظر خود را بنویسید...