فروشگاه الوان مارکت
کیسه های پلاستیکی| فروش کیسه های پلاستیکی با قیمت مناسب

کیسه های پلاستیکی| فروش کیسه های پلاستیکی با قیمت مناسب

36
۶ ماه پیش
0

کیسه های پلاستیکی| فروش کیسه های پلاستیکی با قیمت مناسب

کیسه های پلاستیکی برای حمل و نگهداری اقسام مواد غذایی کاربرد دارد که با استفاده از polyethileneیا Polypropylene ذیل حرارت و فشار زیاد آب بندی می شوند.

کیسه های پلاستیکی

یکی از رایج ترین بسته بندی هایی که برای حمل انواع مواد غذایی، داروها و ... استفاده می شود، کیسه های پلاستیکی هستند که به نوبه خود از سه نوع پلاستیک با تراکم بالا، تراکم متوسط ​​و چگالی کم تولید می شوند.

هر چه پلاستیک متراکم تر باشد، استحکام آن بیشتر است و در نتیجه می توان با استفاده از کیسه های ساخته شده از این ماده، اجسام سنگین را با اطمینان بالا حمل  کرد. برای نقل یا نگهداری مواد غذایی با استفاده از کیسه های پلاستیکی، آنها باید از استانداردهای بهداشتی و سلامتی برخوردار باشند زیرا مواد غذایی در تماس مستقیم با پلاستیک هستند.

زیرا در صورت استفاده از مواد غیر استاندارد برای تولید این فراورد های PE ممکن است اتفاقات ناگواری مانند مسمومیت غذایی، ایجاد عوارض پوستی، اختلالات گوارشی و غیره برای انسان رخ دهد.از نظر بهداشتی کیسه های HDPA رطوبت زیادی جذب نمی کنند و همین عامل باعث شده با مواد غذایی داخل مخلوط نشود و در نتیجه بهترین انتخاب برای نگهداری مواد غذایی باشند.

یکی دیگر از مزایای این نوع پلاستیک و کیسه های تولید شده از آن، مقاوم و ایمن بودن آن در برابر حرارت و در نتیجه مناسب برای نگهداری غذای گرم است.

کیسه های ساخته شده از LDPA اغلب برای حمل و نقل مواد غذایی استفاده می شوند و نمی توان انتظار داشت که مواد غذایی را برای مدت طولانی و ایمن نگه دارد، اما از آنجایی که قیمت ارزانی دارند ، مقرون به صرفه تر هستند و خریداران اغلب این نوع کیسه های پلاستیکی را انتخاب می کنند.کیسه های پلی پروپیلن برای بسته بندی مواد غذایی و دارو ترجیح داده می شوند زیرا از نظر مقاومت شیمیایی بهتر از پلاستیک پلی اتیلن هستند.

Description: C:\Users\a\Downloads\3-nylex-rangi-1400.9.3(1).jpg

کیسه های پلاستیکی چگونه ساخته می شوند؟

در فرآیند تولید کیسه های پلاستیکی، بهتر است ابتدا مواد اولیه مورد بهره در ساخت این کیسه ها و کیفیت آنها را بشناسید. در واقع انتخاب بهترین مواد اولیه را اولین قدم در تولید این محصولات می دانیم.این متریال خام را می توان از نفت خام یا گاز طبیعی به دست آورد که با حفر چاه در عمق هشت تا شانزده کیلومتری در اعماق زیرزمین به دست می آیند.

در طی فرآیند خاصی به نام ، این مواد مبتنی بر نفت خام می توانند شروع به استخراج کنند، سپس به پالایشگاه ها منتقل شده و در چگالی های مختلف جدا شوند.و سپس در دما و فشار بسیار بالا قرار می گیرد به طوری که زنجیره های پلی اتیلن کاملاً از یکدیگر جدا می شوند، این روش بسیار مهم است زیرا مواد کاملاً پلیمریزه شده است.

میزان فشار و حرارت اعمال شده به این مواد می تواند نوع پلاستیک تولیدی را تعیین کند زیرا باعث ایجاد چگالی های مختلف می گردد و اگر پلاستیک با چگالی بالا تولید شود HDPE نام می گیرد و از خواص آن می توان به خاصیت ارتجاعی بسیار بالا اشاره کرد.پلی اتیلن کم چگالی LDPE نامیده می شود که معمولاً استحکام کمتری نسبت به نوع با چگالی بالاتر دارد، البته کاربردهای دیگری نیز برای این ماده وجود دارد که می توان از آن برای بطری های نوشیدنی، صندلی های پلاستیکی و ... استفاده کرد.

فرآیند تولید کیسه های پلاستیکی:

مخلوط همگنی که از ترکیب چند پلی اتیلن با چگالی های مختلف به دست می آید که به شکل توپ های پلاستیکی هستند.این ماده فوق گرم شده و به دمای 350 تا 500 درجه سانتیگراد و تحت فشار زیادی قرار می گیرد تا کاملا ذوب شده و یک فیلم پلی اتیلن لوله مانند از آن تولید گردد.

این لوله های پلاستیکی به آرامی و به روش های مختلف خنک می شوند و سپس غلتک های مخصوصی روی آنها حرکت می کنند تا به ورقه های بسیار نازک تبدیل شوند و صدها متر از این ورق ها بر روی یک درام پیچیده شده و از طریق برش حرارتی به رول های فیلم تبدیل می شوند.

پس از این فرآیند شرح داده شده، در صورت نیاز، مواد پلاستیکی به واحد چاپ منتقل می شود.کاربرد کیسه های پلاستیکی در زندگی روزمره قبل از توضیح در مورد انواع استفاده از کیسه های پلاستیکی، ترجیح می دهیم از طرف دیگر انواع پلاستیک را توضیح دهیم.

بیشتر بدانید:مهم ترین دسته های پلاستیک آن هایی هستند که به شما اشاره می کنیم.

• ترموپلاست

• ترموست

اولین نوع ذکر شده به ترموپلاستیک نرم معروف است و این نام ناشی از فرآیند تولید آن است زیرا در اثر حرارت نرم می شود و در صورت از دست دادن حرارت مانند نایلون سفت می شود.نوع دومی که ذکر شد به پلاستیک مقاوم در برابر حرارت نیز معروف است که ابتدا در اثر حرارت از حالت پودری خارج می شود و یکپارچه می شود اما دوباره با حرارت ذوب نمی شود مانند ملامین و پلاکالیت!

Description: C:\Users\a\Downloads\8-tagziye-pzir-1400.9.3.jpg

خرید کیسه پلاستیکی

در ادامه این مقاله قصد داریم راهنمایی های لازم برای خرید کیسه های پلاستیکی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، مهم ترین نکته این است که کیسه هایی که سفارش می دهید باید بر اساس نیازهای کاری شما طراحی شوند و از نظر ابعاد و کیفیت مواد اولیه ضروری است که آنها برای شما کار کنند، در غیر این صورت برای شما مفید نخواهند بود، بنابراین هدف شغلی خود را قبل از خرید در نظر بگیرید.

نکته دیگری که در هنگام خرید نایلون باید به آن توجه کرد این است که تعداد و ضخامت دوخت بر کیفیت محصول نهایی تاثیر می گذارد و البته نوع کاربرد قابل انتظار از این کیسه ها تعیین کننده ضخامت و ابعاد این کیسه ها می باشد که می توانید قبل از خرید آن با کارشناسان ما مشورت کنید.

یکی از مهم‌ترین اجزایی که کیسه‌های نایلونی را لوکس نشان می‌دهد، کیفیت آن‌ها است، بنابراین هرچه انعطاف‌پذیرتر باشند، بهتر است. خاصیت ارتجاعی از اهمیت کمتری برخوردار نیست و کیسه باید با قدرت بازوی شما سنجیده شود تا که چقدر در برابر گسستگی مقاوم است پس قبل از خرید این محصولات (مخصوصاً در تناژ های بالا) یک نمونه بگیرید.

Description: C:\Users\a\Downloads\plastic-14010515-04.jpg

قیمت کیسه های پلاستیکی

قیمت کیسه پلاستیکی در بازه x تا y دلار است که البته این قیمت مشخص ثابت نیست و تغییر می کند بنابراین بهتر است برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها سوال کنید. سوال در مورد قیمت این محصولات! تولیدی ما توانایی تولید و ثبت سفارشات شما را در تناژ بالا دارد و در حال حاضر در حال صادرات انواع محصولات به کشورهای مختلف هستیم.

کارشناسان ما می توانند علاوه بر ارتقاء اطلاعات شما از نظر قیمت، تمامی شبهات شما را در مورد پلاستیک برطرف کنند و دانش شما را در این زمینه افزایش دهند.تنوع محصولات ما در زمینه تولید نایلون فراتر از کیسه های پلاستیکی است و می توانید از نزدیک انواع خطوط تولید را در کارخانه ما مشاهده کنید و یا به دفتر فروش ما مراجعه کنید، برای این کار کافی است هماهنگی های لازم را انجام دهید. و با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید...