فروشگاه الوان مارکت
خرید انواع کیسه های پلاستیکی با بهترین قیمت

خرید انواع کیسه های پلاستیکی با بهترین قیمت

31
۵ روز پیش
0

خرید انواع کیسه های پلاستیکی با بهترین قیمت

کیسه های پلاستیکی با داشتن فضای کافی برای گنجاندن محصولات خریداری شده و دستگیره های محکم برای نگهداری از آنها به کار می رود.

کیسه های پلاستیکی چیست؟

کیسه های پلاستیکی وسیله ای برای حمل و نقل مواد غذایی هستند که اغلب در فروشگاه ها برای حمل کالاها و مواد غذایی خریداری شده استفاده می شوند، این کیسه ها از پلی اتیلن ساخته شده و امروزه در اجزای اصلی آن مواد افزودنی وجود دارد که این کیسه ها را در طبیعت تجزیه پذیر کرده و از فساد آنها جلوگیری می کند.این کیسه ها معمولاً بسیار نازک هستند، اما مقاومت و کشش بسیار بالایی دارند و تا دو برابر طول اصلی خود کشیده می شوند.

کیسه های پلاستیکی انواع مختلفی دارند و از بین آنها می توان به کیسه زباله، کیسه فریزر و غیره اشاره کرد، اما بحث اصلی ما در این مقاله حول معرفی کیسه های خرید می باشد و در ادامه قصد داریم ویژگی های آنها را شرح دهیم. این مقاله برای معرفی روش تولید این کیف ها، تولیدکنندگان آنها وغیره می باشد. در گذشته این کیسه ها یکی از دلایل به خطر انداختن سلامت محیط زیست به شمار می رفت.

در جامعه پیشرفته و مدرن امروزی میلیاردها کیسه پلاستیکی تولید و مصرف می شود که نویدبخش اهمیت فراوان پلی اتیلن و منسوجات آن در جهان است.در این راستا یکی از سودآورترین صنایع دنیا تجارت نایلون و محصولات نایلونی است که سازندگان این محصولات نیز از این قاعده مستثنی نیستند.البته برای اینکه تولیدکنندگان بتوانند فروش قابل توجهی داشته باشند، باید بتوانند معاملات سودآوری انجام دهند.

 در مقاله قصد داریم خرده فروشان کیسه های پلاستیکی را به سمت تولیدکنندگان این محصول سوق دهیم؛ گروه ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع منسوجات پلاستیکی مانند کیسه فریزر، کیسه زباله، سلفون، روکش، نایلون حبابدار و غیره می باشد و در صورت تمایل به خرید این محصولات باکیفیت کافیست با کارشناسان گروه ما تماس بگیرید تا شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

Description: C:\Users\a\Pictures\plastiki-sakoula-xaratsdi-1300-1513076622.jpg

انواع کیسه های پلاستیکی

یکی از پرمصرف ترین کیسه های پلاستیکی نمونه دسته دار آن است که در حال حاضرهیچ فروشگاهی بدون این کیسه ها نمی تواند به فروش خود ادامه دهد، گروه ما در تلاش است تا این کیسه ها را تولید کند و با بهترین مواد اولیه آنها را تولید کند، زیرا این کیسه ها مواد کاملا مصرفی برای فروشگاه ها هستند. بنابراین پیشنهاد می کنیم آنها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.یکی از انواع کیف های دسته دار تولید شده در مجموعه ما قابل چاپ می باشد و شما می توانید در این خصوص کسب و کار خود را تبلیغ نمایید.

کیسه های خرید پلاستیکی

کیسه های خرید انواع مختلفی دارند که در ادامه این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد البته کیف های فروشگاهی را به طور کلی می توان با نام های دیگری مانند کیسه های پلی اتیلن، کیسه های تبلیغاتی، کیف های سوپرمارکتی و ... شناخت.از جمله کاربردهای موجود این فرآورده های پلاستیکی می توان به بسته بندی و حمل اجناس و مواد غذایی خریداری شده اشاره کرد که البته برخی از این کیف های قابل چاپ نیز بسیار پرطرفدار هستند و برای تبلیغ برند محصول و نام فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های این کیف ها می توان به تنوع سایز، ضخامت، رنگ و طرح چاپی اشاره کرد همچنین برای این کیف ها دوخت های مختلفی وجود دارد که برخی دوتایی و برخی تکی هستند.البته ضخامت، تعداد لایه های دوخت، طرح چاپ، رنگ و غیره بر اساس درخواست مشتری چیده می شود و این گزینه ها در تولیدی ما کاملا موجود است.همچنین طول و عرض در نظر گرفته شده برای این کیف ها به صورت پیش فرض ابعاد استاندارد است اما بنا به درخواست مشتریان شما هر ابعادی که نیاز دارید برای این کیف ها تولید می شود.

انواع کیسه های پلاستیکی خرید

کیسه های دسته موزی یکی از گونه های این محصول پلاستیکی بوده و یکی از پرمصرف ترین فرآورده های پلی اتیلنی می باشد.نایلون دسته موزی اغلب در بوتیک های فانتزی استفاده می گردد.دلیل نامگذاری این کیسه ها به این خاطر است که دسته های آن ها بسیار شبیه به موز است! البته با توجه به افزایش تقاضا برای کیف های دسته موزی نایلکسی، تولیدی ما درصد بیشتری از کیف های دسته دار نایلکسی موزی تولید می کند و قابل چاپ نیز می باشد.

کیفیت دسته موز نایلونی رضایت مشتریان ما را به شدت جلب کرده است و امیدواریم اگر از مشتریان قدیمی ما هستید که این مطلب را می خوانید لبخند رضایت بر لبان شما نیز نقش بسته باشد.یکی دیگر از نمونه های این نوع کیسه های پلاستیکی دسته های رکابی هستند و همانطور که اشاره کردیم جزو پرمصرف ترین کیسه های دسته دار هستند.

این کیسه ها اغلب با نام نایلکس سفارش می شدند و اگر برای یک دقیقه در فروشگاه های زنجیره ای موجود نمی شدند، کل فروش آن لطمه می خورد، به همین دلیل به این کیف ها کیسه زینی می گفتند که شباهت زیادی به پیراهن دارند.کیف های دستی تقویت شده نوع دیگری از این کیف ها هستند که یک لایه تقویتی به دسته های این کیسه ها اضافه می کنند تا هنگام حمل وزنه های سنگین دسته ها از بدنه کیف جدا نشوند.

Description: C:\Users\a\Pictures\گوشی\1.jpeg

کارخانه تولید کیسه های پلاستیکی در:

اگر این مقاله را تا اینجا مطالعه کرده باشید، به احتمال زیاد قصد خرید این کیف های در تناژهای بالا را دارید و در این زمینه پیشنهاد می کنیم برای ارائه بهترین مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. بهترین مکان برای خرید و تجارت کیسه های فریزر پر بار.همچنین کارشناسان ما قیمت های به روز این محصولات را به شما می گویند پس با آنها در ارتباط باشید در زیر مکان هایی را که می توانید کیسه های پلاستیکی را تهیه کنید به شما معرفی می کنیم تا در صورت عدم امکان خرید از محدوده ما ، گزینه های دیگری برای خرید دارید.

کارخانه کیسه های پلاستیکی برای فروش در یمن

یمن یکی از کشورهای پیشرو در تولید محصولات پلاستیکی به شمار می رود و اگر قصد خرید کیسه های خرید را دارید، یکی از بهترین گزینه ها، بازدید از تولیدکنندگان این کشور است. از نظر جغرافیایی این کشور در جنوب غربی آسیا و در جنوب شبه جزیره عربستان سعودی واقع شده است.

کارخانه های تولید کیسه های پلاستیکی در ترکیه

ترکیه یکی دیگر از کشورهایی است که بازرگانان زیادی برای خرید عمده منسوجات پلاستیکی به به خود جذب می کند.ترکیه با توجه به قابلیت دسترسی به آب های آزاد می تواند حمل نقل آبی را در اختیار شما قرار دهد.تبادل آبی که در نهایت هزینه حمل و نقل کالا را برای شما کاهش می دهد.اگر در مناطق همسایه این کشور مانند عراق یا سوریه هستید، به جز ما، ترکیه نیز گزینه خوبی برای خرید شماست.

Description: C:\Users\a\Pictures\گوشی\61863351.jpg

قیمت کیسه های پلاستیکی

قیمت کیسه های پلاستیکی در بازه ی قیمتی مختلف می باشد اما به دلیل نوسانات قیمت در بازار ممکن است شاهد قیمت های جدیدی برای این محصول باشید که بهتر است برای اطلاع از آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید چرا که مشاوره ی رایگان  در اختیار شما قرار خواهند داد. شما با در نظر گرفتن تمام نوسانات بازار و عوامل موثر بر قیمت، نرخ نهایی محصول را اعلام می کنید.

البته تغییر قیمت مواد خام باعث می شود که قیمت ثابتی برای این محصول وجود نداشته باشد، نوع کیسه، ابعاد، ضخامت و سایر ویژگی های این کیسه ها باعث تغییر قیمت این محصول می شود.اگر کیسه ها از مواد بازیافتی و کم عیار ساخته شده باشند، باعث می شود محصولات با کیفیت و قیمت پایین تر در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر خود را بنویسید...