فروشگاه الوان مارکت
دستکش پلاستیکی شفاف + قیمت خرید، استفاده، کاربرد و خواص

دستکش پلاستیکی شفاف + قیمت خرید، استفاده، کاربرد و خواص

43
۳ روز پیش
0

دستکش پلاستیکی شفاف + قیمت خرید، استفاده، کاربرد و خواص

از دستکش های پلاستیکی شفاف برای محافظت از دست ها برای جلوگیری از انتشار ویروس ها، آلودگی مواد غذایی سطوح و آلودگی های محیطی استفاده می شود که در ضخامت های مختلف موجود است.

دستکش پلاستیکی شفاف

دستکش های پلی اتیلن تولید شده در خط تولید کارخانه ما مقرون به صرفه ترین تجهیزات مراقبت از پوست هستند که به دلیل نفوذ ناپذیری از ورود علائم خطرناکی مانند ویروس ها، باکتری ها و دیگر انواع مواد شیمیایی به پوست جلوگیری می کنند.این دستکش ها در مکان هایی استفاده می شود که نظافت و بهداشت بسیار مهم است، به عنوان مثال: در مراکز بهداشتی و درمانی، رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی و غیره استفاده می شود.

از آنجایی که تمامی مواد خام این محصول در پتروشیمی های کشورمان تولید می شود، قیمت نهایی آن بسیار کمتر از بقیه محصولات خواهد بود و در نتیجه مناسب است. معمولاً در اندازه های بزرگ تولید می شوند تا حالتی مناسب برای دست ها ایجاد کنند. یکی از ویژگی های مختص این محصول ماندگاری کوتاه آن است که باید به سرعت تعویض شود.

دستکش پلی اتیلن یکی از این محصولات است که با نام دستکش CPE در بازار عرضه شده است. این دستکش ها معمولاً برای کارهای ساده و سبک استفاده می شوند و خاصیت ضدعفونی کنندگی ندارند، اما اغلب برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه می شود زیرا مانند دستکش های لاتکس از لاستیک و پودر ساخته نمی شوند.عملکرد اصلی این فرآورده ی نایلونی حفاظتی است و اغلب در آزمایشگاه های ایمنی، صنعتی، دامپزشکی، مواد غذایی و ... استفاده می شود.

خط تولید دستکش پلاستیکی شفاف

این دستکش ها با استفاده از فیلم های پلاستیکی مخصوص تولید می شوند و در چرخ خیاطی های مخصوص قرار می گیرند.البته لازم به ذکر است که برخی از تولیدکنندگان برای تولید این دستکش ها فیلم های مخصوص را خریداری کرده و سپس آن ها را می دوزند و این امر باعث افزایش قیمت نهایی دستکش های یکبار مصرف می شود.فیلم های پلی اتیلن در کارخانه ما خریداری نمی شوند، با استفاده از دستگاه های تزریق پلی اتیلن تولید می شوند، این امر باعث می شود که قیمت نهایی محصول برای خریدار عمده و مصرف کننده نهایی کمتر شود.

فرآیند تولید دستکش در کارخانه

فرآیند پدیدآوری این محصول به این صورت است که دو لایه پلی اتیلن ذوب شده با استفاده از حرارت بالا به یکدیگر می چسبند.برای خلق دستکش های یکبار مصرف از فرآیندهای اکستروژن و رزین های مختلفی استفاده می گردد که به همین دلیل خم پذیر و قابل انعطاف هستند.برای زاستن دستکش به مواد اولیه و دستگاه های مخصوص نیاز است و در ابتدا باید نایلون مورد نیاز این محصول تهیه شود و پس از آن یک سری تنظیمات روی دستگاه اعمال شود تا دستگاه برش برش های لازم را بر روی دستگاه انجام دهد.

سپس نایلون برش خورده به چرخ خیاطی فرستاده می شود تا به هم بچسبد و شکل دلخواه را به دست آورد و پس از آن محصول نهایی برای بسته بندی آماده شده و در جعبه های مختلف قرار می گیرد و همچنین به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد در مرحله بعد جعبه یا بسته بندی نایلونی که محصول در آن قرار داده شده است به چاپگر منتقل می شود تا لوگو، تاریخ و غیره روی آن چاپ شود. باید بدانید که دستکش های تولیدی ما از پودر و لاتکس تشکیل نشده اند، این کار از هر نوع حساسیت به پوست شما جلوگیری می کند.دستکش های ما اغلب در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شوند و به دلیل امکان تماس هوا با پوست دست می توان از آنها برای مدت طولانی استفاده کرد.

Description: C:\Users\a\Downloads\Surgical_gloves_21.jpg

انواع دستکش پلاستیکی شفاف

در زیر قصد داریم به معرفی انواع دستکش یکبار مصرف شفاف و مات بپردازیم و موارد استفاده هر کدام را توضیح دهیم.

دستکش نایلونی:

می توان گفت یکی از محبوب ترین دستکش های یکبار مصرف نایلونی است و اغلب در هتل ها، آشپزخانه ها، مراکز درمانی و بهداشتی و ... استفاده می شود.این محصول دارای انواع نازک و ضخیم می باشد و نکته مهم دیگری که باعث پرکاربرد آن شده است عدم ایجاد حساسیت برای پوست است.این دستکش ها غیر استریل و بدون پودر بوده و ضدعفونی نمی شوند اما قیمت آن ها کمتر می باشد. در مقایسه با سایر دستکش ها بسیار ارزان تر است است.

در هنگام استفاده از این نایلون ها باید توجه داشت که در برابر ویروس ها مقاوم نیستند و در صورت تماس با مواد شیمیایی مانند اتانول و انواع ضدعفونی کننده ها نفوذ پذیری آن ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، بنابراین توصیه ما به مراکز درمانی و در مکان هایی که احتمال تجمع باکتری ها زیاد است. استفاده از این محصول نمی باشد.

انواع دیگر دستکش:

به طور خلاصه در ادامه این مقاله به شرح دستکش های دیگری می پردازیم که شاید شفاف نباشند اما مورد تقاضا هستند و در خط تولید ما حضور دارند.

دستکش های لاتکس: برای کاربردهای بسیار جدی از این دستکش ها استفاده می شود که قابلیت ضدعفونی دارند و به طور متوسط ​​تا شانزده ساعت قابل استفاده هستند و از معایب این دستکش می توان گفت که ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی شده و تولید شوند. در دو نوع پودری و غیر پودری.

دستکش های Nitrile: این دستکش ها در رنگ های آبی، سفید و مشکی موجود هستند و برای تولید آن ها از مواد مصنوعی استفاده می شود. یکی از ویژگی های آن مقاومت بالای آن در برابر شکستگی است.

دستکش وینیل: دستکش های وینیل یا پی وی سی اغلب در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و از ویژگی های آن می توان به ماندگاری بسیار کوتاه، عدم چسبندگی به پوست اشاره کرد.در هنگام استفاده به مقاومت شیمیایی و ... اشاره می شود.

Description: C:\Users\a\Downloads\5ffc26fc592e2.jpg

خرید دستکش پلاستیکی شفاف

قبل از خرید دستکش یکبار مصرف، باید کاربردهایی که از این محصول انتظار دارید را بسنجید و سپس اقدام به خرید کنید.بسته به نوع مواد و خطراتی که با آن روبرو هستید، باید نوع خاصی از این محصول را خریداری کنید. به عنوان مثال، دستکش هایی که در زمینه پزشکی استفاده می شوند باید از نفوذ ناپذیری بسیار بالایی برخوردار باشند تا از گسترش بیماری ها جلوگیری شود.

بنابراین قبل از خرید دستکش یکبار مصرف باید مراقب باشید که کیفیت بالا باشد که بستگی به نوع مواد اولیه تولید کننده دارد.اگر پوست حساسی دارید به شما توصیه می کنیم از خرید نوع لاتکس و خرید نوع وینیل آن دوری کنید.برای کاربردهای درمانی، بهداشتی و پزشکی خرید نوع وینیل به شما پیشنهاد می شود.اگر بیشتر کار شما با اسیدها و بازها است و پوستتان زیاد با الکل در تماس است، پیشنهاد می کنیم نوع وینیل آن را خریداری کنید زیرا ضخامت بسیار بالایی دارند.

Description: C:\Users\a\Downloads\21(1).jpg

قیمت دستکش پلاستیکی شفاف

قیمت دستکش پلاستیکی بین X تا Y دلار است و برای اطمینان از صحت قیمت های ذکر شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قیمت این محصول را با در نظر گرفتن عوامل موثر در اختیار شما قرار دهند.مطمئنا تیم پشتیبانی سایت ما تمام تلاش خود را برای به روز رسانی قیمت محصولات انجام می دهد، اما برای اطمینان، تحقیق خود را با کارشناسان ما انجام دهید، یک عامل مهم در قیمت ها، نوع و کیفیت مواد اولیه است که هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، هر چه قیمت آن بالاتر باشد

اگرچه نوع پلاستیکی این محصول از قیمت پایین تری برخوردار است، اما انواع دیگری که شامل لاتکس، وینیل و ... می باشد دارای قیمت بالاتری هستند.

نظر خود را بنویسید...