فروشگاه الوان مارکت
خرید گرانول پلاستیک + فروش انواع گرانول پلاستیک با قیمت مناسب

خرید گرانول پلاستیک + فروش انواع گرانول پلاستیک با قیمت مناسب

38
۲ روز پیش
0

خرید گرانول پلاستیک + فروش انواع گرانول پلاستیک با قیمت مناسب

گرانول های پلاستیک مواد اولیه ای هستند که در تولید بسیاری از منسوجات پلیمری مورد کاربرد  قرار می گیرند که روش های متنوعی برای تولید آن در نظر گرفته شده است.

گرانول پلاستیک

در این مقاله در مورد گرانول های پلاستیکی که در صنعت پتروشیمی تولید می شوند و در تولید انواع محصولات پلاستیکی کاربرد دارند صحبت می کنیم.

گرانول در صنایع مختلفی مانند ساخت مواد پلاستیکی، نایلونی، غشاهای مختلف و کابل های لاستیکی و برق استفاده می شود.در ابتدا تمایل داریم در مورد گرانول ها صحبت کنیم البته باید بدانید که این مواد را نمی توان جزء پلیمرها طبقه بندی کرد. بلکه برای تسهیل استفاده از آنها از پودر به دانه تبدیل می شوند.

گرانول ها را می توان از پلیمرهای جدید به دست آورد و مدتی است که کاربردی بودن  آنها مورد بحث قرار گرفته است.یکی از مزیت های گرانول ها قابلیت بازیافتی بودنشان است که به ماده خام برای ساخت لاستیک، آسفالت و سوخت کوره تبدیل می شود.

یکی از انواع گرانول ها مستربچ نام دارد که اغلب برای رنگ آمیزی منسوجات پلاستیکی استفاده می شود، البته از دیگر کاربردهای آن می توان به افزایش شفافیت، افزایش سرعت ذوب، جلوگیری از آلودگی و غیره اشاره کرد. انواع اصلی را می توان به سه دسته تقسیم کرد: مواد پایه پلیمری، مواد افزودنی شیمیایی. و عوامل سازگار کننده.

Description: C:\Users\a\Desktop\slider-1-1024x682.jpg

گرانول های پلاستیکی پایه

به نوبه خود، مواد هسته پلیمری به چند دسته تقسیم می شوند که به عنوان مواد اولیه برای چسباندن گرانول ها استفاده می شوند، نمونه هایی از این مواد هسته پلیمری پلی اتیلن هستند.

پلی اتیلن چیست؟

این ماده اولیه که ظاهری کریستالی نیز دارد در انواع ذرات سنگین، سبک و خطی تولید می شود.از کاربردهای پلی اتیلن می توان در تولید انواع کیسه های پلاستیکی و مواد بسته بندی استفاده کرد و اغلب از نوع سبک آن استفاده می شود. برای تولید کابل های برق

  پلی پروپیلن چیست؟

ساختار این گرانول ها به شکل توپ است و می توان گفت Polypropylene دومین ترموپلاستیک مورد تقاضا است. Polypropylene را می توان به دو دسته PP منسوجات و PP تقسیم کرد که کاربرد مورد نظر ماده پایه در تولید بطری های نگهداری مایعات و اسباب بازی ها می باشد.

پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات نیز شفاف است، خاصیت عبور نور دارد و برای تولید تجهیزات پزشکی و چراغ خودرو استفاده می شود.

پلی استایرن چیست؟

از جمله کاربردهای در نظر گرفته شده این مواد می توان به ساخت عایق های حرارتی، صنایع داروسازی، صنایع پزشکی، ساخت یکپارچه و ... اشاره کرد.

پلی استایرن یکی از پلیمرهای مصنوعی است که پلیمرهای مصنوعی در سه دسته ساده، مقاوم و کشش پذیر وجود دارند و کلاس کریستالی GPPS نامیده می شود.

مواد شیمیایی اضافه شده

لازم تزاید های های شیمیایی در صورت سفارش زیاد مقرون به صرفه تر هستند این مواد اغلب به صورت پودر هستند که می تواند شامل رنگ، پرکننده و ... باشد.

عوامل سازگاری

از مواد سازگار برای ترکیب بهتر انواع افزودنی ها و رنگ ها استفاده می شود و به دلیل خواص بهبود یافته، مواد شیمیایی را برای ترکیب با یکدیگر سازگارتر می کنند.

Description: C:\Users\a\Desktop\plastic-slide2-1140x641.jpg

قیمت گرانول پلاستیک

قبل از تشریح قیمت مواد پلاستیکی گرانولی باید عوامل موثر بر آن را توضیح دهیم. البته این گزینه نیز وجود دارد تا شما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از قیمت های به روز این محصولات مطلع شوید.

کارشناسان ما اطلاعات دقیقی در مورد این قیمت ها دارند و کافی است نوع کالای مورد نیاز خود را مشخص کنید. آنها را به اشتراک بگذارید و پاسخ سوالات خود را بگیرید.قیمت گرانول از 6.15 تا 10.22 دلار متغیر است در ادامه عوامل موثر بر قیمت گرانول را به شما توضیح خواهیم داد.

رنگ مورد استفاده:

یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت این گرانول تاثیر می گذارد رنگ آن است که البته ممکن است تعجب کنید اما نوع بی رنگ این محصولات گران ترین و پرمصرف ترین رنگ های این گرانول زرد و آبی است. هرچه رنگ این ماده تیره تر باشد، ارزان تر است.

خلوص مواد:

خلوص مواد گرانولی یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت آنها تأثیر می گذارد، البته این امکان وجود دارد تا از روش های آزمایشگاهی مختلفی برای تعیین خلوص این مواد استفاده کرد، همچنین انواعی از آزمایش ها به نام های ASH و DST وجود دارد که برای تست ناخالصی های پلیمری و غیر پلیمری استفاده می شود.

نوع پلاستیک:

پلاستیک دسته بندی های مختلفی دارد و نوع طراحی شده با آن نسبت به بقیه انواع گران تر است، لازم به ذکر است ضایعات آن نسبت به سایر پلاستیک ها گران تر است و در نهایت می توان گفت که گرانول های بازیافتی قیمت پایین تری نسبت به سایر پلاستیک ها دارند. اما روش هایی برای آرد وجود دارد که می توان از آنها در تولید گرانول استفاده کرد تا کیفیت آن را افزایش دهیم.

Description: C:\Users\a\Desktop\مواد-اولیه-پلاستیک-و-هشت-مورد-از-مواد-پلاستیک.jpg

فرآیند تولید گرانول در کارخانه ما چگونه است؟

گلوله های تولید شده در گروه ما دارای مراحل تولید متفاوتی می باشند و در صورت تمایل می توانید این خط تولید را از نزدیک مشاهده نمایید.مرحله اساسی که در تولید گلوله مورد استفاده قرار می گیرد ذوب و شکل دادن به آنها می باشد سپس وارد مرحله برش می شوند.

این برش ها به نوبه خود به روش های مختلفی در تولید ما صورت می گیرد که یکی از این روش های برش زیر آب بوده و در طی این روش ابتدا مواد ذوب شده و سپس زیر آب هدایت می شوند.

حلقه زنی یکی از این روش هاست که طی آن دانه های granule به اندازه عدس تولید می شود.از دیگر روش های برش می توان به روش خشک کردن یا استفاده از دستگاه های مخصوص اشاره کرد.

گرانول پلاستیک برای فروش در عربستان سعودی

راه های زیادی وجود دارد که از طریق آن می توانید تولید کنندگان قابل اعتماد را جستجو کنید و با خیال راحت سفارش های خود را ثبت کنید، در این راستا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین سازنده راهنمایی کنند.

عربستان سعودی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات گرانولی است و در این راستا اگر در مجاورت یا نزدیک این کشور زندگی می‌کنید، می‌توانید برای کار یا سفر شخصی با تولیدکنندگان این کشور تماس بگیرید و به این منطقه از کره ی زمین سفر کنید. و شخصا برای اطلاع از کیفیت محصولات کارخانه های عربستان به آنها مراجعه کنید.

البته شرایط بیش از گذشته برای معامله گران برای انجام معاملات سودآور وجود دارد و شما می توانید با درخواست نمونه از تولیدکنندگان و سپس ارجاع آن به آزمایشگاه برای تعیین درصد خلوص از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

فروش گرانول پلاستیک در اردن

اردن یکی دیگر از پیشنهادات ما برای انجام معاملات تجاری در زمینه خرید و فروش مواد گرانولی است.اگر ساکن یکی از کشورهای سوریه، عربستان سعودی و فلسطین هستید یکی از نزدیکترین گزینه ها از نظر جغرافیایی اردن است و در نتیجه این محصولات در تمامی کشورهایی که صنعت پتروشیمی در آنها رونق داشته تولید می شود.

گرانول پلاستیک ایرانی

در پایان لازم است تولیدات خود را معرفی کنیم، ما تولیدکنندگان گرانول پتروشیمی هستیم که تجربه سالها ما را به تولیدکنندگان ماهر تبدیل کرده است تا بهترین کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم، اگر مایلید با محصولات ما آشنا شوید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

از خدمات کارشناسان و نمایندگان فروش ما به ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان اشاره می کنیم همینطور می توانید هرگونه سوالی در مورد قیمت و نحوه خرید این مواد اولیه داشتید با ما در میان بگذارید.

این مواد اولیه در تولید انواع منسوجات پلاستیکی از جمله کیسه های پلاستیکی منجمد، کیسه زباله، کیسه های خرید و غیره کاربرد دارد.

لازم به ذکر است صادرات انواع منسوجات پلیمری مذکور و همچنین نایلون کششی، نایلون ترموپلاستیک، نایلون حبابی و انواع ظروف یکبار مصرف نیز از جمله محصولات ما و ارائه خدمات به بازرگانان نایلون و نایلکس می باشد.

نظر خود را بنویسید...