فروشگاه الوان مارکت
بهترین کیسه های پلاستیکی کدامند؟ مقایسه کامل | قیمت عالی

بهترین کیسه های پلاستیکی کدامند؟ مقایسه کامل | قیمت عالی

37
۱ روز پیش
0

بهترین کیسه های پلاستیکی کدامند؟ مقایسه کامل | قیمت عالی

کیسه های پلاستیکی از نظر کاربرد به دو دسته معمولی و صنعتی تقسیم می شوند، ضخامت های مختلفی دارند و از مواد با تکاثف بالا، متوسط ​​و کم تولید می شوند.

کیسه های پلاستیکی

پلاستیک را می توان یکی از پرمصرف ترین مواد مصنوعی دانست که انقلابی عظیم در بازدهی انواع پوشاک، مواد بسته بندی و ... ایجاد کرده است.جالب است بدانید که این ماده به عنوان جایگزینی برای الیاف طبیعی استفاده می شد که در جنگ جهانی دوم بسیار کمیاب شد و از این نظر برای تولید لباس های جنگی و چترهای آزمایشی ضروری بود.

اگر اندکی تغییری در ترکیب شیمیایی پلاستیک ایجاد شود، مشاهده می شود که انواع مختلفی از خواص در این ماده ایجاد می شود که در نتیجه می توان محصولات مختلفی مانند کیسه های نایلونی یا نایلکسی ایجاد کرد.

نمونه عینی پلاستیک کیسه هایی است که روزانه در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها می بینید و برای حمل اقلام خریداری شده استفاده می کنید، این کیسه ها در مشخصات، ابعاد و ضخامت های متفاوتی وجود دارند و به نوبه خود در دو دسته صنعتی و دو دسته مصرفی دسته بندی می شوند. کیسه های پلاستیکی صنعتی اساساً با آنهایی که در فروشگاه ها می بینید متفاوت هستند و مسلماً ضخیم تر هستند و برای نگهداری مقادیر بیشتر تولید می شوند.

نوع فروشگاهی یا بخش مصرفی نمونه های بسیار نازک و سبکی هستند که در رنگ های مختلف تولید می شوند و با استفاده از مواد  درجه 1 تا 3 قابل تولید می باشند که بسته به نیازی که از کیسه های پلاستیکی انتظار دارید می توانید انواع مختلفی از آن ها را به دلیل گستردگی انتخاب کنید. اما کیفیت برای نمونه های صنعتی بسیار مهم است زیرا تمام اشیاء صنعتی قابل حمل توسط این کیسه ها دارای سفتی ، وزن و شاید ارزش بالا هستند، بنابراین برای حمل آنها باید از کیسه قبل اطمینان که در عین حال در حن استفاده راحت باشند استفاده شود.

Description: C:\Users\a\Downloads\a5362b5fdd92db22843f748c7c22fd0206a7d987_1611156592.jpg

انواع کیسه های پلاستیکی

در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع این کیف ها از نظر کاربرد آشنا کنیم، البته چندی پیش به دسته بندی های مختلف این محصول اشاره کردیم و تفاوت این دو نوع از نظر استحکام و استقامت، مواد سازنده ی آن را بیان خواهیم کرد. مقاومت شیمیایی، شفافیت، ضخامت و غیره را مقایسه خواهیم کرد.

مقاومت کیسه های پلاستیکی

استحکام کیسه های پلاستیکی بسته به کاربرد مصرف کننده متفاوت است. طبیعتاً تنوع این کیسه های مورد استفاده از نظر مقاومت دارای تنوع است.طبیعتاً هر چه مواد استفاده شده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، کیف و دوام بیشتری خواهد داشت، اما برای استفاده روزمره و حمل خرید نیازی به داشتن یک نوع درجه یک این کیسه ها نیست.

اگر می توان از نوع ارزان تر یا به اصطلاح درجه دو برای راه انداختن کار خود استفاده کنید، نیازی به صرف هزینه بیشتر نیست. اما موضوع کیفیت برای نوع صنعتی این کیسه ها بسیار مهم است و یکی از اصول اولیه لازم برای مصارف صنعتی این است که استحکام بالایی دارد و دارای چندین لایه دوخت برای تقویت آن است.

از آنجایی که این پلاستیک ها باید بتوانند وزنه های معقولی را بدون پارگی جابه جا کنند، بنابراین این کیسه ها باید با استفاده از پلی اتیلن با چگالی بالا تولید شوند.هنگامی که چگالی پلی اتیلن بالا باشد، کیسه را قوی تر و در نتیجه کیفیت آن را افزایش می دهد، بنابراین می توانند بارهای سنگین را به طور موثر نگهداری و جابه جا کنند.

پلی اتیلن که به دلیل جدا شدن مولکول های آن از یکدیگر چگالی کمتری دارد، خم پذیری و شفافیت بسیار بالایی دارد، به طوری که در برابر شکستگی و پارگی تا حد زیادی مقاومت می کند؛ بنابراین می توانید درک کنید که کدام یک برای تولید کیسه های صنعتی مناسب است و کدام یک برای تولید نوع مصرف کننده مناسب است. پس اگر مهمترین معیار در انتخاب کیسه های پلاستیکی استحکام است، توصیه می کنیم نوع با بیشترین تراکم را انتخاب کنید.

ساختار شیمیایی کیسه های پلاستیکی

به طور کلی می توان گفت پلاستیک از لحاظ شیمیایی بسیار پایدار است، اما کدام کیسه های پلاستیکی برای صنایعی که نیاز به حمل مواد شیمیایی دارند مناسب تر است؟اگر واکنش محصول صنعتی زیاد باشد، ممکن است به پلاستیک آسیب برساند، بنابراین برای حل این مشکل توصیه می شود از کیسه های پلی اتیلن با چگالی بالا که تجربه ثابت کرده بهترین بسته بندی برای مواد خورنده است، استفاده شود. در برخی موارد مشاهده شده است که استفاده از کیسه های LPDA برای بسته بندی مواد بسیار خورنده مناسب نبوده و نوع کم چگالی این محصول فقط برای استفاده معمولی مناسب است.

شفافیت کیسه های پلاستیکی

شفافیت کیسه های پلاستیکی با یکدیگر متفاوت است و حتما خودتان متوجه شده اید که برخی از آنها کمی کدر و برخی دیگر شفاف یا نیمه شفاف هستند.پلاستیک HDPE معمولاً مات است این به این دلیل است که HDPE پلیمرها را به هم متصل می کند و معمولاً برای تولید کیسه های زباله استفاده می شود. معمولاً به رنگ سیاه و آبی است.

از آنجایی که کیسه های LDPE چگالی کمی دارند، شفاف یا کمی مات هستند و اغلب به صورت کیسه های رنگی در می آیند، می توان گفت در بین انواع پلاستیک ها، LDPE بیشترین شفافیت را دارد. MDPE یک پلاستیک با چگالی متوسط ​​است و کیسه های تولید شده از این نوع می توانند شفاف یا نیمه شفاف باشند.

Description: C:\Users\a\Downloads\95b8606b4aed5e53f684e47298d6e89cdfb72bf1_1629289537.jpg

خرید کیسه های پلاستیکی

قبل از خرید کیسه های پلاستیکی، باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. تعهد به رعایت این نکات هنگام خرید کیسه های با تناژ بالا بسیار مهم است.بهتر است قبل از خرید ملزومات لازم را سنجیده و سپس اقدام به سفارش محصول نمایید و در این خصوص به ضخامت و کیفیت مواد اولیه تولید شده از آن توجه نمایید.ابعاد این کیسه ها یکی دیگر از نکات مهم برای اندازه گیری با توجه به کاربرد مورد انتظار شما و تست شفافیت یا کدورت آنهاست. برای تست تحمل کیسه ها می توانید آنها را با دست بکشید، اگر به سادگی گسسته شدند ، از خرید آنها آن خودداری کنید.

اگر این کیسه ها را برای استفاده عمومی لازم دارید ، می توانید یکی از انواع درجه یک، دو و سه دسته رکابی، دسته موزی، دسته تقویتی یا دسته زنبیلی را خریداری کنید، اگر استحکام این کیف ها برای شما بسیار مهم است، باید با تراکم بالا خریداری کنید. کیسه هایی که بیش از یک لایه دوخت دارند.

Description: C:\Users\a\Downloads\2410b67d860e1bd6d65cc7f4ee15d9d0(1).jpg

قیمت کیسه های پلاستیکی

قیمت کیسه های پلاستیکی بین X تا Y دلار متغیر است و با توجه به نوع ضخامت، ابعاد، رنگ و ... می توان قیمت های متفاوت این کیسه ها را در نظر گرفت اما مهمترین عامل در تعیین این قیمت، قیمت مواد اولیه ای است که در تولید آن کیسه ها استفاده می شود.طبیعتا هر چه کیفیت این مواد اولیه بالاتر باشد، قیمت مورد انتظار نیز بالاتر خواهد بود. اما نوع درجه دو این محصول که از مواد بازیافتی تولید می شود قیمت پایین تری دارد برای دریافت قیمت به روز این محصولات با مشاورین ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما می توانند با در نظر گرفتن نوسانات قیمت در بازار به طور موثر شما را راهنمایی و اطلاعات شما را در این زمینه تکمیل کنند.

نظر خود را بنویسید...