فروشگاه الوان مارکت
پلاستیک استرچ | قیمت خرید عمده

پلاستیک استرچ | قیمت خرید عمده

36
۲ روز پیش
0

پلاستیک استرچ | قیمت خرید عمده

نایلون استرچ یکی از پرکاربردترین محصولات در زمینه بسته بندی محصولات می باشد و به دلیل سبکی، شفافیت، قابلیت محافظتی و ارزان بودن از کارآیی بالایی برخوردار است.

موارد استفاده از پلاستیک استرچ

در این مقاله به نحوه استفاده از استرچ خانگی و صنعتی می پردازیم، اگر این متن را تا انتها با حضور ذهن بخوانید، انواع و اقسام کاربردهای این فرآورده را از یکدیگر تشخیص خواهید داد.

در پاسخ به این سوال که نایلون استرچ یا کششی چیست، باید گفت که رول ورق های نایلونی و پلی اتیلن به دلیل خواصی مانند کشسانی، چسبندگی و شفافیت مناسب برای کاور کشی بوده و قابلیت بسته بندی انواع را دارد. از اشیاء با هر یک از آنها اشکال هندسی را بسته بندی می کنند و این روند را سرعت می بخشند.

حجم زیادی از انواع محصولات در مدت زمان کوتاهی در کشور تولید می شود و برای ارسال به بازار باید بسته بندی های مخصوص و مقاوم داشته باشد تا از آسیب های ناشی از حمل و نقل و خراشیدگی سطح محافظت شود.

امروزه طیف متنوعی از نایلون ها را برای بسته بندی محصولات مشاهده می کنید که هر کدام خواص خاص خود را دارند و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و طبیعتاً تمامی این محصولات بر پایه پلی اتیلن ساخته شده اند اما برای هر کدام از آنها افزودنی های ویژه ای در نظر گرفته شده که تراشکاری می باشد. آنها را به محصولات نهایی تبدیل کنند.

به جرات می توان گفت که یکی از پرمصرف ترین محصولات نایلونی که برای بسته بندی استفاده می شود نوارهای کششی یا پالت هستند که با توجه به خواصی که در ابتدای این مقاله ارائه کردیم و همچنین مقرون به صرفه بودن از محبوبیت بالایی در قسمت بسته بندی در کارخانه ها برخوردار هستند مقاومت و خاصیت ارتجاعی بسیار خوب این نایلون ها از دیگر ویژگی آن ها است که پوشش بسیار خوبی بر روی محصولات ایجاد می کند و در نتیجه محافظت مناسبی از محصولات در برابر آلودگی هایی مانند گرد و غبار دارد.

سطح ورق های نایلونی صاف و شفاف می باشد، بنابراین محصول بسته بندی شده در معرض دید مشتریان قرار می گیرد. در همین راستا لایه سلفون ضد بخار نیز روی ظرف غذا کشیده شده تا بهترین ظاهر محصول بسته بندی شده را به نمایش بگذارد.

نایلون های کششی ویژگی های حفاظتی زیادی از جمله جلوگیری از ورود رطوبت، ایجاد ضربه و غیره با پیچاندن آن ها به دور محصول مورد نظر شما ارائه خواهند کرد.با توجه به کاربردهای فراوان محصول نامبرده در ضخامت ها، کیفیت ها، ابعاد و مواد افزودنی مختلف تولید می شود تا برای تمامی مشتریان با هر سلیقه و نیازی محصولی وجود داشته باشد.

موارد استفاده از پلاستیک کششی+ انواع

در اینجا نگاهی به انواع پلاستیک کششی برای این محصول می اندازیم.

پلاستیک کششی صنعتی:

باتوجه به نام این محصول، ممکن است کاربرد آن را پیدا کرده باشید. این نوع کشش ها با ضخامت بالا و مقاومت عالی در برابر محصولات بسته بندی در صنعت که ممکن است سختی بالایی داشته باشند، بسیار خوب عمل خواهند کرد. البته برخی از کاربران با افزودن روغن به سطح این اکستنشن ها آن را به عنوان بسته بندی مواد غذایی عرضه می کنند که خطرات زیادی برای مصرف کننده خواهد داشت. پلاستیک کششی صنعتی توانایی فوق العاده ای در محافظت از محصولات دارد تا در هنگام حمل و نقل آسیبی به محصول وارد نشود.

پلاستیک کششی فود گرید:

از آنجایی که حفظ و کنترل اصالت محصولات غذایی صنعتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، این محصولات باید مورد توجه قرار گیرند، بنابراین استرچ سلفون یا فود گرید بهترین گزینه برای این کاربرد است.

یکی از راه‌های بررسی کیفیت سلفون بوی آن است، بنابراین می‌توانید مقداری از این محصول را خرید کنید و مقداری از آن را در مچ دست خود مچاله کنید و سپچس دست خود را بو کنید در صورت داشتن بوی نامطبوع روغن به معنی کیفیت کم محصول است. از دیگر ویژگی های آن می توان به ضخامت کمتر و شفافیت بیشتر برای نمایش بهتر محصول بسته بندی شده اشاره کرد.

مواد سالمی که در تولید این محصول استفاده می شود در انواع دیگر نایلون ها دیده نمی شود، این به دلیل تماس مستقیمی است که غذا با سطح غذا دارد، بنابراین برای تولید باید از مواد اولیه ی فود گرید استفاده شود و این ناشی از کاربردی است که برای آن در نظر گرفته می شود. به جهت کاور کشی انواع فرآورده های دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی درمانی نیز باید استفاده شود.

انواع پلاستیک کششی بر اساس تعداد لایه ها:

بسته به نوع استفاده از این محصولات، تعداد لایه ها نیز برای آنها متفاوت است که طبیعتا باعث افزایش ضخامت، مقاومت و کیفیت محصول و در نتیجه بهترین کار ممکن می شود. این به خودی خود محافظت است.

ویژگی پلاستیک کششی:

استرچ نوعی پلی اتیلن است که با استفاده از فناوری های روز تولید و این فناوری با استفاده از لوازم مختلف صنعتی ایجاد می شود که نتیجه آن تولید محصولات با کیفیتی است که تولید ما در اختیار شما قرار خواهد داد. از نظر رتبه بندی استفاده از نایلون برای بسته بندی کششی در رده بسیار بالایی قرار دارد.

خرید پلاستیک  کششی

قبل از خرید نایلون کشسان باید ملاحظات پیش از خرید را ارزیابی کنید تا بهترین خرید را تجربه نمایید، یکی از مهم ترین نکات توجه به اخذ تاییدیه های بهداشتی برای سلفون گرید خوراکی است، در غیر این صورت از خرید آن خودداری کنید زیرا برای شما خسارت به دنبال دارد. در صورت خرید این محصول برای مصارف صنعتی باید به ابعاد آن توجه کنید زیرا باید ضخامت بالایی داشته باشد.

باید نحوه نگهداری محصول از قبیل نحوه چیدمان، دمای انبار، وسایل حفاظتی برای جلوگیری از آلودگی سلفون و ... را در نظر بگیرید و در این زمینه شخصا از انبارهای سازنده بازدید کنید.میزان انعطاف پذیری این محصول یکی از مهمترین مولفه ها و میزان انعطاف باید عالی باشد. جدای از موارد ذکر شده، دوام، طول عمر و استحکام این محصول نیز باید بررسی شود، بنابراین بهتر است با دست خود از این محصول نمونه برداری کرده و خاصیت ارتجاعی آن را بسنجید و در صورت سوراخ یا پارگی از خرید آن خودداری کنید.

ذاتاً استرچ نوع مواد غذایی نباید دارای بوی نامطبوع، شفافیت بالا و ضخامت کمی باشد، بنابراین در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

قیمت پلاستیک  کششی

قیمت پلاستیک کششی در بازه های مختلفی است و عوامل زیادی وجود دارد که باعث شده قیمت ثابتی برای این محصول وجود نداشته باشد. از آنجایی که مواد اولیه این محصول روزانه تغییر می کند، نمی توانیم به شما عدد ثابتی  به عنوان نرخ برای این محصولات بدهیم.

در صورت تمایل به اطلاع از قیمت های به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید. علاوه بر اینکه اطلاعات بیشتری در مورد خرید نایلون استرچ به شما می دهند، نسبت به انواع محصولات کارخانه ای به شما مشاوره می دهند، سپس می توانید محصول مناسب خود را انتخاب کنید، این نوع محصولات را با توجه به نیاز خود سفارش دهید و از کیفیت محصولات ما لذت ببرید. ، و کارشناسان ما شما را در زمینه شناخت محصولات مورد نیاز راهنمایی می کنند، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید...