فروشگاه الوان مارکت
بهترین کیسه زباله عمده + قیمت خرید عالی

بهترین کیسه زباله عمده + قیمت خرید عالی

31
۲ روز پیش
0

بهترین کیسه زباله عمده + قیمت خرید عالی

کیسه زباله برای گرد آوری و نگهداری زباله های خانگی، بیمارستانی و صنعتی کاربرد داردکه از نایلون و نایلکس ساخته شده و در رنگ ها، اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می گردد.

کیسه زباله

قبل از اینکه در مورد کیسه زباله صحبت کنیم باید نکاتی را در مورد خرید عمده این محصول به شما بگوییم و مزایای آن را با شما در میان بگذاریم.همانطور که می دانید خرید این محصول به صورت عمده به قیمت درب کارخانه برای تجارعزیز بسیار سودآور خواهد بود و در این راستا شرکت های بزرگ زیادی وجود دارند که می توانند این خدمات را به مشتریان عزیز نایلون و نایلکس ارائه دهند.

در ادامه این مقاله به تمامی این مزایا می پردازیم پس با ما همراه باشید.اکثر تاجران ثروتمند و موفق دنیا برای کسب سود بیشتر تنها یک راه حل اتخاذ کرده اند و آن خرید مستقیم محصول مورد نظر از درب کارخانه سازنده است. اگر خریدهای شما از واسطه ها باشد مطمئنا تا رسیدن محصول نهایی قیمت بالا می رود و از این نظر حاشیه سود شما معامله گران عزیز کاهش می یابد.

همانطور که می دانید خرید عمده محصولات بسیار ارزان تر از خرید محصولات به صورت خرده است. اگر فروشگاه دارید یا می خواهید تجارت کنید و یا حتی اگر مرکز پخش محصولات مدنظر در شهر خود هستید، این مشکل برای شما کاملا واضح است و باید توضیح دهید، این موضوع خاصی نیست و می تواند برای شما سود زیادی داشته باشد.

تمامی شرکت ها و فروشندگان گان نایلون و نایلکس جهت افزایش سود خود به سمت خرید محصولات با قیمت جمله ای حرکت می کنند و در این راستا تولیدی ما در نظر دارد تا بهترین خدمات را به شما مشتریان و نمایندگی های عزیز ارائه دهد.ما تولید کننده انواع الیاف نایلونی و نایلونی هستیم و در این مقاله قصد داریم در مورد محصولی که خط تولید آن همیشه در کارخانه ما فعال است بیشتر صحبت کنیم.

این محصول کیسه زباله نام دارد و به دلیل اینکه نیاز اولیه ای مردم است در طول روز از این محصول استفاده می کنند و فروش بسیار خوبی دارد.در تولید ما از بهترین مواد با سطوح کیفی مختلف برای تولید انواع کیسه زباله استفاده می شود که در ادامه قصد داریم در مورد آن بیشتر توضیح دهیم پس ما را همراهی کنید.

Description: C:\Users\a\Downloads\IECz4DiFat-e1615713260145.jpg

کیسه های زباله X گالن

کیسه های زباله ای که پدیدی می آیند را می توان از نظر حجم نگهداری در دسته بندی های مختلفی یافت.سایز های مختلف برای کاربردهای مختلف، هر چه اندازه و ابعاد بزرگتر باشد، کاربرد بیشتری برای مصارف صنعتی دارند و در ادامه این مقاله قصد داریم این اندازه ها را از نظر گالن مقایسه و دسته بندی کنیم.

کیسه های زباله 10 گالن

کیسه های زباله ده گالنی پرمصرف ترین نمونه ی کیسه زباله هستند و در دسته کیسه های سایز کوچک قرار می گیرند.از جمله مصارف در نظر گرفته شده برای این محصول می توان به پوشش سطح داخلی کیسه های زباله خانگی اشاره کرد.زیر مجموعه ی این کالا شامل سطل های آشپزخانه، حمام و توالت بین 4 تا 10 گالن است که معمولا رنگ های مختلفی برای این کیسه ها در نظر گرفته می شود که از جمله این طیف ها می توان به سفید، قرمز، سبز، مشکی و ... نمارش نمود.

یکی از انواع این کیسه های ده گالنی دارای بندهای مخصوص جهت سفت و بستن به منظور پوشاندن و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع می باشد که طول و عرض این کیسه ها به ترتیب 23 و 22 اینچ می باشد.

کیسه زباله 30 گالن

کیسه های زباله 30 تا 20 گالن معمولا ابعادی 30*36 اینچ دارند و از نظر اقتصادی انتخاب بسیار خوبی هستند و در برابر کشش بسیار مقاومت می کنند.این کیسه ها از نظر استحکام در برابر سوراخ شدن و پارگی بسیار خوب عمل می کنند و برای جمع آوری و دفع زباله استفاده می شوند.نوع 20 تا 30 گالنی دارای مهر و مومی در قسمت زیرین آن به نام Star Seal هستند که در برابر نشتی بسیار مقاوم است.

کیسه های این سایزی معمولاً 0.65 میلی متر ضخامت دارند و معمولاً از PE خطی با زبری کم ساخته می شوند که قابلیت بازیافت دارند.این کیسه ها در رنگ های مختلف و شفاف تولید می شوند و تا 30 اینچ عرض دارند.

کیسه های زباله 50 گالن

کیسه های زباله 50 گالنی ما در دسته کیسه های زباله بسیار بزرگ قرار دارند و برای استفاده در داخل و خارج از منزل مناسب هستند.ضخامت در نظر گرفته شده برای نمونه ی 50 گالنی معمولاً 1.5 میلی متر است به همین دلیل این کیسه های بسیار بزرگ و ضخیم کاربرد صنعتی دارند و برای جمع آوری زباله از امکانات این کالا استفاده می شوند.

این کیسه رنگ های متنوع دارد اما معمولا در رنگ های سفید یا مشکی تولید می شوند و نوع مشکی این کیسه زباله ارزانتر است و به دلیل ضخامت زیاد اغلب از پارگی جلوگیری می کند و در برابر اجسام تیز مقاومت دارند.علاوه بر این خاصیت ارتجاعی بالای این فرآورده باعث کشش و عدم پارگی آن در هنگام حمل وسایل سنگین می شود.این کیف ها 50 اینچ طول و 35 اینچ عرض دارند و آماده تحمل سنگین ترین زباله های صنعتی هستند.این کیسه های زباله معمولاً برای جلوگیری از نشتی و در کارگاه های ساختمانی، کارگاه ها و غیره کاربرد دارند.

Description: C:\Users\a\Downloads\4-kise-zobaleh-falleh-1400.10.30.jpg

خرید کیسه زباله

اگر می خواهید کیسه زباله تهیه کنید، پیشنهاداتی داریم که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید.اول از همه باید به نوع کیسه زباله توجه کنید و اگر زباله خیس است و برایتان مهم است که این کیسه ها نشتی نداشته باشند، نوع درجه یک این کیسه ها را بخرید.کیسه های زباله در دو نوع نایلونی و نایلکسی موجود می باشد که نوع دوم مستحکمتر بوده و از خاصیت ارتجاعی بالاتری برخوردار است، نوع و تعداد لایه های دوخت در نظر گرفته شده برای این کیسه ها را بررسی کنید.

نوع تیره این کیسه ها برای استفاده در منزل توصیه می شود زیرا حریم خصوصی شما حفظ می گردد و دیگران از محتویات کیسه زباله اطلاعی ندارند.البته رنگ مورد استفاده برای کیسه های زباله تیره از رنگ های روشن تر مانند سبز و قرمز ارزان تر است.اندازه و ابعاد این کیسه ها تعیین کننده نحوه استفاده آنهاست.برای مصارف خانگی بهتر است از انواع چهار تا ده گالن استفاده شود.برای مصارف صنعتی ترجیحاً انواع دیگر این محصولات خریداری شود.

ضخامت این کیسه ها را بررسی کنید. البته برای مصارف بیمارستانی بهتر است نوع مخصوص این اپلیکیشن را خریداری کنید که دارای روکش آنتی باکتریال است.همچنین با توجه به اینکه این ضایعات چقدر خطرناک هستند، رنگ های مخصوص این کیسه ها را خریداری کنید.

Description: C:\Users\a\Downloads\وستا-پلیمر-نیک-کیسه-زباله-سه-رولی-بزرگ-70در90-آبی-2.jpg

قیمت کیسه زباله

قیمت کیسه زباله های موجود در تولید ما با قیمت سایر تولیدکنندگان منصفانه این محصول تفاوتی ندارد و برای ایجاد تنوع قیمتی و ایجاد گزینه های بیشتر برای خرید این محصول از مواد با درجه های مختلف استفاده می شود.بنابراین قیمت کیسه زباله تولید شده در محدوده ما در بازه قیمتی از ... تا ... است اما با توجه به نوسانات بازار نایلون و محصولات نایلونی و تغییرات قیمت روزانه مواد اولیه این محصول، ما ترجیح می دهید برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.کارشناسان ما با در نظر گرفتن تمامی عوامل موثر بر قیمت، دانش شما را در این زمینه تکمیل خواهند کرد.

نظر خود را بنویسید...