فروشگاه الوان مارکت
نایلون کششی(استرچ)| فروش نایلون کششی با قیمت مناسب

نایلون کششی(استرچ)| فروش نایلون کششی با قیمت مناسب

35
۶ ماه پیش
0

نایلون کششی(استرچ)| فروش نایلون کششی با قیمت مناسب

امروزه نایلون کششی به مقرون به صرفه ترین فیلم بسته بندی تبدیل شده است که به عنوان محافظ برای بسته بندی منسوجات استفاده می شود.

نایلون کششی(استرچ) چیست؟

در ادامه این مقاله شما را با نایلون کششی آشنا می کنیم و تمامی کاربردهای مورد انتظار از آن را به شما معرفی می کنیم.اگر کسب و کار شما در زمینه نایلون، فروش، تجارت و بازاریابی آن است، اطلاعاتی را که در اختیار شما قرار می دهیم را مطالعه کنید.زیرا پس از آن به راحتی می توانید انواع نایلون کششی را از یکدیگر تشخیص دهید و روش های خرید، نگهداری و ... را فرا خواهید گرفت.

در پاسخ به این سوال که نایلون کششی چیست، باید توجه داشت که نوعی پلیمر بر پایه PE است و به دلیل مواد خام خاصی که در تولید آن کاربرد دارد، به این نام معروف است.امروزه تمامی صنایع تولیدی نیازمند در نظر گرفتن حمایت از کالاها هستند تا محصول نهایی خود را به بازار ارسال کنند تا در حین حمل و نقل آسیب نبینند و آلوده نشوند.

از این رو پلاستیک های شفاف با انعطاف پذیری از بهترین رول های مورد استفاده برای لفاف بندی انواع صنایع غذایی و تولیدی هستند.نایلون کششی که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارا بوده و علاوه بر مقرون به صرفه بدن، پرطرفدارترین Nylon محافظ است.

کاربردهای نایلون کششی(استرچ)

این سلفون ها با استفاده از ماشین های semi-automatic، تمام اتوماتیک و دستی قابلیت بسته بندی گونه های متفاوت محصولات را دارند و با کشیده شدن روی مواد غذایی و تجهیزات می توان از آلودگی های محیطی از جمله گردوغبار جلوگیری کند.لازم به ذکر است که استرچ مارک های استفاده شده در بسته بندی مواد غذایی با نوع غیرغذایی این محصول کاملا متفاوت است و عدم تشابه آن ها را می توان در ظاهر و مواد اولیه آن ها مشاهده کرد.

برانکاردهای صنعتی به اصطلاح ضخیم تر هستند و برای پوشاندن برخی از مواد غذایی مناسب نیستند زیرا مواد اولیه ای که از آن تشکیل شده اند درجه غذایی نیستند و به دلیل اینکه برای محافظت باید مستقیماً با مواد غذایی در تماس باشند، اختلالات جدی در سلامتی ایجاد می کنند.

Description: C:\Users\a\Downloads\stretch-ruchnya-ypakovka.jpg

انواع نایلون کششی(استرچ)

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی انواع این محصولات از نظر مواد اولیه، ضخامت و ... بپردازیم.

تولید در ضخامت ها و ابعاد مختلف

از آنجایی که این محصول کاربردهای زیادی دارد، بنا به تقاضای مشتری ابعاد و ضخامت های متنوع این محصول را برای تولید در نظر می گیریم. تعداد لایه های مختلف (یک الی پنج) برای این فرآورده باعث ایجاد ضخامت های متعدد برای سلفون می شود.

جالب است بدانید که هر چه لایه های بیشتری داشته باشد خاصیت ارتجاعی آن بیشتر است و نوع پنج لایه این محصول قابلیت کشش هر متر از آن را تا ده برابر  بدون پارگی و گسستگی دارد و این یعنی خاصیت ارتجاعی این محصول 1000% بوده و در هزینه خرید و استفاده از آن صرفه جویی خواهد شد.در صورت تمایل به خرید این محصول، ما می توانیم تمام ابعاد مورد نظر شما را تولید کنیم و از این نظر محدودیت تولید وجود ندارد

میزان کشش

از جمله افزودنی های پرکاربرد می توان به نوع 24 میکرونی این محصول اشاره کرد که اغلب استفاده زیادی از آن می شود البته لازم به ذکر است که محدودیت خاصی برای تولید این محصول وجود ندارد و با توجه به کاربرد شما ، می توانید با هر ضخامتی سفارش دهید تا توسط ما تولید شود.طبیعتا هر چه این محصول ضخیم تر شود، کیفیت، استحکام و خاصیت ارتجاعی آن بیشتر می شود.

نایلون کششی دستی و ماشینی

همانطور که از نام آن  پیداست هم به صورت سنتی و هم از طریق ماشین های مخصوص استفاده می شود، نوع دستی این ماشین ها نیاز به کارگر ماهر دارد تا با تماس مستقیم دستی این نایلون ها را روی محصول بکشد و از معایب آن می توان به بسته بندی کمتر اشاره نمود سرعت و هزینه های بالاتر به دلیل اشتغال نیروی کار بیشتر از جمله معایب آن است.

Description: C:\Users\a\Downloads\gallery-2.jpg

خرید نایلون کششی(استرچ)

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود بهترین انواع سلفون و با کیفیت ترین آنها را انتخاب کنید، انعطاف پذیری ورق های آن است و اگر بعد از پارگی جزئی دچار گسستگی یا سوراخ شد، از خرید آن خودداری کنید.بهتر است به نحوه نگهداری رول های این محصولات توجه داشته باشید و در این خصوص شخصاً به انبار کارخانه مراجعه کنید تا مطمئن شوید که این محصولات مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در انبار ما ساخته و نگهداری می شوند.

حفظ دمای مناسب، چیدمان مناسب، جلوگیری از تغییر شکل رول ها و ... عواملی هستند که در نگهداری این محصولات باید مورد ارزیابی قرار گیرند.طول و عرض بایست یکنواخت باشد و در زیر نور شدید آفتاب قرار نگیرد و با توجه به آنچه برای بسته بندی این محصول نیاز دارید باید نوع خاصی را انتخاب و خریداری کنید.

به استاندارد مواد اولیه این محصول و برچسب های بهداشتی آن که نیاز به تایید سازمان های بهداشتی دارد توجه کنید زیرا حامل های مواد غذایی ارتباط مستقیمی با مواد غذایی دارند و برای حفظ سلامت باید دارای گرید غذایی باشند.یکی از مهم‌ترین اجزایی که نایلون برای پوشش‌های خوراکی خانگی یا شخصی باید داشته باشد، بی‌بو بودن و شفافیت بالای آن است تا مشتری محصولات قبل از خرید، محتویات بسته‌بندی را ببیند.

ضخامت این نایلون ها نیز یکی از مهم ترین مولفه ها است و هر چه پیچیدن وسایل سخت تر باشد باید از نوع ضخیم تری برای بسته بندی استفاده کرد.

Description: C:\Users\a\Downloads\4205685.jpg

قیمت نایلون کششی(استرچ)

قیمت نایلون کششی(استرچ) در بازه قیمتی از X تا Y دلار است و ممکن است قیمت های متفاوتی را برای این محصول در بازار مشاهده کنید، اما مهم؛ کیفیت محصولات است، زیرا نباید کیفیت را فدای قیمت این محصول نکنید.اگرچه بنا به درخواست مشتری از انواع متریال درجه یک تا درجه سه استفاده می کنیم اما طبیعتا هر چه این محصول کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد، نوسانات قیمت مواد خام است که روی محصولات تاثیر می گذارد و همین امر باعث می شود قیمت این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی تغییر کند.برای آگاهی از قیمت های به روز این محصولات توصیه می کنیم از افرادی که در این زمینه متخصص هستند کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

به منظور کمک به شما تاجران عزیز توصیه می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و تمام سوالات خود را در رابطه با قیمت این محصولات، تنوع آنها، روش های خرید و ... از آنها بپرسید.البته خوشحالیم که مذاکرات لازم را با شما جهت عقد قرارداد جهت اعطای نمایندگی فروش و صادرات محصولات خود به مناطق شما انجام دهیم لذا با ما تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید...