فروشگاه الوان مارکت
Nylon Stretch+ را بشناسید قیمت استثنایی خرید نایلون استرچ

Nylon Stretch+ را بشناسید قیمت استثنایی خرید نایلون استرچ

41
۶ ماه پیش
0

Nylon Stretch+ را بشناسید قیمت استثنایی خرید نایلون استرچ

نایلون کششی به دلیل شفافیت، انعطاف پذیری و خاصیت چسبندگی به طور گسترده در صنعت بسته بندی کارایی دارد و از تنوع و ضخامت های مختلفی برخودار است.

نایلون استرچ (نایلون کششی)

انکارناپذیر است که امروزه تمامی صنایع به پوشش های محافظ نیاز دارند که در عین غیر متخلخل بودن، شفافیت و استحکام بالایی نیز داشته باشد تا از ورود هر گونه دود یا آلودگی های محیطی مانند گرد و غبار و غیره به داخل کالای تولید شده و نمایان شدن پس از بسته بندی جلوگیری کند و علاوه بر آن مشتری بتواند قبل از خرید آن را مشاهده نماید.

استرچ یکی از این محصولات است که به صورت رول برای مصرف آسان عرضه می شود. این رول ها دارای ورقه های سلفون کشسانی هستند که دور محصول پیچیده شده اند و به دلیل خاصیت ارتجاعی قابل جدا شدن نیستند.این محصولات دارای کیفیت های متفاوتی هستند و این به دلیل استفاده از مواد اولیه با سطوح کیفتی متفاوتی است که برای نایلون کششی در نظر گرفته شده است.

البته لازم است بدانید که نوع گرید غذایی این مواد لازم التزاید فقط برای حفاظت مواد غذایی در نظر گرفته شده است که از نظر بهداشتی باید در سطوح بالا باشد تا آسیبی به غذای محافظت شده وارد نشود که در این صورت این رول ها باید دارای کارت تاییدیه وزارت بهداشت باشند.یکی از ویژگی های این کشش ها خاصیت ارتجاعی آنهاست که هر چه ضخامت یکنواخت تر باشد کیفیت محصول بالاتر می رود.

از جمله مزایای این نایلون ها می توان گفت که به ما در بسته بندی انواع مواد غذایی کمک می کند و این سبب می شود حمل و نقل غذا راحت تر باشد. دو عامل بسیار مهم را درباره ی این کالا در ادامه تشریح می کنیم.

ویسکوزیته و خاصیت ارتجاعی: قبلا به این ویژگی این محصول اشاره کرده بودیم، اما لازم است بدانید که کشش نسبت به سایر نایلون ها متداولا خاصیت الاستیک بالاتری دارد و این باعث پوشش بیشتر محصول می شود.برای اطمینان از کیفیت محصول باید بدانید که به ازای هر یک متر، ده متر از این محصول باید کشیده شود و دچار گسستگی نشود، بنابراین برای این منظور باید از مواد اولیه ای که این ویژگی را دارند . برای تولید سلفون استفاده کرد.

مواد اولیه برای تولید نایلون الاستیک:

ماده اولیه و پایه تولید این ماده مصنوعی پلی اتیلن نام دارد که نوعی پلیمر است. این ماده از ترکیب نفت خام و گاز اولیه و طی فرآیندی شیمیایی به نام سنتز به ماده ای به نام اتیلن ایجاد تبدیل می گردد.مولکول‌های کششی زنجیره‌ای طولانی از مولکول‌های منفرد هستند که به هم متصل شده‌اند، که توسط یک بخش کربن تشکیل شده‌اند که به یکدیگر پیوند دارند.

در کشورهای آمریکایی و اروپایی ساختار اصلی که برای تولید سلفون در نظر می گیرند پلی آمید است اما در ایران برای ساخت این محصول از مواد اولیه پلی اتیلن استفاده می شود و این بی دلیل نیست.پلی اتیلن به دلیل ویژگی هایی که در ادامه به آنها می پردازیم به عنوان ماده اولیه برای ساخت پوشش صنعتی و خانگی انتخاب شد، اولاً به دلیل انعطاف پذیری پلی اتیلن در دماهای بالا و ثانیاً در برابر ضربه ها بسیار مقاوم است و عملکرد محافظتی خود را بهتر انجام می دهد. .با این حال، نایلون استرچ تولید شده در تولید ما به نرم، انعطاف پذیر و غیر سمی است و استفاده از آن خطری برای سلامتی ندارد.

Description: C:\Users\a\Downloads\2010.jpg

انواع نایلون استرچ (نایلون کششی)

این فرآورده های پلی اتیلنی فرآیند بسته بندی را از طریق یک دستگاه کاملاً مکانیکی و اتوماتیک به نام طناب کشی انجام خواهند داد و مزیت بسیار بالایی دارند زیرا مشکل استخدام نیروی کار و نظارت بر عملکرد خود را ندارند.علاوه، مزایای دیگر عنوان شده است که راندمان بسته بندی محصولات افزایش داده که این امر باعث کاهش هزینه های اضافی استخدام افراد می شود.

از انواع مختلف Machine stretch film می توان به Stretch film casting machine ، فیلم کششی دستگاه دمش و Pre-stretch film اشاره کرد.این نوع فیلم را می توان از طریق یک فرآیند گسترده به نام اکستروژن تولید کرد و یک بستر مناسب برای فشار دادن ترموپلاستیک به قالب تخت و نورد سرد ضروری است. یکی از دلایلی که این محصول محبوبیت و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، ارزان بودن آن نسبت به استرچ راپ ها می باشد. برای مطالعه انواع دیگر این استرچ ها، توصیه می کنیم از صفحات دیگر وب سایت ما دیدن فرمایید.

از ذوب شدن رول ریخته گری پلاستیک با دور شدن از قالب تولید می شود و یکی از ویژگی های آن شفافیت بسیار بالا است که به کاربران نهایی اجازه می دهد محصولات را به وضوح ببینند.کشش راحت تر این نایلون به دلیل تراز بودن مواد تشکیل دهنده آن است. از دیگر ویژگی های این کاور های کششی می توان به بی صدا بودن آنها در هنگام جدا شدن اشاره کرد که باعث ایجاد چسبندگی دو طرفه برای کاربران شده و حمل و نقل ایمن و مطمئن را فراهم می کند.

Description: C:\Users\a\Downloads\stretch-film-machine-6.jpg

خرید نایلون استرچ (نایلون کششی)

در مقاله زیر نکاتی را در مورد خرید نایلون استرچ به شما خواهیم داد و امیدواریم که برای شما مفید باشد، در ابتدا باید مطمئن ترین محصول را برای خرید انتخاب کنید و می توانید برای یادگیری در مورد کیفیت محصولات ما به خط تولید و دفتر فروش ما مراجعه کنید. افزودنی های زیادی وجود دارد که می توان آنها را با مواد اولیه ترکیب کرد و سلفون تولید نمود که با توجه به نیاز خود می توانید آنها را خریداری کنیداگر قصد خرید این محصول رادر تناژ های بالا دارید بهت است نکات زیر را مورد ارزیابی قرار دهید.

• اگر قصد دارید محصولات بسته بندی خود را در محیط های بیرونی قرار دهید که پرتوهای خورشید مستقیماً به آنها بتابد، مطمئن شوید که خرید نوع دارای محافظ UV در دستور کار شما باشد.

• مواد افزودنی روان کننده باعث می شود گرد و غبار و کثیفی ها روی سطح فیلم باقی بماند و از نفوذ آن به محصولات جلوگیری کند. این محصول اغلب در صنعت استفاده می شود.

• برای اینکه مقاومت بالایی در برابر کشش خریداری شده بدست آورید، از سازنده در مورد درصد متالوسن در مواد اولیه تولید آن بپرسید.

متالوسن ماده ای است که بین دو تا بیست درصد مواد اولیه تولید انبساط را تشکیل می دهد و به طرز شگفت انگیزی استحکام محصول را افزایش می دهد به طوری که پاره شدن آن با ابزار تیز غیرممکن است! یکی از خواص دیگر آن کشش و شفافیت است و از نظر ظاهری کشش را به پی وی سی نزدیک می کند و آلودگی صوتی هنگام استفاده از سلفون را کاهش می دهد.بنابراین اگر می خواهید ویژگی های ذکر شده را در افزونه خود به دست آورید، به کمیت و کیفیت این مواد توجه کنید.

Description: C:\Users\a\Downloads\1db44dg4214.jpg

قیمت نایلون الاستیک

از جمله مهم ترین مولفه هایی که تجار و خریداران برای این محصول به دنبال آن هستند قیمت مواد نایلونی کشسان است که قیمت این محصول بین X تا Y دلار است که البته برای اطلاع از قیمت های دقیق آن توصیه می شود با کارشناسان ما تماس بگیرید.اگرچه سعی می کنیم قیمت های درج شده برای این محصول در سایت را در سریع ترین زمان ممکن به روز کنیم، اما می توانید برای مشاهده بقیه قیمت ها و همچنین مشاوره رایگان در مورد خرید محصول، آنها را ورق بزنید. ، انواع کیفیت را دریافت کنید. و غیره و غیره.

این محصول انواع مختلفی دارد که هر کدام باعث قیمت های متفاوتی برای این محصول می شود، ضخامت سلفون، شفافیت آن و ... از جمله عواملی است که باعث قیمت متفاوت این محصول می شود.

برچسب ها :
  • Nylon Stretch نایلون استرچ نایلون کششی
نظر خود را بنویسید...