فروشگاه الوان مارکت
قیمت خرید نایلون حرارتی (نایلون شیرینگ) + فروش در تجارت و صادرات

قیمت خرید نایلون حرارتی (نایلون شیرینگ) + فروش در تجارت و صادرات

43
۶ ماه پیش
0

قیمت خرید نایلون حرارتی (نایلون شیرینگ) + فروش در تجارت و صادرات

نایلون نایلون حرارتی یکی از منسوجات پلاستیکی می باشد که از نظر ساختار و شکل ظاهری (ضخامت و ابعاد) در انواع مختلفی تولید می شود و برای بسته بندی و حفاظت استفاده می شود.

نایلون بسته بندی حرارتی (نایلون شیرینگ)

اگر می خواهید در مورد ورق های نایلونی و مراحل بسته بندی انواع مواد غذایی و ... اطلاعات کافی داشته باشید، خواندن این مقاله و آشنایی با مراحل خرید و فروش آن را به شما توصیه می کنیم.در این متن قصد داریم شما را با کاربردهای نایلون ترموپلاستیک، خواص آن و نحوه حضور آن در خط تولید آشنا کنیم. با توجه به گسترش صنایعی که باید پاسخگوی جمعیت روزافزون کره زمین باشند، تجهیزات بسته بندی مورد تقاضای بالایی قرار گرفته است.

برای اینکه تمامی مقاطع تجهیزات بسته بندی نایلونی تولید و به دست مصرف کننده برسد، واسطه های زیادی وجود دارند که باعث افزایش قیمت این محصول می شوند.با استراتژی اتخاذ شده توسط گروه ما باعث شده تا محصولات با کمترین قیمت به دست استعمال کننده برسد. در این راستا با کاهش تعداد واسطه های فروش، محصول درب کارخانه به نمایندگی های محترم به سراسر دنیا تحویل داده می شود.

معرفی نایلون حرارتی

یکی از انواع نایلون های مورد استفاده در صنایع مختلف، شرینک روپ نام دارد که به دلیل خاصیت جمع شوندگی، حداقل سطح ممکن را پوشش می دهد و در نتیجه باعث صرفه جویی در فضا برای حمل و نقل انواع محصولات می شود.این نایلون ها گرما جذب می کند و به با دما های بالا واکنش نشان می دهد و البته باید توجه داشت که همه نایلون ها مستعد گرما هستند اما آزاد شدن آنها تنها با تغییر حالت و ایجاد چروکیدگی واکنش نشان می دهد.

دمایی که باعث واکنش فیزیکی این محصول می شود بین 160 تا 220 درجه C می باشد نایلون هایی که در خط تولید ما ظاهر می شوند در ابعاد، عرض و اندازه های مختلف تولید می شوند و در دو دسته تک لایه و چند لایه تولید می شوند.البته نوع تک لایه این محصول برای دستگاه های بسیار حساس مناسب نیست و توصیه می شود رول ورق را چندین بار دور محصول بپیچانید.

البته با تهیه نوع چند لایه این محصول از کیفیت بالای آن استظهارحاصل کنید و از این محصول برای بسته بندی ظروف چینی، کریستال، سرامیک و ... استفاده کنید که ممکن است بشکند.اگر شیرینک برای شما تازگی دارد و تا به حال اسم آن را نشنیده اید، مثالی برایتان می زنیم: بسته های آب میوه معدنی، نوشابه و ... از جمله موارد استفاده این محصول بسیار قدرتمند است.

ابعاد نایلون حرارتی

رول های این محصولات دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد که اغلب با توجه به نیاز و کاربرد مشتری تولید می شوند، اما اندازه های پیش فرض و استاندارد نایلون ترموپلاستیک اکثر نیازها را پشتیبانی می کند.عرض نایلون استاندارد از ده تا صد و بیست سانتی متر تولید می شود که معمولاً ضخامت آنها سی تا دویست میکرون است و امکان تولید روبان در چند رنگ وجود دارد و امکان چاپ نیز به آنها اضافه شده است تا بتوانید انواع را به نمایش بگذارید.

امکان  تبلیغات و حک کردن نام و علائم تجاری خود بر روی بسته بندی محصول وجود دارد بنابراین به طور کلی می توان گفت که این نایلون ها نازک و حساس به افزایش دما هستند و برای محصولاتی که نیاز به عایق دارند، اهمیت نایلون برشی بیش از پیش آشکار می شود.

Description: C:\Users\a\Downloads\6-pack-skrink-wrap-250ml-slim-Octane(1).jpg

تونل حرارتی نایلونی

در صورت استفاده از شرینگ، به همراه داشتن  تونل حرارتی  ضروری است. نام دیگر نایلون تونل کویل پلی اتیلن است.ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که تفاوت ورق با سایر منسوجات نایلونی مانند سلفون چیست؟برای پاسخ به این سوال باید گفت که هر چه بیشتر به سمت سلفون حرکت کنیم، محصول شفافتر و نازکتر است، اما شرینک پوست بسیار قوی داشته و خاصیت ارتجاعی ندارد.

کاربردهای نایلون شیرینک

به طور کلی می توان گفت که کاربردهای شیرینک را می توان در دو فرآیند خلاصه کرد:از فرآورده ها در برابر اثرات احتمالی در حمل و نقل محافظت کنید و آن ها را از آلودگی مانند گرد و غبار (به ویژه برای محصولات غذایی) حفظ کنید.

 روش های نگهداری شیرینک

لازم به ذکر است که از زمان تولید تا مصرف برش نباید زمان زیادی بگذرد زیرا این امر باعث تغییر شکل لوله مقوایی داخل آن (برای نگهداری سیلندر برش) می شود و توصیه ما حفظ آن به دور از رطوبت و نم است تمامی انبارهای ما مسقف هستند تا از تغییر نایلون در اثر تابش نور خورشید جلوگیری شود.نکته دیگر برای حفظ و رهاسازی این است که آن را افقی نگه دارید تا سر نخورد و رول ها شکل مخروطی به خود نگیرند.دمای انبار به خوبی تنظیم می شود تا از ذوب و تغییر شکل ورق های شرینگی جلوگیری کند.

Description: C:\Users\a\Downloads\image_main.jpg

انواع نایلون بسته بندی حرارتی

شيرينك ها را از نظر خواص كاربردي و ظاهري مي توان به دسته هاي مختلفي طبقه بندي كرد كه از اين نظر بايد توجه داشت كه دستگاه هاي مختلفي براي بسته بندي اين محصولات وجود دارد.یکی از انواع روکش نایلونی از نوع PVC می باشد که به انواع POF، نرم و خشک طبقه بندی می شود. از انواع کاربردهای در نظر گرفته شده برای نوع اول می توان به بسته بندی محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی اشاره کرد.

نوع خشک این نایلون حرارتی را می توان در موارد مشابه استفاده کرد، اما نوع نرم یا چسبناک این محصول اغلب برای بسته بندی درب سس و شیشه ؛ معمولاً بیشتر در صنایع بسته بندی مواد غذایی کاربرد دارد.این شکل از نایلون به دلیل دارا بودن یک سری ویژگی از جمله محافظت در برابر آلودگی معروف است.نوع دیگر این فراورده مات و دارای ضخامت بالاتری است که طبیعتاً منجر به استحکام و محافظت بیشتر می شود و اغلب برای بسته بنید نهایی استفاده می شود.

پلاستیک، وکیوم، جیب، قرقره و لوله از دیگر انواع این محصول می باشد که به دلیل داشتن یک سری ویژگی های ساختاری، ظاهری و کاربردی نامگذاری شده است.

Description: C:\Users\a\Downloads\1-5.jpg

قیمت نایلون بسته بندی حرارتی

یکی از عوامل قیمت نایلون حرارتی  با توجه به ضخامت و شفافیت و همچنین برند آن تعیین می شود، تولیدکنندگان محصولات نایلونی و نایلکسی بهتر از هرکسی می دانند که ایجاد اختلال در بازار در تهیه مواد اولیه با کیفیت بالا چقدر دشوار است.نایلون شیرین موجود در محدوده تولید ما در بازه قیمتی از ... تا ... قرار می گیرد اما نوسانات قیمت در بازار باعث می شود این اعداد تغییر کند و روزانه قیمت های مختلفی بر روی این محصولات درج شود.

توصیه ما به شما در این زمینه این است که از بازاریابان متخصص در این زمینه اطلاعات کسب کنید و اگر نتوانستید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید حتما با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید تا مشاوره رایگان در این زمینه به شما ارائه شود.کارشناسان ما با در نظر گرفتن تمامی عوامل تاثیرگذار، قیمت به روز این محصولات را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین برای آشنایی با طیف متنوع محصولات ما، می توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید و ابهامات خود را در این زمینه برطرف کنید.

البته عوامل زیادی باعث تنوع قیمت این محصولات شده است، در نظر داشته باشید که قیمت تمام محصولات ما به صورت عمده است و به دلیل حذف واسطه ها بیشترین سود نصیب شما خواهد شد. بنابراین ما به گرمی منتظر حضور شما در کارخانه و دفتر فروش هستیم.کارخانه ی ما برای تولید نایلون و محصولات نایلونی با حجم بالا آماده است. می توانید مستقیماً به دفتر فروش ما مراجعه کنید یا برای خرید با ما تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید...